quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
vrijdag 21 november 2008 - Atak - Enschede
ben benieuwd vanavondquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
vrijdag 14 november 2008 - Doornroosje - Nijmegen
Neem je haar mee......mooier Sinterklaas kado is er nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:08 schreef _Magnolia_ het volgende:
Potverdorie, aanvankelijk was ik blij te lezen dat ze in Utrecht komen maar nu zie ik dat het op 5 december is en ik kan het echt niet maken om op die avond weg te gaan als moeder van een driejarige dochter.![]()
Ik vind het zo jammer dat DE Edwards live nogal de richting van "van-dik-hout-zaagt-men-planken" gaat. Vorig jaar in Het Paard was er geen enkele vorm van subtiliteit te vinden terwijl ik dat juist zo waardeer in de albums van Woven Hand.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:22 schreef Razz_Gul het volgende:
Wie was eergister in Paradiso voor hun optreden ?. Ik zag ze (incl 16hp) zoieso voor t eerst en vond t top, alleen jammer dat het geluid nogal een brei werd bij de flinke riffs. Vond dat Edwards echt genoot hij leek wel volledig in trance !!beetje jammer dat ze geen 16hp nummers gespeeld hebben, of ik heb t gemist. Weet iemand welk nr ze als eerst speelden ? had een vette groove zeg deze ken ik nog niet!.
komt misschien door de lineup ? een bassist , gitarist (edwards) en drummer maakt het nogal recht-toe-recht-aan rock waardoor idd de meeste nrs erg op elkaar gaan lijken, had daardoor best moeite om bep nrs te herkennen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:29 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat DE Edwards live nogal de richting van "van-dik-hout-zaagt-men-planken" gaat. Vorig jaar in Het Paard was er geen enkele vorm van subtiliteit te vinden terwijl ik dat juist zo waardeer in de albums van Woven Hand.
Ik was er. Ik weet niet welk nummer het eerste was. Ik vond het voorprogramma ook top, helaas was ik wat aan de late kant en had ik al veel gemist.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:22 schreef Razz_Gul het volgende:
Wie was eergister in Paradiso voor hun optreden ?. Ik zag ze (incl 16hp) zoieso voor t eerst en vond t top, alleen jammer dat het geluid nogal een brei werd bij de flinke riffs. Edwards leek echt te genieten hij leek wel volledig in trance !!beetje jammer dat ze geen 16hp nummers gespeeld hebben of ik heb t gemist . Weet iemand welk nr ze als eerst speelden ? had een vette groove zeg deze ken ik nog niet!.
quote:Dave Eugene Edwards, het brein en de stem achter en van 16 Horsepower, komt met zijn eenmansproject Wovenhand naar Utrecht. Hij staat op woensdag 27 februari in Tivoli Oudegracht.
Kaarten gaan weg voor 21 euro. Take Root, Cactus Festival, Roadburn Festival, Pukkelpop, Sziget, Dour Festival, Les Nuits Botanique, Feest in het park e.a. werden eerder aangedaan.
Je geeft zelf de verklaring al.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:33 schreef trabant het volgende:
Apart dat dat memorabele concert in de sfeervolle kapel van Maria Roepaen (14 dec 2010) hier helemaal niet genoemd is.
Ik was een van de driehonderd gelukkigen die er bij heeft mogen zijn.
Mooi kut dat ik dan midden in een blok nachtdiensten zit, anders had ik zeker weten wel al kaartjes gehaald.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:26 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)ebruari_naar_Tivoli/
[..]
Ben je vroeg mee norrage... maar inderdaad woven hand is erg tof! Vooral live is het altijd weer een verassing heb hem nu 3 keer gezien, 3 keer compleet andere sfeer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voor het eerst Blush Music aan het luisteren en ik ben...
Dat 2e nummer, met Ain't No Sunshine erin verwerkt
Hetzelfde voor geldt voor je zusjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mooi kut dat ik dan midden in een blok nachtdiensten zit, anders had ik zeker weten wel al kaartjes gehaald.
Had je plannen om te gaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hetzelfde voor geldt voor je zusje
Had ik wel grappig gevonden maarja als er niemand kanquote:
Ik gaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had ik wel grappig gevonden maarja als er niemand kan
quote:
Volgens mij past hij zijn podiumpresentatie aan naar het publiek waar hij voor speelt. Op Roadburn zat hij iig vooral op een soort van holbewoner/macho manier het publiek uit te dagen en zijn microfoon te slaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:52 schreef Knip het volgende:
Ik haal 16 HP en Woven Hand eigenlijk altijd door elkaar. Beide zeer prettige muziek.
Eén keer 16 HP (of WH?) zien optreden in de Melkweg. Wat me vooral opviel was de zithouding van Dave. Op een krampachtige manier voorover gebogen. Ik vroeg me daadwerkelijk af of hij niet enorme rugklachten zou hebben.
Ik heb ze nog nooit live gezien, maar luister het al heel lang. Maar ik had eigenlijk enkel de laatste albums op mijn computer staan en alles van 16 Horsepowerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben je vroeg mee norrage... maar inderdaad woven hand is erg tof! Vooral live is het altijd weer een verassing heb hem nu 3 keer gezien, 3 keer compleet andere sfeer.
Zou hij echt geweten hebben dat er een fysiotherapeut in het publiek zat en was hij mij aan het uitdagen om na het optreden backstage te komen om hem te gaan behandelen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens mij past hij zijn podiumpresentatie aan naar het publiek waar hij voor speelt. Op Roadburn zat hij iig vooral op een soort van holbewoner/macho manier het publiek uit te dagen en zijn microfoon te slaan.
Held als je na afloop van de set dat voor had gesteld!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:04 schreef Knip het volgende:
[..]
Zou hij echt geweten hebben dat er een fysiotherapeut in het publiek zat en was hij mij aan het uitdagen om na het optreden backstage te komen om hem te gaan behandelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |