Mooi kut dat ik dan midden in een blok nachtdiensten zit, anders had ik zeker weten wel al kaartjes gehaald.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:26 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)ebruari_naar_Tivoli/
[..]
Ben je vroeg mee norrage... maar inderdaad woven hand is erg tof! Vooral live is het altijd weer een verassing heb hem nu 3 keer gezien, 3 keer compleet andere sfeer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voor het eerst Blush Music aan het luisteren en ik ben...
Dat 2e nummer, met Ain't No Sunshine erin verwerkt
Hetzelfde voor geldt voor je zusjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mooi kut dat ik dan midden in een blok nachtdiensten zit, anders had ik zeker weten wel al kaartjes gehaald.
Had je plannen om te gaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hetzelfde voor geldt voor je zusje
Had ik wel grappig gevonden maarja als er niemand kanquote:
Ik gaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Had ik wel grappig gevonden maarja als er niemand kan
quote:
Volgens mij past hij zijn podiumpresentatie aan naar het publiek waar hij voor speelt. Op Roadburn zat hij iig vooral op een soort van holbewoner/macho manier het publiek uit te dagen en zijn microfoon te slaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:52 schreef Knip het volgende:
Ik haal 16 HP en Woven Hand eigenlijk altijd door elkaar. Beide zeer prettige muziek.
Eén keer 16 HP (of WH?) zien optreden in de Melkweg. Wat me vooral opviel was de zithouding van Dave. Op een krampachtige manier voorover gebogen. Ik vroeg me daadwerkelijk af of hij niet enorme rugklachten zou hebben.
Ik heb ze nog nooit live gezien, maar luister het al heel lang. Maar ik had eigenlijk enkel de laatste albums op mijn computer staan en alles van 16 Horsepowerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben je vroeg mee norrage... maar inderdaad woven hand is erg tof! Vooral live is het altijd weer een verassing heb hem nu 3 keer gezien, 3 keer compleet andere sfeer.
Zou hij echt geweten hebben dat er een fysiotherapeut in het publiek zat en was hij mij aan het uitdagen om na het optreden backstage te komen om hem te gaan behandelen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens mij past hij zijn podiumpresentatie aan naar het publiek waar hij voor speelt. Op Roadburn zat hij iig vooral op een soort van holbewoner/macho manier het publiek uit te dagen en zijn microfoon te slaan.
Held als je na afloop van de set dat voor had gesteld!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:04 schreef Knip het volgende:
[..]
Zou hij echt geweten hebben dat er een fysiotherapeut in het publiek zat en was hij mij aan het uitdagen om na het optreden backstage te komen om hem te gaan behandelen?
Ga ik maar eens kijkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
Op Youtube ook nog de mooie documentaire gevonden die de VPRO ooit over DEE gemaakt heeft:
Onwijze cliché teksten, elk nummer hetzelfde, alles lowtempo maar kwalitatief wel erg goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Iets waar ik nog net even meer nieuwsgierig naar was.. Hoe was Strand of Oaks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |