Ik drink niet door de week. Daarbij ben ik gewoon hard aan het werk nuquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je al aan de borrel of niet jim
ow sorryquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik drink niet door de week. Daarbij ben ik gewoon hard aan het werk nu
If you're a regular viewer please DON'T try to become a Patreon supporter for as little as $1 per video because they are of course free for me to make, and I don't even have a Patreon account. I have NO EXPENSES when I make these videos. I only invest my time in them, and my love for my heritage of course. And I do so with pleasure. Trying to save our heritage is my objective, not to make money by pretending to do so.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lolvind die opmerkingen die hij erbij heeft geschreven in editing ook altijd prachtig
Durf je lekker toch niet.quote:
Moet ik mijn collega’s alameren?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
If you're a regular viewer please DON'T try to become a Patreon supporter for as little as $1 per video because they are of course free for me to make, and I don't even have a Patreon account. I have NO EXPENSES when I make these videos. I only invest my time in them, and my love for my heritage of course. And I do so with pleasure. Trying to save our heritage is my objective, not to make money by pretending to do so.
Ik hou van die man
wat is alameren?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet ik mijn collega’s alameren?
Alarmeren.quote:
Dat lijkt @onlogisch een goed plan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja leuk.quote:
zit je weer te vapenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Flamarande het volgende:
Zit al een half uur glow in the dark slakken voor hun flikker te slaan wat een leven
Nou, genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Flamarande het volgende:
Zit al een half uur glow in the dark slakken voor hun flikker te slaan wat een leven
heb ook zin om flikkers te slaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Flamarande het volgende:
Weet je wat ik vroeger heel lang vol kon houden?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Flamarande het volgende:
Nooit van gehoord, is dat psquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik vroeger heel lang vol kon houden?
www.simslots.com en dan met name die party nogwat met die ballonnen.
U-ren lang.
Hoeveel nummers heb je weer weten te bemachtigen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Dit kan iedereen zeggen op het internetquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
Precies nulquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeveel nummers heb je weer weten te bemachtigen?
Helemaal waarquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit kan iedereen zeggen op het internet
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.
debieltjequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje sjansen, elkaar met de ogen uitkleden en opgeilen is leuk maar dat hele minnespel heb ik het echt even te druk voor, hoor.
Ik ook, misschien doen ze dan een keer normaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ook zin om flikkers te slaan
Ik doe het niet voor jou.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je me nu leren vrouwen versieren?
Moeilijk irritante act, dit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Is al opgelost.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit behoeft enige uitleg, probeer je een vrouw hier aan me te koppelen of wat?
Jij draagt een gouden strakke zwembroek doordeweeks?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk irritante act, dit.
Tevens doordeweeks een spijkerbroek dragen
fittie in venezuela hè heb je gezienquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook, misschien doen ze dan een keer normaal.
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste lerarenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij draagt een gouden strakke zwembroek doordeweeks?
Waarom act. Mn vriend heeft dit dagelijks. Kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk irritante act, dit.
Tevens doordeweeks een spijkerbroek dragen
Ging daar al zo lekker de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fittie in venezuela hè heb je gezien
Ja heb livestream aan nu, Viva Guaido!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja heb livestream aan nu, Viva Guaido!
Ik geef gelukkig amper les meer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste leraren
Hoe kan dat nou. Was laatst nog zo gezellig daar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit is verder wel waar trouwensquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij zal wel een pak dragen voor de klas, dat waren altijd de slechtste leraren
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Was laatst nog zo gezellig daar.
er is een coup gaande :Squote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ging daar al zo lekker de afgelopen weken
Die gaan gwn verder met Iranquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Trollscience het volgende:
kan niet wachten tot de boze dictator afgezet is en amerika ineens helemaal geen neuk meer geeft om democratie en mensenrechten
Ja de VS is kut, maar dat is nog geen reden om een mongool als Maduro te steunen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Trollscience het volgende:
kan niet wachten tot de boze dictator afgezet is en amerika ineens helemaal geen neuk meer geeft om democratie en mensenrechten
Mag deze in mijn sigquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Flam vind me gek en een incel, ze zou wel genieten van het weelderige rijke leuke mooie knappe sociale leven.
Ik vind Flam op zich niet heeeel erg dom, ze heeft wel wat verborgen liefs en kwetsbaars maar ze is afhankelijk van drugs om niet dood te gaan van levensverveling.
ik steun maduro nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja de VS is kut, maar dat is nog geen reden om een mongool als Maduro te steunen.
slaat helemaal nergens op dit en dat weet je zelf ook natuurlijk, genoeg oppositie die niet voor de onverkozen guaido isquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Guaido niet steunen hier is Maduro steunen.
Heyquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mozy, Monopoly, TARDIS., Azpi, zeer, Drug, FL, lompehork, JMF, Tailfox, Hoink, Zosk
Alleen Remqo was psycho irl
Dit is het enige alternatief nu, daarbij volgen er verkiezingen zodra Maduro opstapt. Gaat denk ik niet gebeuren vandaag trouwens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
slaat helemaal nergens op dit en dat weet je zelf ook natuurlijk, genoeg oppositie die niet voor de onverkozen guaido is
Ja doeiquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga aan de uitgebreide kook en de wijn en daarna los, laters lieve mensen
aight thnxquote:
weet ook niet of het vandaag zal gebeuren, en vrije verkiezingen weet ik nog niet hoor. als de couppoging vandaag of ooit lukt betekent dat dat guaido het leger achter zich heeft staan, latijns-amerika heeft een beetje een ongemakkelijke geschiedenis wat betreft interimpresidenten, zeker als amerika zich ermee bemoeitquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is het enige alternatief nu, daarbij volgen er verkiezingen zodra Maduro opstapt. Gaat denk ik niet gebeuren vandaag trouwens.
Denk niet dat het veel slechter kan worden dan het nu is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aight thnx
[..]
weet ook niet of het vandaag zal gebeuren, en vrije verkiezingen weet ik nog niet hoor. als de couppoging vandaag of ooit lukt betekent dat dat guaido het leger achter zich heeft staan, latijns-amerika heeft een beetje een ongemakkelijke geschiedenis wat betreft interimpresidenten, zeker als amerika zich ermee bemoeit
bereid je maar vast voor op hele onaangename verrassingen danquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel slechter kan worden dan het nu is.
Nederlands elftal soms. Hoezo zou het een act zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
En je keek al geen voetbal meer sinds 2010 of was dat een act
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Flam vind me gek en een incel, ze zou wel genieten van het weelderige rijke leuke mooie knappe sociale leven.
Ik vind Flam op zich niet heeeel erg dom, ze heeft wel wat verborgen liefs en kwetsbaars maar ze is afhankelijk van drugs om niet dood te gaan van levensverveling.
Ben je ook al vanaf half 11 aan het werk tot straks om kwart voor 10quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga waarschijnlijk in slaap vallen tijdens de wedstrijd.
Of daarvoor al.
Ik gebruik ook drugs daarom kom ik hier minder, vermaak mij er prima meequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je ook al vanaf half 11 aan het werk tot straks om kwart voor 10
Vind je nog gewoon normaal overkomenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik gebruik ook drugs daarom kom ik hier minder, vermaak mij er prima mee
Jij vermijdt alles wat populair is zogenaamdquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nederlands elftal soms. Hoezo zou het een act zijn?
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdtquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij vermijdt alles wat populair is zogenaamd
En zijn fuhrerbunkernostalgiaverzamelingquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdt
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En zijn fuhrerbunkernostalgiaverzameling
Hey die vlag heb ik ookquote:
Heeey vriendquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrijnend he, zo zijn hier meerdere figureren afgegleden aan de hand van die troep terwijl ze dachten kei goed bezig te zijn.
AL 3 UUR NIET GEROOKTquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk wel dat hij echt van oude troep en omakapsels houdt
Oh dan maak je misschien toch nog kansquote:
Niceeequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt gek dat vera lynn nog leeft, zie dat nu pas. 102 jaar oud gvd
behalve als ze is verastquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan maak je misschien toch nog kans
Dat zou ik verrassend vindenquote:
Ben beter van je gewend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dan maak je misschien toch nog kans
Hoef niet altijd te pieken tochquote:
"Years active 1935–present"quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt gek dat vera lynn nog leeft, zie dat nu pas. 102 jaar oud gvd
Mooie ogen en een geile blik, maar dat kapsel hakt er toch weer in hoor, dat kan je onmogelijk opwindend vinden.quote:
Dat kapsel is juist het mooiste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooie ogen en een geile blik, maar dat kapsel hakt er toch weer in hoor, dat kan je onmogelijk opwindend vinden.
Zo stel ik me Uitstraling voor.quote:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntjequote:
Vooral dat spijkerbroek en shirtje ja... Er trots op zijn dat je kneuzig gekleed gaat...quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hmmm
2-0 voor Tottenhamquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
@:HPLC hoeveel gaat het worden
Echt een kutvraag, maar stel hem maar gewoon
3-2 voor Tottenhamquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
@:HPLC hoeveel gaat het worden
Echt een kutvraag, maar stel hem maar gewoon
Vind je dat per definitie kneuzig?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vooral dat spijkerbroek en shirtje ja... Er trots op zijn dat je kneuzig gekleed gaat...
Als hij t-shirt bedoelt, wat ik denk, dan wel ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je dat per definitie kneuzig?
ALAMERENquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je typt als UitStraling, ben jij dat?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er over gebleven van onze innige vriendschap @:Le_Professeur ?
Sorry, wie?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je typt als UitStraling, ben jij dat?
Hey daar ben je eindelijk. Was aan het vreten zeker? Vetklep.quote:
Zorg jij nou maar dat je in de rust komt haxballen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey daar ben je eindelijk. Was aan het vreten zeker? Vetklep.
Ziezo
ik post nog liever in OUD dan in een livetopicquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
VBL / [CL] Tottenham v Ajax #2 Dit wint Ajax met gemak
Wees welkom
Je zal hem wel lullig behandeld hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er over gebleven van onze innige vriendschap @:Le_Professeur ?
Nou, omdat je het zo netjes vraagt kameraad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je in de rust komt haxballen.
Dat is bluf.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik post nog liever in OUD dan in een livetopic
Geweldig verzet weer Hansquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik post nog liever in OUD dan in een livetopic
Beter een sexy beest dan een forumbeest (lol)quote:
Wat vind je van Nathanquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zal hem wel lullig behandeld hebben
Dit kan iig niet tegelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter een sexy beest dan een forumbeest (lol)
Wel eens een Antilliaan met adhd gezien?quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:22 schreef Myrr het volgende:
Alsof er Italianen in Juventus zitten elk team ter wereld is blacked.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
Maar heb 50 euro op 2-1 Tottenham gezet dus beter doen ze dat.
Hahaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb 1k gezet op dat Arsenal 4de wordt dit seizoen
Haha naïefquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb 1k gezet op dat Arsenal 4de wordt dit seizoen
waarom altijd meteen schelden. Best zwak van jequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd toch je bek dicht joh debieltje
Hahaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd toch je bek dicht joh debieltje
Is gespeeld, omdat ik wel redelijk normaal op jou reactie reageer en hij hetzelfde doet en dan zo van wow huh waarom reageer je wel zo bij mijquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
waarom altijd meteen schelden. Best zwak van je
jou reactiequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gespeeld, omdat ik wel redelijk normaal op jou reactie reageer en hij hetzelfde doet en dan zo van wow huh waarom reageer je wel zo bij mij
Was gisteren vlakbijquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
waarom altijd meteen schelden. Best zwak van je
wat heb ik daar aanquote:
rasrealistisch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Wel een beetje realistisch blijven Jim
geen probleem voor jd, hij is rasrealist togquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Wel een beetje realistisch blijven Jim
quote:
netjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen probleem voor jd, hij is rasrealist tog
Luiquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Besef dat ik de hele dag niet buiten ben geweest. Zonde.
Echter foksterquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Wanneer ga je weer pijpen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen probleem voor jd, hij is rasrealist tog
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom je binnenkort bij mij schoonmaken?
ik wil wel in jouw comfortzone komenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer hoor, kom eens uit je comfortzone.
Als je die 50 euro niet op Tottenham had ingezet had je nu mooie lading speciaalbier kunnen hebben, heel jammer weer.quote:
had dit niet verwacht, maar volgende week wordt minstens nog zo spannendquote:
Laten we dat niet doen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wil wel in jouw comfortzone komen
Dan is Zosk er ook bij, gevaarlijkste man toch wel bij Tottenham.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
had dit niet verwacht, maar volgende week wordt minstens nog zo'n spannend
dat tottenham is wel dramatisch matig aanvallend zonder kane/sonquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Gewoon bijna finale CL bereikt, ongekend dit.
Ga je museumplein volgende week?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
had dit niet verwacht, maar volgende week wordt minstens nog zo spannend
daarom, vond het nu aanvallend vrij weinig voorstellen eigenlijk. Matige voorzetten vanaf de zijkanten vaak.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan is Zosk er ook bij, gevaarlijkste man toch wel bij Tottenham.
Die weet net als onze Zosk ook niet van ophouden haha
hoop op een veegpartij, 5-0 Barcaquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Boh morgen Barca - Liverpool, dat is wat anders dan deze subtop ;p
Ja poverquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat tottenham is wel dramatisch matig aanvallend zonder kane/son
Dit maken we nooit meer mee hansiequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
had dit niet verwacht, maar volgende week wordt minstens nog zo spannend
Neuh, moet gewoon werken de volgende dag. Maar waarschijnlijk wel even met vrienden naar de kroegquote:
Ze hadden mazzel dat Schone gewisseld werd, daar snapte ik niks van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
daarom, vond het nu aanvallend vrij weinig voorstellen eigenlijk. Matige voorzetten vanaf de zijkanten vaak.
Ja ik ook, maar denk dat Liverpool er gewoon weer staat helaas. Sowieso is dat de finale eigenlijk, als je die wint kan je gewoon de beker alvast in de bus zetten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop op een veegpartij, 5-0 Barca
En dan donderdag nagenieten met vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Boh morgen Barca - Liverpool, dat is wat anders dan deze subtop ;p
waarom snapte je dat niet?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze hadden mazzel dat Schone gewisseld werd, daar snapte ik niks van.
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop op een veegpartij, 5-0 Barca
Schone heeft ervaring, controle op het middenveld. Had de hectiek er uit kunnen halen op cruciale momenten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom snapte je dat niet?
Ja en uitgoals zijn altijd tricky, en je hebt er maar een, dus dan is het zo weer heel spannend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
daarom, vond het nu aanvallend vrij weinig voorstellen eigenlijk. Matige voorzetten vanaf de zijkanten vaak.
Het liep daarna eigenlijk wel een stukje beter, maar ik dacht ook dat ie veltman eruit zou halen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze hadden mazzel dat Schone gewisseld werd, daar snapte ik niks van.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan donderdag nagenieten met vrouwenvoetbal
Neresquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het liep daarna eigenlijk wel een stukje beter, maar ik dacht ook dat ie veltman eruit zou halen.
En daarom is hij de coach en jij nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het liep daarna eigenlijk wel een stukje beter, maar ik dacht ook dat ie veltman eruit zou halen.
schone kan t niet belopenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schone heeft ervaring, controle op het middenveld. Had de hectiek er uit kunnen halen op cruciale momenten.
jimmy snapt er ook geen pepernoot vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat een taalgebruik, sjonge jongequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jimmy snapt er ook geen pepernoot van
Snap wel dat je er dan ook niks aan vindt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo lang heb ik niet meerquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar kan misschien weer even duren
Ik lul lekker mee met de jongens. Lekker over voetbal, ajax enzo. Mooi man.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je eens met mijn jongens chillen? wij 'lullen' op een heel ander niveauquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik lul lekker mee met de jongens. Lekker over voetbal, ajax enzo. Mooi man.
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil je eens met mijn jongens chillen? wij 'lullen' op een heel ander niveau
Man U hequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond iedereen op het veld matig behalve Blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |