En daarom is hij de coach en jij nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het liep daarna eigenlijk wel een stukje beter, maar ik dacht ook dat ie veltman eruit zou halen.
schone kan t niet belopenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schone heeft ervaring, controle op het middenveld. Had de hectiek er uit kunnen halen op cruciale momenten.
jimmy snapt er ook geen pepernoot vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het liep daarna eigenlijk wel een stukje beter, maar ik dacht ook dat ie veltman eruit zou halen.
wat een taalgebruik, sjonge jongequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jimmy snapt er ook geen pepernoot van
Snap wel dat je er dan ook niks aan vindt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo lang heb ik niet meerquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar kan misschien weer even duren
Ik lul lekker mee met de jongens. Lekker over voetbal, ajax enzo. Mooi man.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je eens met mijn jongens chillen? wij 'lullen' op een heel ander niveauquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik lul lekker mee met de jongens. Lekker over voetbal, ajax enzo. Mooi man.
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil je eens met mijn jongens chillen? wij 'lullen' op een heel ander niveau
Man U hequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond iedereen op het veld matig behalve Blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |