SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter dat Ajax niet meer tegen Liverpool heeft gespeeld sinds 1966/67
Toen keek zelfs Tarado volgens mij nog geen voetbal.
Des te meer reden om de CL te winnen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren even te kijken wie we in de voorrondes kunnen treffen als we kampioen worden (en de CL niet winnen).
Kopenhagen, Rosenborg, Dinamo Zagreb, Slavia Praag. Er kwam wat trauma naar boven.
Wat heb jij toch met die Ekkelenkamp?quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekkelengod de winnende maakt in de finale.
#mondjessnoeren
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekkelengod de winnende maakt in de finale.
#mondjessnoeren
Knipoogbelgquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur FC 0-1 AFC Ajax
'90+'3 Vertonghen (e.d.)
ik dacht van welquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die Ekkelenkamp?(die zal wel niet bij de selectie zitten neem ik aan)
Wordt door iedereen gehaat dus dan support ik de underdog. En is een neefje van een vriend van mequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die Ekkelenkamp?(die zal wel niet bij de selectie zitten neem ik aan)
Ekkelengod kan bij mij niks meer fout doen na die ippon bij Ronaldoquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wordt door iedereen gehaat dus dan support ik de underdog. En is een neefje van een vriend van me
Gehaat? Dat valt toch prima mee. Die overtreding was nog een aardige (belachelijke) hype.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wordt door iedereen gehaat dus dan support ik de underdog. En is een neefje van een vriend van me
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Tottenham Hotspur FC 0-4 AFC Ajax
'90+'3 0-1 Vertonghen (e.d.)
'90+'4 0-2 Alderweireld (e.d.)
'90+'5 0-3 Eriksen (e.d.)
'90+'6 0-4 Sanchez (e.d.)
Broekje uit.
Ik heb daar meer vertrouwen in op de een of andere manierquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Des te meer reden om de CL te winnen.
mwa hij had die goal moeten makenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ekkelengod kan bij mij niks meer fout doen na die ippon bij Ronaldo
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ekkelengod kan bij mij niks meer fout doen na die ippon bij Ronaldo
Het slaat nergens op maar ik baal er licht van dat we nu geen underdog meer zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
Man man man, voor je gezondheid en zenuwen was het beter geweest als je City/Spurs - Juventus had als halve finale of zo. Heerlijk ontspannen op de bank, biertje, chippie erbij.
Speelt Sanchez wel eens?quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Tottenham Hotspur FC 0-4 AFC Ajax
'90+'3 0-1 Vertonghen (e.d.)
'90+'4 0-2 Alderweireld (e.d.)
'90+'5 0-3 Eriksen (e.d.)
'90+'6 0-4 Sanchez (e.d.)
Broekje uit.
Die wordt in de 94e minuut erin gebracht voor Alderweireld omdat de coach kwaad is op Toby door die schijnbaar hele domme eigen goal.quote:
We zijn anders ook geen favorietquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het slaat nergens op maar ik baal er licht van dat we nu geen underdog meer zijn.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn anders ook geen favoriet
quote:
hij had tijd en ruimte, ik neem hem het verder niet kwalijk maar dan had hij echt niet meer stuk gekund, nu gaat het alleen maar over z'n judo kunstenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mjah, actie was goed, alleen niet zuiver genoeg in de hoek. Maar honderd procent kans, meh...
Dat vond ik echt gênant, al die aandacht daarvoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
hij had tijd en ruimte, ik neem hem het verder niet kwalijk maar dan had hij echt niet meer stuk gekund, nu gaat het alleen maar over z'n judo kunsten
Nou ja, het blijft uiteindelijk een geniale actie. Een niet-basisspeler die een gele kaart voor lief neemt omdat anders Juventus (met Ronaldo) in een overtalsituatie komt om in de laaste minuut een grote kans op 1-2 te krijgen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik echt gênant, al die aandacht daarvoor.
Blij zijn met een overtreding doen ze maar bij Feyenoord, ik word meer enthousiast van voetballende acties.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft uiteindelijk een geniale actie. Een niet-basisspeler die een gele kaart voor lief neemt omdat anders Juventus (met Ronaldo) in een overtalsituatie komt om in de laaste minuut een grote kans op 1-2 te krijgen.
Fucking geniaal.
Fijn, maar soms zijn voetballende acties niet de meest verstandige keus op een bepaald moment. En dat was deze ippon wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blij zijn met een overtreding doen ze maar bij Feyenoord, ik word meer enthousiast van voetballende acties.
Iedereen in principe,maar feit is dat de 1-2 voorkomen in die wedstrijd misschien wel belangrijker was dan de 2-1 maken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blij zijn met een overtreding doen ze maar bij Feyenoord, ik word meer enthousiast van voetballende acties.
Een counter eruit zie ik niet als een geniale actie op deze manier maar goed. Waar gaat het over.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fijn, maar soms zijn voetballende acties niet de meest verstandige keus op een bepaald moment. En dat was deze ippon wel.
Wat had hij dan moeten doen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een counter eruit zie ik niet als een geniale actie op deze manier maar goed. Waar gaat het over.
Ik zeg toch niet dat de actie niet de juiste was? Ik zei dat ik die hype erg overdreven vond. Hij hield iemand vast, het is wat. Maar we staan in de halve finale dus laten we het daar weer over hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen?
Schreeuwen naar Ronaldo of hij alsjeblieft niet zo snel naar de goal wil rennen?
Haha ondanks dat het een kutnummer is weet je dat dit keihard gezongen gaat worden op de CL huldiging van Ajax.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:20 schreef Class het volgende:
Ik zet herres, ik zet herres, op die flank als david neres
Track zit al een uur in mn kop
is Ten Hag een duivenmelker?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, zijn vriendin is erbij dus vanavond. Die scoort 3x.
Hopelijk maakt hij ook een doelpunt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, zijn vriendin is erbij dus vanavond. Die scoort 3x.
Ik vind dat er de laatste paar dagen veel te positief wordt gedaan in de media. Er heerst een beetje "ze gaan het wel halen" stemming. Hou ik niet zo van, want dan komt het niet zo vaak uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het slaat nergens op maar ik baal er licht van dat we nu geen underdog meer zijn.
Daley Blind (60)quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
Zouden er spelers in Europa zijn die meer officiële wedstrijden gespeeld hebben als De Ligt (58)
Meer dan. En Blind ja. Verder niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
Zouden er spelers in Europa zijn die meer officiële wedstrijden gespeeld hebben als De Ligt (58)
Ik denk niet dat er veel spelers zijn die De Ligt zijn, dat kan er namelijk maar eentje zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
Ik heb ook echt geen idee.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn hoop en vrees gaan ook alle kanten op dus dat komt goed uit
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd die show best vermakelijk vind.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort wel bij VTBL gaan zitten.
Ik laat mij serieus opfokken door de odd van Ajax die hoger is gewordenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn hoop en vrees gaan ook alle kanten op dus dat komt goed uit
Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik laat mij serieus opfokken door de odd van Ajax die hoger is gewordenWat weet het wedkantoor wat ik niet weet.
Komt puur omdat grootste gedeelte gokkers in UK zit. Rondom grote wedstrijden zakken odds van UK teams altijd ontzettend. Zie je ook aan odds 'england to win WC/EC' etc. Altijd volkomen overgewaardeerd puur omdat fans er toch wat op willen inzetten wat dan weer in odds verwerkt moet worden. Niks om bang van te geraken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik laat mij serieus opfokken door de odd van Ajax die hoger is gewordenWat weet het wedkantoor wat ik niet weet.
Ik wilde het zondag een kans geven, maar toen zag ik die Viggo Waas en vond ik het wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd die show best vermakelijk vind.
Klopt, aan het begin van het seizoen ergens aangezien hij ook het WK heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Qua gespeelde minuten staat Blind 3e in lijst (5189) en De Ligt 5e (5073). Tadic 10e met 4904 minuten. Tadic heeft overigens een week vakantie gehad of zo
https://www.transfermarkt.com/statistik/gesamteinsaetze
Doorgekregen van de UEFA wie moet winnen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Scherpquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel spelers zijn die De Ligt zijn, dat kan er namelijk maar eentje zijn
Dat is wel een groot minpunt ja, maar verder is het best te doen. Stukken beter dan Studio Voetbal in ieder geval. Je kunt Hoemberto een lul vinden maar hij kan wel iets aan elkaar praten. En Theo is fijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde het zondag een kans geven, maar toen zag ik die Viggo Waas en vond ik het wel leuk geweest.
Ik zag van de week een minuutje Studio Voetbal op Twitter, Tom die zich in één minuut al 30x verspreekt en in de war isquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel een groot minpunt ja, maar verder is het best te doen. Stukken beter dan Studio Voetbal in ieder geval. Je kunt Hoemberto een lul vinden maar hij kan wel iets aan elkaar praten. En Theo is fijn.
Tom werd toen ook boos omdat Pi-Air die pass van Guti (terecht) een kutbal vond en hij niet. Ze nemen hem de laatste tijd constant in de zeik en lachen hem uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag van de week een minuutje Studio Voetbal op Twitter, Tom die zich in één minuut al 30x verspreekt en in de war is
baasquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tom werd toen ook boos omdat Pi-Air die baas van Guti (terecht) een kutbal vond en hij niet. Ze nemen hem de laatste tijd constant in de zeik en lachen hem uit.
Hij heeft er gewoon niet zoveel kijk op.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ook zo'n stukje van die intro van Tom waar je V/d Vaart ziet wachten tot het moment dat de verspreking komt en hij in de lach schiet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tom werd toen ook boos omdat Pi-Air die pass van Guti (terecht) een kutbal vond en hij niet. Ze nemen hem de laatste tijd constant in de zeik en lachen hem uit.
is toch ook vreemd dat ze daar niet naar kwaliteit maar senioriteit kijken, ze hebben er best wel een paar bij de nos die dat stukken beter zouden doenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ook zo'n stukje van die intro van Tom waar je V/d Vaart ziet wachten tot het moment dat de verspreking komt en hij in de lach schiet.
Best pijnlijk hoor.
Joep Schreuder mag daar ook nog steeds de leukste reportages maken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch ook vreemd dat ze daar niet naar kwaliteit maar senioriteit kijken, ze hebben er best wel een paar bij de nos die dat stukken beter zouden doen
Als de eredivisie het gezicht van Tom was, stond 'ie het hele weekend op onweer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tom werd toen ook boos omdat Pi-Air die pass van Guti (terecht) een kutbal vond en hij niet. Ze nemen hem de laatste tijd constant in de zeik en lachen hem uit.
Zo fijn! Die Oldenburger is echt zo'n verschrikkelijke kutcommentator.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Overigens te zien op het open kanaal van Ziggo, met El Sierd
Van der Goot op Veronica vind ik echt wel goedquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:19 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Zo fijn! Die Oldenburger is echt zo'n verschrikkelijke kutcommentator.
Wytze is leuk en kundig ja. En die zit er vanavond.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van der Goot op Veronica vind ik echt wel goed
Die doet Sierd na tegenwoordig .quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft wel z'n eigen stijl vind ik hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die doet Sierd na tegenwoordig .
Ik vind hem als presentator beter dan als commentator. Maar idd sowieso beter en fijner dan Oldenburger.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik noem het maar veel verschillende commentatoren in 1 . En dan vooral van deze generatie die babbelziek lijkt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft wel z'n eigen stijl vind ik hoor
Ik heb alle CL wedstrijden van Ajax dit seizoen met Sierd gekeken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou graag nog eens het begin van de tweede helft van Juve Ajax horenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alle CL wedstrijden van Ajax dit seizoen met Sierd gekeken.
Genieten hoor
WE DANKEN JE MOEDER!quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genieten hoor
ik wissel het thuis meestal wel af eigenlijk, ik ga vanavond bij een maat kijken weet niet eens of hij Ziggo heeftquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genieten hoor
Hard gelachen toen wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou graag nog eens het begin van de tweede helft van Juve Ajax horen
NU MOET REAL ER 100 MAKENquote:
Samen in de bezemkast?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genieten hoor
Schildkamp vanavond bij Veronicaquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:19 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Zo fijn! Die Oldenburger is echt zo'n verschrikkelijke kutcommentator.
Ik heb Real - Ajax, Ajax - Juve en Juve - Ajax volledig opgenomen met commentaar van Sierd en die ga ik nooit verwijderenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou graag nog eens het begin van de tweede helft van Juve Ajax horen
Oh excuus, dan las ik het verkeerd. Hij zal wel een verhaaltje in het stadion doen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Schildkamp vanavond bij Veronica
Van de Goot bij terugwedstrijd
twitter:hendrikshelene twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 08:47:31De dag.......Halve finale CL ? Spurs - AJAX? @VeronicaTV ? 19.45? @wytsevdgoot ? @vinschildkamp reageer retweet
Auping nights, Neres days!quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hard gelachen toen wel.
[..]
NU MOET REAL ER 100 MAKEN
Wytse was net op de radio en vertelde dat. Dus vandaar dat ik het wistquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh excuus, dan las ik het verkeerd. Hij zal wel een verhaaltje in het stadion doen.twitter:hendrikshelene twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 08:47:31De dag.......Halve finale CL ? Spurs - AJAX? @:VeronicaTV ? 19.45? @:wytsevdgoot ? @:vinschildkamp reageer retweet
Ja ik begreep dat icoontje bij Helene haar tweet verkeerd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wytse was net op de radio en vertelde dat. Dus vandaar dat ik het wist
Ik heb zo'n gevoel dat dit niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:53 schreef PicoMMP het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Tadic twee keer gaat scoren.
Waar hoort Koeman dat soort dingen altijd? Was tegen Real ook alquote:De Nederlandse bondscoach Ronald Koeman blijft voozichtig met Ajax de favorietenrol toe te dichten. "Je hoort nu overal dat we Tottenham even zullen wegspelen, maar ik kan je verzekeren dat Tottenham een heel sterk elftal op de been zal brengen", zegt Koeman.
Ik hoop op Dolberg en de Ligt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:53 schreef PicoMMP het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Tadic twee keer gaat scoren.
Die Maarten Wijffels was ook steeds zo bezig, heel vervelend. En dan na de tijd zeggen : JA IK ZEI HET AL, TOTTENHAM HEEFT GEWOON EEN GOEDE PLOEG. Terwijl iedereen dat nu ook al zegt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Waar hoort Koeman dat soort dingen altijd? Was tegen Real ook al
Nou ik hoor nu eigenlijk van iedereen dat ze er veel vertrouwen in hebben en dat was tegen Nuve wel andersquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Waar hoort Koeman dat soort dingen altijd? Was tegen Real ook al
Uh.... okequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb zelf geen digitale televisie dus zou het echt niet weten
Nuve? Ik lees juist vrijwel overal dat het 50/50 is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ik hoor nu eigenlijk van iedereen dat ze er veel vertrouwen in hebben en dat was tegen Nuve wel anders
1 van de grotere pleinen in Londen geloof ik. Wel zo praktisch met paar duizend manquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:00 schreef JanCees het volgende:
bijzonder dat ze op leicester square staan, 40 minuten met ov naar stadion
Gaat gewoon 1-3 wordenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:05 schreef Pedroso het volgende:
Ik teken voor een 1-1 vanavond, prima uitgangspositie.
En het is dankzij dit soort onzin dat we er gewoon keihard af gaan. Alsof alle voetbalwetten opeens niet meer van kracht zijn :’)quote:
Ik heb gewoon enorm veel vertrouwen in dit Ajax.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:14 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
En het is dankzij dit soort onzin dat we er gewoon keihard af gaan. Alsof alle voetbalwetten opeens niet meer van kracht zijn :’)
Omdat er iemand 1-3 post op een forum gaat Ajax verliezen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:14 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
En het is dankzij dit soort onzin dat we er gewoon keihard af gaan. Alsof alle voetbalwetten opeens niet meer van kracht zijn :’)
Toen konden ze echt alles nog verspelen, nu meer vertrouwen in het team.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:11 schreef franklop het volgende:
Net als voor Real en Juve nog geen zenuwen hier ofzo. Geen idee hoe dat komt
Bij de EL 2 jaar geleden was ik vanaf Schalke de hele dag aan het stuiteren
Helaas, ja. Er is maar 1 overdreven optimist voor nodig om God's toorn over ons allen uit te roepen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat er iemand 1-3 post op een forum gaat Ajax verliezen?
Wie zal al dat bijgeloof van iedereen eigenlijk bijhouden en wegstrepen tegen elkaar?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zal al dat bijgeloof van iedereen eigenlijk bijhouden en wegstrepen tegen elkaar?
Lijkt me wel een rotklus hoor.
Omdat de media en de achterban het toelaten en stimuleren dat de ploeg in een favorietenrol worden gedrukt. Tegen Madrid en juve hadden we niks te verliezen, en nu dus wel want “dit moet te doen zijn” aldus de publieke opinie. Precies dat gaat nu opbrekenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We gaan ze met 0-14 afmakenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:14 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jajaquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Omdat de media en de achterban het toelaten en stimuleren dat de ploeg in een favorietenrol worden gedrukt. Tegen Madrid en juve hadden we niks te verliezen, en nu dus wel want “dit moet te doen zijn” aldus de publieke opinie. Precies dat gaat nu opbreken
Wat een onzin joh, alsof de spelers zich daar wat van aantrekken. Het is een halve finale CL, er zijn geen gemakkelijke tegenstanders. Alle vertrouwen in Ten Hag op dit soort punten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Omdat de media en de achterban het toelaten en stimuleren dat de ploeg in een favorietenrol worden gedrukt. Tegen Madrid en juve hadden we niks te verliezen, en nu dus wel want “dit moet te doen zijn” aldus de publieke opinie. Precies dat gaat nu opbreken
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Is dat diegene die opnieuw ingesproken is?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:56 schreef Heeinz het volgende:
https://www.ziggosport.nl(...)ge-samenvatting.html
Voor extra hype
We moeten gewoon scoren vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet vaak genoeg gewoon winnen in wedstrijden.
Al denk ik dat deze potjes het meest gaan lijken op het tweeluik tegen Benfica.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat diegene die opnieuw ingesproken is?
Mooi zo!quote:
SO SCHÖNE WIE HEUTEquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooi zo!
"1-4, 1-4, 1-4, nu moet real er 100 maken"
Ik was eerst wel voor Veltman vanavond maar toen ik alle berichten las over de formatie en verwachte speelstijl van Tottenham hoopte ik toch meer op Mazraoui al blijft dat altijd een onzekere factor achterinquote:
op ziggo dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:23 schreef Itisbangin het volgende:
Het schema de laatste twee returnwedstrijden: Op Veronica wedstrijd kijken en kapot ergeren aan Oldenburger, liefde voor Wytse. Daarna door naar Voetbalpraat op Foxxie en als dat afgelopen was kwam de herhaling van de wedstrijd op het open net van Ziggo met El Sierd.
Nu is het zo dat El Sierd op het open net Spurs - Ajax doet. Laat het waar zijn.
...quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Vollenhoven het volgende:
Vergeet niet dat als we niet kampioen worden, dat dit allemaal komt door Lamprou omdat we thuis gelijk speelden met 4-4
Als je nu geen kampioen wordt ligt het aan jezelf in de laatste 2 duels.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Vollenhoven het volgende:
Vergeet niet dat als we niet kampioen worden, dat dit allemaal komt door Lamprou omdat we thuis gelijk speelden met 4-4
sorry maar die kaarten zijn dan nog steeds veel geld waardquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:12 schreef SaferSephy het volgende:
Mensen op de radio die vertellen dat ze alvast een kaartje naar Madrid hebben gekocht. Idioten denken echt dat we Tottenham wel even zoek spelen :’)
Ik kan me ook nog een Ierland - Nederland herinneren in 2001. Dat liep net even anders.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:43 schreef TLC het volgende:
Ik heb een beetje een Ierland-Nederland gevoel, toen Oranje de Ieren op Anfield helemaal wegtikte.
Of het gebeurd is n tweede natuurlijk
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef TornadoDK het volgende:
Boh nog nooit zo nerveus geweest voor een wedstrijd, met trillende handjes het bier inschudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Ik ben helemaal zen. Waarschijnlijk totale ontkenningsfase waar ik in zit ofzoquote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
sorry maar die kaarten zijn dan nog steeds veel geld waard
Ha, dat is een leuke grapquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:37 schreef TLC het volgende:
Ajax scoort in de eerste 5 minuten en dan zijn de zenuwen foetsie
Ik ookquote:
Dat is hij altijd toch.. it a a aint o o over t t till it's overquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ten Hag is zenuwachtig, niet te krap.
Valt reuze meequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ten Hag is zenuwachtig, niet te krap.
Ik vond 'm juist wel ontspannen.quote:
En als je scoort breekt het de wedstrijd openquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:41 schreef Perrin het volgende:
Tottenham gaat de boel op slot proberen te gooien. Ik verwacht niet veel goals eigenlijk.
Dankquote:
160 minuten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:23 schreef Perrin het volgende:
Nog 70 minuten.. Maar de Spurs zijn t echt ff kwijt.
Ja duidelijk. En ze spelen nog wel uit.quote:
Mooie neger joh.quote:
Pretty fly for a Black Guyquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:34 schreef franklop het volgende:
Onana schakelt vakkundig 2 oud-Ajacieden uit
Vrij aardige statistiek weltwitter:GracenoteLive twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 21:35:06🚀 - @AFCAjax have never lost a Champions League match after scoring the opening goal (W40-D8-L0). #UCL #totaja reageer retweet
Die gasten voorin man, dat heeft nog nooit een team laten zien. Dat tikken voorin.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef Heeinz het volgende:
Waar zitten we toch weer naar te kijken, ongelooflijk
Kijk de beelden goed terug. Onana had hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:34 schreef franklop het volgende:
Onana schakelt vakkundig 2 oud-Ajacieden uit
Ja sissokko is een beestquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die middenvelder erbij geeft ze meer grip
Ajax speelde de voorsprong goed uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Ben er nog niet gerust op. Eerste twintig minuten waren geweldig, maar daarna kakte het wel in. Rust kwam op het goede moment.
Het is ook niet niks om drie kwartier zo te spelen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Laatste kwartier was billenknijpen, hopelijk doet ten Hag zijn magie
En het is achterin ook veel duidelijker nu voor ze . Die 3 achterin die ze eerst hadden wisten niet goed of wie of hoe ze moesten doordekken.quote:
Ajax heeft moeite met die lange ballen op Llorente i.c.m. fysieker en opportunistischer spel van Spurs. Maar als Ten Hag dat nu tijdens de rust wat beter kan organiseren dan liggen er ruimtes en kansen in de counter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Ben er nog niet gerust op. Eerste twintig minuten waren geweldig, maar daarna kakte het wel in. Rust kwam op het goede moment.
Donny being Donnyquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Wat zonde van die kans van Donny ook weer, heerlijke aanval
Paulaner hier.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef Simmertje het volgende:
Mooistw zou zijn 0-2 en dan uitspelen. Biertjes smaken goed vrienden
Nog eentje erbij prikken, nog belangrijker. 1-2 is beter dan 0-1.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gewoon geen goal tegen krijgen dat is het belangrijkste nu.
Dit inderdaad dan moeten zij sowieso 2x Scoren in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nog eentje erbij prikken, nog belangrijker. 1-2 is beter dan 0-1.
Dat moment was even balen. Met 0-2 was Tottenham wellicht ingestort.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef DenXD het volgende:
Vd beek afleggen dan is het al 0-2, maar goed kan slechter.
Viel mij ook op.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zag bij vrije trappen en corners niet De Ligt maar Veltman op Llorente gezet worden. Waar slaat dat in hemelsnaam op? Die Llorente wint sowieso ieder luchtduel tot dusver. Verder jammer dat Van de Beek niet breed geeft op Neres, maar wel begrijpelijk, soms kan voor eigen succes gaan de keeper verrassen. Ajax moet wel de 0-2 maken anders krijgen we het nog zwaar in Amsterdam..
Iets zegt mij dat Donny niet elke dag een frikandel eet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat kan die van de Beek toch mooi de bal aannemen. Heeft iets van Van der Vaart.²
dit dus..quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:21 schreef Vriezzer het volgende:
Ajax moet stoppen met de lange bal spelen. Dat is ons spel niet...
Is ook lastig hoor, na een goed begin stevig onder druk komen te staan en dan je eigen spel willen blijven spelen. En dat in een 1/2e finale CL.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:21 schreef Vriezzer het volgende:
Ajax moet stoppen met de lange bal spelen. Dat is ons spel niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |