Oehquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Als antwoord op dm-s (gezien ik niet mag dm-en)
@:Cia
Ja dat doen we, we ook op bodemgebied, maar ook zeker emissie
Het is allemaal nog experimenteel, toxische equivalentie wordt voorlopig ingeschat per verbinding...quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Oehen de emissie dan ook al voor een langere tijd? Bij ons zijn die analyses voor laboratoria nog relatief nieuw en een toereikend pakket vinden lukt lang niet overal.
Oh dat is ook echt nog pionieren. Leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is allemaal nog experimenteel, toxische equivalentie wordt voorlopig ingeschat per verbinding...
Lijken begindagen pcdd wel
in mijn tijd niet, het nam teveel tijd in beslag om dat ook nog eens uit te hakkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef Trollscience het volgende:
gebruiken jullie veel emoji's wanneer jullie 'sexten'
Nee sowieso weinigquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef Trollscience het volgende:
vind ongemakkelijk als de ander dan wel doet dan kun je niet meer niet doen want dat komt dan vet kortaf over ;squote:
Ja😏quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef Trollscience het volgende:
nooit gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef Trollscience het volgende:
🍌quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind ongemakkelijk als de ander dan wel doet dan kun je niet meer niet doen want dat komt dan vet kortaf over ;s
🍆🥝🍑🍑🍑🍑🍑🍑👉🏻👌🏻🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤quote:
Denk eerlijk gezegd niet dat jij haar type bent, maar je weet maar nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of ze is al van d'r stoel weggeglibberd nav DM of dit wordt m niet
ik sext niet zoveelquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef Trollscience het volgende:
Waar baseer je dat opquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat jij haar type bent, maar je weet maar nooit natuurlijk
ik weet niet eens of zij mijn type isquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat jij haar type bent, maar je weet maar nooit natuurlijk
en je hartlongbewakingquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:47 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha alsof jij echt een knop hebt waarmee je deze hele server kunt lamleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |