Lekker!quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:07 schreef JJH het volgende:
Straks wel ff druk. Maar vanmiddag is de agenda leeg.
Ik rijd taxi.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Ow maar dan ben je ook vroeg vrij hequote:Op dinsdag 30 april 2019 08:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste pauze er alweer bijna opzitten. Ben al vanaf 5 uur bezig
Owja, had ik al ergens gelezen ooit.quote:
Dat is wel zo, maar ben pas rond 15:00 vrij vandaag en daarna nog sportschool, eten en dan is het alweer zo goed als bedtijdquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow maar dan ben je ook vroeg vrij he![]()
Is toch wel beter dan 12 uur tot 20-00 werken. Dan kan je niks doen met je dag
Toch wel een productief dagje tochquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, had ik al ergens gelezen ooit.
[..]
Dat is wel zo, maar ben pas rond 15:00 vrij vandaag en daarna nog sportschool, eten en dan is het alweer zo goed als bedtijd
Muah, kan productieverquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Toch wel een productief dagje toch
Ik ben nu al toe aan weekend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je ook nodig na zoveel uren werken
Kan.. maar misschien niet het beste voor jouquote:
Je bent net pas begonnen met werken en nu al toe aan weekendquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nu al toe aan weekend.
En het is gewoon 40u in de week hoor.
Wat voor mensen rijd je veelal?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nu al toe aan weekend.
En het is gewoon 40u in de week hoor.
Klopt. Gister druk geweest. Dochter heeft vakantie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan.. maar misschien niet het beste voor jou
[..]
Je bent net pas begonnen met werken en nu al toe aan weekend
Hebben jullie wat leuks gedaan ? Drievlietquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt. Gister druk geweest. Dochter heeft vakantie.
Van 't zomer misschien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hebben jullie wat leuks gedaan ? Drievliet
Ah okay, ook veel van en naar vliegveld?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Van alles. Wij rijden zo'n beetje alles wat los en vast zit.
Klein beetjequote:
Ow oke.. lekker aan het werk op je vrije dag dusquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Van 't zomer misschien.
Gister in huis bezig geweest en de schuur leeggetrokken en opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |