Dylan schijt sowieso in zijn broek voor Jessie. En waarom? Omdat hij tegen hem opkijkt.quote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet.....ze heeft de meiden achter zich staan......en gelukkig vatte Dylan het ook zo op.
te laatquote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef snetje het volgende:
Franny tegen Shelley: Je had beter nog even kunnen wachten met het zeggen...
Dat deed ze wel......Merel is duidelijk tegen hem in gegaan......quote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef krabje het volgende:
[..]
nee maar ga ook niet stoken,wees eerlijk en zeg dat ook tegen jes,maar dat doet ze niet.
Tuurlijk mag dat, maar Jessie begon met dat hij zich niet kon herinneren zoiets gezegd te hebben en alsnog neemt ze het op voor Franny. Dat is niet oké in mijn ogen. Kan pas als ze weet hoe het zitquote:Op maandag 29 april 2019 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom.....Jessie is haar maatje maar daarom mag ze het toch verkeerd vinden wat hij doet.....of moet het dan een kontekruiper zijn......
Had hij maar niet achter zijn vriendinnetje moeten aanlopen....In het begin zonder haar was het een prima ventje.quote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dylan schijt sowieso in zijn broek voor Jessie. En waarom? Omdat hij tegen hem opkijkt.
Ziet alles als aanval.
quote:Op maandag 29 april 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
KoffieLeut, als je zelf wilde openen, roep ik een mod voor je om de TT aan te passen.
go ahead, lig er niet wakker van, nu ja Sir. iets te veel van het goedequote:Op maandag 29 april 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
KoffieLeut, als je zelf wilde openen, roep ik een mod voor je om de TT aan te passen.
nee toen hij weg was ,zei ze dat op fluisterende toon, en dat is in mijn ogen stokenquote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat deed ze wel......Merel is duidelijk tegen hem in gegaan......
Gast_op_Afstand_Goa dwong mij om te kapen.quote:
ja ze zat met haar reet in een show.quote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar Jessie begon met dat hij zich niet kon herinneren zoiets gezegd te hebben en alsnog neemt ze het op voor Franny. Dat is niet oké in mijn ogen. Kan pas als ze weet hoe het zit
eensquote:Op maandag 29 april 2019 22:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
go ahead, lig er niet wakker van, nu ja Sir. iets te veel van het goede
No way.quote:Op maandag 29 april 2019 22:08 schreef spapaars het volgende:
Jessie de smerige sfeermaker kan doen wat hij wil, want hij is beschermd.
Als de bewoners werkelijk vrij mogen nomineren gaat hij met meer dan 20 stemmen op de bank.
quote:Op maandag 29 april 2019 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Hij wordt gewoon geliefd uitgestraald.
En dan nog stem de nieuwe hem er niet uit, want iedereen wil met hem in de show zitten.quote:Op maandag 29 april 2019 22:08 schreef spapaars het volgende:
Jessie de smerige sfeermaker kan doen wat hij wil, want hij is beschermd.
Als de bewoners werkelijk vrij mogen nomineren gaat hij met meer dan 20 stemmen op de bank.
quote:Op maandag 29 april 2019 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Hij wordt gewoon geliefd uitgestraald.
Op Tranny gaan stemmen?quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef snetje het volgende:
Jessie: Nu het toch al wordt aangenomen kan ik het toch ook gaan waarmaken...
![]()
![]()
Heb ook het gesprek gehoord en ze zei duidelijk tegen Jessie.......toen hij zei dan had je er bij mij mee moeten komen.....quote:Op maandag 29 april 2019 22:08 schreef krabje het volgende:
[..]
nee toen hij weg was ,zei ze dat op fluisterende toon, en dat is in mijn ogen stoken
quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
gelijk heeft hij(al zou hij dat nooit doen)quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Ook al gechanteerd?...quote:Op maandag 29 april 2019 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gast_op_Afstand_Goa dwong mij om te kapen.
Nee. Haar het leven zuur makenquote:
Ze is de halve, zo niet hele, toko al mee langsgegaan.quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook het gesprek gehoord en ze zei duidelijk tegen Jessie.......toen hij zei dan had je er bij mij mee komen.....
Misschien durft ze het niet Jessie en wie weet had ze het morgen gedaan......ze denk er zo over en dan mag ze er toch met haar vriendin over hebben.....
Pillen afpakken?quote:
shownieuws strategie....quote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef yvondenise het volgende:
Merel net..ik snap niet dat iemand Jessie leuk vind.
Terwijl, van wat ik me er van herinner, Jessie helemaal niks in die richting heeft gezegdquote:Op maandag 29 april 2019 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is de halve, zo niet hele, toko al mee langsgegaan.
Dat niet alleen ..ze zijn allemaal te dom, te bang en te lui om al dat werk te gaan doen wat hij allemaal doet...quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan nog stem de nieuwe hem er niet uit, want iedereen wil met hem in de show zitten.
Gefrustreerd. Als er 1 is die op Jessie geilt dan is zij het welquote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef yvondenise het volgende:
Huh...quote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef yvondenise het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2019 22:14 schreef espri het volgende:
Heeft Merel nu gewoon die badjas gehouden van de camper?
zeker gerrit heeft alles eruit gekaaptquote:Op maandag 29 april 2019 22:14 schreef espri het volgende:
Heeft Merel nu gewoon die badjas gehouden van de camper?
Wat heeft gerr dan gepakt?quote:Op maandag 29 april 2019 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker gerrit heeft alles eruit gekaapt
Alsof het hem boeit dat zij boos zou zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 22:15 schreef puzziepie het volgende:
Koppijn
[ afbeelding ]
Ik hoor Jes over Tranny maar wedden dat die nare kut morgen geen stem krijgt
Tranny tegen Meertje dat ze maar tegen Jes moet zeggen dat ze niet boos is
Viel dat haar een beetje tegen...??quote:Op maandag 29 april 2019 22:15 schreef snetje het volgende:
Franny: Ooh Shel ..dat ze dat dan ook gaat zeggen...
quote:
Goeie zet van Shel om het verhaal te verifiëren. Weet ze meteen wie er liegt.quote:Op maandag 29 april 2019 22:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ja. Dat snapte ze niet. Dat Shelley dat tegen Jessie ging vertellen
Nee ze is weer beledigd, ik hoorde Merel tegen Franny zeggen dat Jessie, mooie meiden mailt met de vraag om te neuken.quote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef yvondenise het volgende:
Kaylee PS op zeker....quote:Op maandag 29 april 2019 22:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Chris 8 stemmen, Gerrit 9 en Kaylee kan ook op de bank komen denkt Dylan.
[ afbeelding ]
Merel bedoel je.....quote:Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
wel lief dat ze het voor frennie opneemd
Zal dat het zijn?quote:Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
Mylene brengt een mail naar Dylan, waarvan ze daarnet zei: Wat een kut mail.
Dylan: Oké dan
Mylene: Ik heb hem in je mapje gezet. Alleen Jens heeft hem gezien
Dylan: Dus dan heeft Jessie dat ook gezien ...
Had hij ook niet een mandarijn toen die wolk voor de zon schoof?quote:Op maandag 29 april 2019 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik zie Dilluh banaan nummer 3 van vandaag eten
Iedereen die kijkt weet het idd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
chantage, chantage, gelukkig weet iedereen in NL hoe het zit zegt jessie![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen behalve alle tijdelijke inwoners in Santpoort.quote:Op maandag 29 april 2019 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
chantage, chantage, gelukkig weet iedereen in NL hoe het zit zegt jessie![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja vergeten ..wat was er met dat mailtje? Voor Klly?quote:Op maandag 29 april 2019 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Dilluh bij het stinkhol, ik hoop dat 'ie het nog over die kutmail gaat hebben met schurftkop.
Werd er niet bijgezegd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja vergeten ..wat was er met dat mailtje? Voor Klly?
Zijn vertrek bekendmaken zou een handige surprise zijnquote:Op maandag 29 april 2019 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Brandon gaat nog met een suprise komen was gisteren toch het verhaal? Of is dat ook al weer verleden tijd.
Wie is schurftkop?quote:Op maandag 29 april 2019 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Dilluh bij het stinkhol, ik hoop dat 'ie het nog over die kutmail gaat hebben met schurftkop.
Maar niet handig omdat met een stemming te doen. Op hem stemt niemand.quote:Op maandag 29 april 2019 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn vertrek bekendmaken zou een handige surprise zijn
neequote:Op maandag 29 april 2019 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heeft Gerrit met Jessie...kun je beter zeggen...
Mwhah, zou daarom Gerrit niet naar huis mogen van hem?quote:Op maandag 29 april 2019 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
enige wat hij heeft, gerrit gaat door het stof voor hem....
Puddingtarzan?quote:Op maandag 29 april 2019 22:38 schreef espri het volgende:
Als \\Jessie zo tegen Kayl had gedaan, had Dyl zn boot omgeduwd...![]()
![]()
quote:Op maandag 29 april 2019 22:38 schreef espri het volgende:
![]()
Ja en Brandon had hem dan wel geholpen zegt hij.quote:Op maandag 29 april 2019 22:38 schreef espri het volgende:
![]()
Dat kan niet anders, ik kan echt niets anders verzinnen.quote:
Heb je dat kotsavondje meegekregen?quote:Op maandag 29 april 2019 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat kan niet anders, ik kan echt niets anders verzinnen.
Dylan had de boot omgeduwd als Jessie hetzelfde met Kaylee had gedaan, zoals hij met Franny deed.Tuurlijk man, laat je nog eens kleineren door dat rare wijf van je.
showniews je weet tochquote:Op maandag 29 april 2019 22:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Kaylee krijgt er drie van Merel, want ze moet echt op haar plek worden gezet na wat ze heeft gehoord over haar.
![]()
![]()
quote:
Ja daarom. Natte schetengepraat van die sukkol.quote:Op maandag 29 april 2019 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je dar kotsavondje meegekregen?
quote:Op maandag 29 april 2019 22:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Kaylee krijgt er drie van Merel, want ze moet echt op haar plek worden gezet na wat ze heeft gehoord over haar.
![]()
![]()
dat is het dus , ik was al in de warquote:Op maandag 29 april 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Er tikt geen klok meer in dat stinkhol?
En dat geloof ik niet......denk dat het zeer doet wat Jessie van plan is......quote:Op maandag 29 april 2019 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Jens heeft een stiekem Petertje afgesproken met de Febo wellicht...
Ik hoop het zoquote:Op maandag 29 april 2019 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]Samen met een PS maakt dat echt een fucked up dag voor haar....
Die denkt vast dat ze meer voor zichzelf moet opkomen.quote:Op maandag 29 april 2019 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop het zoDie publieksstem gaat er wel inhakken.
Vaag wijf die Andrea. Kan er geen hoogte van krijgen. Niet echt een inwoner of zo, meer een passant die het van een afstandje bekijkt en aanmatigend/arrogant beredeneerd wat er daar gebeurd...quote:Op maandag 29 april 2019 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
als andrea morgen op keelie stemt, neem ik alles terug
Ik vind haar asociaalquote:Op maandag 29 april 2019 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat heeft die Andrea toch een afschuwelijk grote, negatieve bek.![]()
![]()
Moet ik targets gaan halen hier?
Kaylee: je komt hier voor jezelf.
quote:Op maandag 29 april 2019 22:50 schreef puzziepie het volgende:
Morgen wordt het heel erg leuk , zegt Mylene dat nou![]()
[ afbeelding ]
Raar inderdaad......meneer wil het zekere voor het onzekere en heeft geen zin om zich om zich uit te sloven voor de nieuwe.......quote:Op maandag 29 april 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
Alles om Gerrit van de bank te houden.....ik snap dat niet.
leuk capjequote:Op maandag 29 april 2019 22:50 schreef puzziepie het volgende:
Morgen wordt het heel erg leuk , zegt Mylene dat nou![]()
[ afbeelding ]
Ja, ziet er toch stukken beter uit dan die clown.quote:
easy way to get in....daarna zie je wel verder.quote:Op maandag 29 april 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Geen idee wat ze daar komt doen.
Behalve commentaar op alles en iedereen.
Van hemzelf snap ik het wel, maar waarom Merel en Jessie dat zo belangrijk vinden niet. Wat voegt Gerrit daar nou toe?quote:Op maandag 29 april 2019 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar inderdaad......meneer wil het zekere voor het onzekere en heeft geen zin om zich om zich uit te sloven voor de nieuwe.......
Ja is wel te.quote:Op maandag 29 april 2019 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vroeg er ook al naar. Al die bijnamen ook. Zeer verwarrend.
Nou ja easy? Met wie heeft ze echt een klik?quote:Op maandag 29 april 2019 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
easy way to get in....daarna zie je wel verder.
Eigenlijk moeten er een stuk of 5 weg daar.quote:Op maandag 29 april 2019 22:52 schreef Mjelleke het volgende:
Echt ik kan Jessie soms echt wel heel goed begrijpen. Dit is een groep van niks.
En daar hoort hij zelf ook bij.quote:Op maandag 29 april 2019 22:52 schreef Mjelleke het volgende:
Echt ik kan Jessie soms echt wel heel goed begrijpen. Dit is een groep van niks.
met mensen die haar dus niet wegstemmen...quote:Op maandag 29 april 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou ja easy? Met wie heeft ze echt een klik?
Ze heeft mazzel dat anderen meer in de picture staan.quote:Op maandag 29 april 2019 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
met mensen die haar dus niet wegstemmen...
The Secret aanhangerquote:Op maandag 29 april 2019 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
myleentje is mij iets te zeker van haar plek
Dat meisje spoort nietquote:Op maandag 29 april 2019 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit gaat naar huis
Komt door the Secret
Veeg me op
Ze kunnen niemand krijgen daar die ergens voor staan en gaan. Dat station zijn ze al lang na de start van 1 gepasseerd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Het enige hilarische/opzienbarendste wat Andrea gedaan heeft daar is in een beertje kruipen....dat was tevens het leukste sinds tijden wat daar in Utopia 2 gebeurd is....
Jessie onsessiequote:Op maandag 29 april 2019 22:56 schreef DKUp het volgende:
Myleentje heeft veel stemmen verzameld voor Gerrit![]()
Jensie: Moet ik ook op Gerrit stemmen?![]()
Myleentje: Komt goed.
Myleentje met babystem: Jessie gaat Kaylee het leven zuur maken om op haar te stemmen. Jessie gaat Gerrit redden huil huil.
hij is niks, jammer dat ze dat niet zienquote:Op maandag 29 april 2019 22:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit doet alsof hij een of andere mastermind is![]()
''Ik heb wat lijntjes uitstaan.''
''Ik kan behoorlijk wat regelen in een uur.''
Dat snap ik dus weer wel......Gerrit zit in Jessie's reet en Merel is Jessie's maatje dus dat is een drieeenheid geworden.....quote:Op maandag 29 april 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van hemzelf snap ik het wel, maar waarom Merel en Jessie dat zo belangrijk vinden niet. Wat voegt Gerrit daar nou toe?
Zou ze gezopen hebben of Ritalin gesnoven?quote:Op maandag 29 april 2019 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
achterlijke zeug is sjellie weer volgens myleen
En ook daar heeft ze gelijk in.quote:Op maandag 29 april 2019 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hasjiesquote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou ze gezopen hebben of Ritalin gesnoven?
Van hasjies word je niet hyper.quote:
mja oke goed puntquote:Op maandag 29 april 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van hasjies word je niet hyper.
Dus gaat het om dat hij te gebruiken is, ipv dat hij belangrijk is voor Utopia.quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik dus weer wel......Gerrit zit in Jessie's reet en Merel is Jessie's maatje dus dat is een drieeenheid geworden.....
Ze klinkt bezopenquote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou ze gezopen hebben of Ritalin gesnoven?
eng mens die mylene, vooral blijven aaien meid, wordt het misschien nog wel een prinsquote:Op maandag 29 april 2019 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit gaat naar huis
Komt door the Secret
Veeg me op
Joh, het is een dingetje, maar aan de andere kant.......quote:Op maandag 29 april 2019 22:59 schreef yaello het volgende:
Dat andere mensen daar een mening over hebben, is akkoord.
Kan die gast echt niet normaal praten?
Shelley is zo gelukkig dat ze nu in de groep van Jessie zit.....je ziet haar groeien.....ben benieuwd hoelang ze A3 nog ziet staan.quote:
Ritalin ook nietquote:Op maandag 29 april 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van hasjies word je niet hyper.
Slim gedaan van Jessie.quote:Op maandag 29 april 2019 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Shelley is zo gelukkig dat ze nu in de groep van Jessie zit.....je ziet haar groeien.....ben benieuwd hoelang ze A3 nog ziet staan.
sjelliequote:Op maandag 29 april 2019 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Shelley is zo gelukkig dat ze nu in de groep van Jessie zit.....je ziet haar groeien.....ben benieuwd hoelang ze A3 nog ziet staan.
Ook niet als je het snuift?quote:
3 op mylene is zijn surprise toch?quote:Op maandag 29 april 2019 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Brandon gaat nog met een suprise komen was gisteren toch het verhaal? Of is dat ook al weer verleden tijd.
alleen als je geen adhd hebt geloof ik, dan word je er actief vanquote:
Ja, en volgens Shel is Mylene dat....zat de hele dag met de eendjes te spelen volgens Shel.....ze doet niks anders......quote:Op maandag 29 april 2019 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 29 april 2019 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
eng mens die mylene, vooral blijven aaien meid, wordt het misschien nog wel een prins
quote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heb al 3 topics gekaapt, hoezo ineens
vrouwenquote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en volgens Shel is Mylene dat....zat de hele dag met de eendjes te spelen volgens Shel.....ze doet niks anders......
hoi en nee.quote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet ik daar een reden voor hebben?
En ook hallo
Heb ik ook wel eens geprobeerd maar neequote:
Nee tuurlijk niet. Welkomquote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet ik daar een reden voor hebben?
En ook hallo
Maar zij heeft dus wel ADHDquote:Op maandag 29 april 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als je geen ADD of ADHD hebt wel.
Kloptquote:Op maandag 29 april 2019 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
alleen als je geen adhd hebt geloof ik, dan word je er actief van
Hoort dat gesticuleer de hele tijd daar ook bij?quote:
Mooi woord wel sticulerenquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoort dat gesticuleer de hele tijd daar ook bij?
Dat woord bestaat niet.quote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi woord wel sticuleren
Chris of Gerritquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef Hagenesie het volgende:
Christel mag van mij naar huis. Wil Hiske dan wel eens zien
quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook, Hiske is nu al een stress kipquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef Hagenesie het volgende:
Christel mag van mij naar huis. Wil Hiske dan wel eens zien
thanksquote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus geen wiet en geen ritalin heb ik net geleerd
Je kunt niet iets ont-kennnen zonder kennen te hebben.quote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat woord bestaat niet.Het is gesticuleren.
Dat deed Tim ook en toch is wegquote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Nee Gerrit maakt meer tv dan Chris denk ik.
quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft gewoon BW ..BedWeter ..Christel BZ ..BemoeiZucht ..en Hiske de KES .. Kreun En Steun...
En Jessie de S en S.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft gewoon BW ..BedWeter ..Christel BZ ..BemoeiZucht ..en Hiske de KES .. Kreun En Steun...
Dat kreunende ook he....quote:Op maandag 29 april 2019 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit kreunend: ik geef Mylene nog geen 2 maanden. Ze moet haar gedrag aanpassen of niet.
man man.
Tim was toch wel een ander verhaal vind ik.quote:Op maandag 29 april 2019 23:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat deed Tim ook en toch is weg
Bronno was toch met die scootmobielquote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Droomscenario: Bronno als nieuwe inwoner. Christel de poort uit en Bronno in het huisje bij Hiske
Dat houdt in gebaren maken met armen en handen of andere lichaamsdelen ?quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Naar wie?quote:
Naar alles wat reageert ben ik bang.quote:
Ach vreselijk. Ik ben hem spuugzat, met zijn zogenaamde slimmigheid en beperkte woordenschat.quote:
Ja, die handen van haar die een eigen leven leiden als ze praat.quote:Op maandag 29 april 2019 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat houdt in gebaren maken met armen en handen of andere lichaamsdelen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |