Dylan schijt sowieso in zijn broek voor Jessie. En waarom? Omdat hij tegen hem opkijkt.quote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet.....ze heeft de meiden achter zich staan......en gelukkig vatte Dylan het ook zo op.
te laatquote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef snetje het volgende:
Franny tegen Shelley: Je had beter nog even kunnen wachten met het zeggen...
Dat deed ze wel......Merel is duidelijk tegen hem in gegaan......quote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef krabje het volgende:
[..]
nee maar ga ook niet stoken,wees eerlijk en zeg dat ook tegen jes,maar dat doet ze niet.
Tuurlijk mag dat, maar Jessie begon met dat hij zich niet kon herinneren zoiets gezegd te hebben en alsnog neemt ze het op voor Franny. Dat is niet oké in mijn ogen. Kan pas als ze weet hoe het zitquote:Op maandag 29 april 2019 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom.....Jessie is haar maatje maar daarom mag ze het toch verkeerd vinden wat hij doet.....of moet het dan een kontekruiper zijn......
Had hij maar niet achter zijn vriendinnetje moeten aanlopen....In het begin zonder haar was het een prima ventje.quote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dylan schijt sowieso in zijn broek voor Jessie. En waarom? Omdat hij tegen hem opkijkt.
Ziet alles als aanval.
quote:Op maandag 29 april 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
KoffieLeut, als je zelf wilde openen, roep ik een mod voor je om de TT aan te passen.
go ahead, lig er niet wakker van, nu ja Sir. iets te veel van het goedequote:Op maandag 29 april 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
KoffieLeut, als je zelf wilde openen, roep ik een mod voor je om de TT aan te passen.
nee toen hij weg was ,zei ze dat op fluisterende toon, en dat is in mijn ogen stokenquote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat deed ze wel......Merel is duidelijk tegen hem in gegaan......
Gast_op_Afstand_Goa dwong mij om te kapen.quote:
ja ze zat met haar reet in een show.quote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar Jessie begon met dat hij zich niet kon herinneren zoiets gezegd te hebben en alsnog neemt ze het op voor Franny. Dat is niet oké in mijn ogen. Kan pas als ze weet hoe het zit
eensquote:Op maandag 29 april 2019 22:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
go ahead, lig er niet wakker van, nu ja Sir. iets te veel van het goede
No way.quote:Op maandag 29 april 2019 22:08 schreef spapaars het volgende:
Jessie de smerige sfeermaker kan doen wat hij wil, want hij is beschermd.
Als de bewoners werkelijk vrij mogen nomineren gaat hij met meer dan 20 stemmen op de bank.
quote:Op maandag 29 april 2019 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Hij wordt gewoon geliefd uitgestraald.
En dan nog stem de nieuwe hem er niet uit, want iedereen wil met hem in de show zitten.quote:Op maandag 29 april 2019 22:08 schreef spapaars het volgende:
Jessie de smerige sfeermaker kan doen wat hij wil, want hij is beschermd.
Als de bewoners werkelijk vrij mogen nomineren gaat hij met meer dan 20 stemmen op de bank.
quote:Op maandag 29 april 2019 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Hij wordt gewoon geliefd uitgestraald.
Op Tranny gaan stemmen?quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef snetje het volgende:
Jessie: Nu het toch al wordt aangenomen kan ik het toch ook gaan waarmaken...
![]()
![]()
Heb ook het gesprek gehoord en ze zei duidelijk tegen Jessie.......toen hij zei dan had je er bij mij mee moeten komen.....quote:Op maandag 29 april 2019 22:08 schreef krabje het volgende:
[..]
nee toen hij weg was ,zei ze dat op fluisterende toon, en dat is in mijn ogen stoken
quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
gelijk heeft hij(al zou hij dat nooit doen)quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Ook al gechanteerd?...quote:Op maandag 29 april 2019 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gast_op_Afstand_Goa dwong mij om te kapen.
Nee. Haar het leven zuur makenquote:
Ze is de halve, zo niet hele, toko al mee langsgegaan.quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook het gesprek gehoord en ze zei duidelijk tegen Jessie.......toen hij zei dan had je er bij mij mee komen.....
Misschien durft ze het niet Jessie en wie weet had ze het morgen gedaan......ze denk er zo over en dan mag ze er toch met haar vriendin over hebben.....
Pillen afpakken?quote:
shownieuws strategie....quote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef yvondenise het volgende:
Merel net..ik snap niet dat iemand Jessie leuk vind.
Terwijl, van wat ik me er van herinner, Jessie helemaal niks in die richting heeft gezegdquote:Op maandag 29 april 2019 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is de halve, zo niet hele, toko al mee langsgegaan.
Dat niet alleen ..ze zijn allemaal te dom, te bang en te lui om al dat werk te gaan doen wat hij allemaal doet...quote:Op maandag 29 april 2019 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan nog stem de nieuwe hem er niet uit, want iedereen wil met hem in de show zitten.
Gefrustreerd. Als er 1 is die op Jessie geilt dan is zij het welquote:Op maandag 29 april 2019 22:12 schreef yvondenise het volgende:
Merel net..ik snap niet dat iemand Jessie leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |