Uhhh nieuw kwaad uit het oosten?quote:Op maandag 29 april 2019 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
Er zijn nog 3 afleveringen van een dik uur te gaan.
Je vraagt je dan af wat er nog allemaal gaat gebeuren nu de white walkers verslagen zijn.
Ja, dat zal Wun Wun wel geweest zijn. Toch dacht ik even aan een wight versie van hem. Maar we zagen natuurlijk seizoenen eerder hoe de Wildlings meerdere reuzen bij zich hadden. Dus het kan een broertje zijn geweest.quote:Op maandag 29 april 2019 22:37 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wun wun liep gewoon het water in bij Hardhome![]()
En ging dood in Winterfell na een pijl van Ramsey in z'n oog.
Was te duur.quote:Op maandag 29 april 2019 22:37 schreef MMaRsu het volgende:
Ik nam sws al aan dat de white walkers meerdere giants zou hebben viel nog mee
Dan kunnen ze daar nog ene tijdje over discussieren. Dany wil natuurlijk ASAP op de troon dus met Draken aanvallen, Jon zal misschien wat terughoudender zijn. Hopelijk weten die Qyburn en Cersei meer te bewerkstelligen dan de NK.quote:Op maandag 29 april 2019 22:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze dat dus niet wilden gaan doen. Met draken de stad aanvallen.
Meer Ghost.quote:Op maandag 29 april 2019 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was te duur.
We hadden meer en langere onvolgbare drakenscenes nodig om redenen.
Het verhaal eindigt nou eenmaal niet met het verslaan van een abstract kwaad.quote:Op maandag 29 april 2019 22:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat ontzettend saai en oninteressant was.
Leg alsjeblieft uit wat er zo briljant aan is? Het lijkt wel alsof ik een andere aflevering heb gezien dan anderen. Ik let minder op CGI maar meer op consistentie, logica en de algehele verhaallijn. Je ziet dat de schrijvers zonder de boeken van GRRM er bijzonder slecht in slagen de geest van zijn boeken in de serie te verwerken.quote:
Er was er nog maar een toch?quote:Op maandag 29 april 2019 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was te duur.
Wees gewoon maar blij dat Michael Bay de serie niet heeft geregisseerd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was te duur.
En heeft ghost wel die kamikaze actie overleeft of wat? Want in de crypt zag ik enkel een stenen direwolf beeld en geen eckte ghostquote:Op maandag 29 april 2019 22:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Meer Ghost.
Dat stukje meerennen sloeg echt nergens op
Wrom niet? Erger dan een speer van kampioen ver werpen himself Night King kan het toch niet worden zou je denken.quote:Op maandag 29 april 2019 22:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze dat dus niet wilden gaan doen. Met draken de stad aanvallen.
Nee dat mag je niet zeggen, dan voelen de mensen die het wel geweldig vinden zich op hun pik getrapt.quote:Op maandag 29 april 2019 22:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Leg alsjeblieft uit wat er zo briljant aan is? Het lijkt wel alsof ik een andere aflevering heb gezien dan anderen. Ik let minder op CGI maar meer op consistentie, logica en de algehele verhaallijn. Je ziet dat de schrijvers zonder de boeken van GRRM er bijzonder slecht in slagen de geest van zijn boeken in de serie te verwerken.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 29 april 2019 22:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Leg alsjeblieft uit wat er zo briljant aan is? Het lijkt wel alsof ik een andere aflevering heb gezien dan anderen. Ik let minder op CGI maar meer op consistentie, logica en de algehele verhaallijn. Je ziet dat de schrijvers zonder de boeken van GRRM er bijzonder slecht in slagen de geest van zijn boeken in de serie te verwerken.
Jaime gaat terug om zijn zus te palen. Plot-twist is dat zijn staafmixer ingesmeerd is met gif. Zo komt Cersei dus aan zijn einde.quote:Op maandag 29 april 2019 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
Er zijn nog 3 afleveringen van een dik uur te gaan.
Je vraagt je dan af wat er nog allemaal gaat gebeuren nu de white walkers verslagen zijn.
Zoveelste stukje fanservice. Enige gedachte was: dit ziet er stoer uitquote:Op maandag 29 april 2019 22:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Meer Ghost.
Dat stukje meerennen sloeg echt nergens op
Kun je het ze kwalijk nemen?quote:Op maandag 29 april 2019 22:40 schreef Richestorags het volgende:
Je ziet dat de schrijvers zonder de boeken van GRRM er bijzonder slecht in slagen de geest van zijn boeken in de serie te verwerken.
Dat zou echt bizar zijn, niet genoeg tijd voor om een andere partij een beetje fatsoenlijk neer te zetten. Of de Iron Bank moet nog iets gaan doen.quote:
Ik heb van het begin tot het eind genoten. Verder interesseert het me geen ene reet hoe quasi intellectueel iedereen hier probeert te doen over plotholes, characters die blijven leven of andere inconsistentie rondom de serie. Als het je niet meer bevalt dan stop je met kijken.quote:Op maandag 29 april 2019 22:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op maandag 29 april 2019 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Dany doet de draken terwijl Jon toekijkt.
Waar staat dat de boeken leidend zijn? Je lult maar wat. Als je politiek gelul wil, zoals je zelf zegt niet relevant is kan je weer bij s01 beginnen. Of kijk naar poltiek 24 en het gesprek met de minister president.quote:Op maandag 29 april 2019 22:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet ik het.quote:
Gaf dan op zijn minst Nymeria en haar pack. Maar Nymeria is slim en gaat met Arya mee naar Kings Landing voor een leuke entree aldaar.quote:Op maandag 29 april 2019 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveelste stukje fanservice. Enige gedachte was: dit ziet er stoer uit
Wat gaat Ghost doen dan? Ze bijten met zijn vlammende tanden? Zijn obsidiaan vullingen?
quote:Op maandag 29 april 2019 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wees gewoon maar blij dat Michael Bay de serie niet heeft geregisseerd.
Want dan zag je 100 draken, elke aflevering, alle seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |