Ja weet ikquote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, gewerkt.
[..]
Ja dat kan je op twee manieren lezen vrind.
Neequote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Iemand vandaag nog wat nuttig gedaan, of leuks?
Dat is een mooi gegeven, collega.quote:
Uiteraard, beiden.quote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Iemand vandaag nog wat nuttig gedaan, of leuks?
Nee morgenquote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zijn je games al binnen?
Hoe gespannen ben je momenteel? Dan weet ik of ik je taalfout kan verbeteren of nietquote:
Mijn date ging niet doorquote:Op maandag 29 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verloren dag dus, je moet wel zorgen dat iedere dag telt hoor.
Briljante solo van naar wat ik kan horen Andy Fairweather Low.quote:
60/100quote:Op maandag 29 april 2019 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe gespannen ben je momenteel? Dan weet ik of ik je taalfout kan verbeteren of niet
Waarom verbeter je de mijnese dan wel op een harteloze kille manier?quote:Op maandag 29 april 2019 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe gespannen ben je momenteel? Dan weet ik of ik je taalfout kan verbeteren of niet
quote:
beide*quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar is de sc toch zonder kutfilmpjes van troll haha
Jij zit niet in een existentiële crisisquote:Op maandag 29 april 2019 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom verbeter je de mijnese dan wel op een harteloze kille manier?
Hoezo gooi je jezelf naar mijn hoofd?quote:Op maandag 29 april 2019 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit dikke rode aardbei naar het hoofd van Jimmy.
Ik weet hoeveel pijn het je doet, daarom doet jouw reactie mij precies niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |