Voor jou is waardeloos een complimentquote:Op maandag 29 april 2019 18:59 schreef UitStraling het volgende:
En meteen gaan schelden ook, botswagenfiguur dat het is.
Zo dan.quote:Op maandag 29 april 2019 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor jou is waardeloos een compliment
Kusje op je boze bolletje.quote:Op maandag 29 april 2019 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor jou is waardeloos een compliment
Nou doei dan maar.quote:Op maandag 29 april 2019 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb liever dat je weer weggaat
Zie je later kameraadquote:
Waar is de sc toch zonder kutfilmpjes van troll hahaquote:
Je zou gaan tochquote:
Waar heb ik dat gezegdquote:
Ja, gewerkt.quote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Iemand vandaag nog wat nuttig gedaan, of leuks?
Ja dat kan je op twee manieren lezen vrind.quote:
Ja weet ikquote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, gewerkt.
[..]
Ja dat kan je op twee manieren lezen vrind.
Neequote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Dat is een mooi gegeven, collega.quote:
Uiteraard, beiden.quote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
Nee morgenquote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zijn je games al binnen?
Hoe gespannen ben je momenteel? Dan weet ik of ik je taalfout kan verbeteren of nietquote:
Mijn date ging niet doorquote:Op maandag 29 april 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verloren dag dus, je moet wel zorgen dat iedere dag telt hoor.
Briljante solo van naar wat ik kan horen Andy Fairweather Low.quote:
60/100quote:Op maandag 29 april 2019 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe gespannen ben je momenteel? Dan weet ik of ik je taalfout kan verbeteren of niet
Waarom verbeter je de mijnese dan wel op een harteloze kille manier?quote:Op maandag 29 april 2019 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe gespannen ben je momenteel? Dan weet ik of ik je taalfout kan verbeteren of niet
quote:
beide*quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar is de sc toch zonder kutfilmpjes van troll haha
Jij zit niet in een existentiële crisisquote:Op maandag 29 april 2019 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom verbeter je de mijnese dan wel op een harteloze kille manier?
Hoezo gooi je jezelf naar mijn hoofd?quote:Op maandag 29 april 2019 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit dikke rode aardbei naar het hoofd van Jimmy.
Ik weet hoeveel pijn het je doet, daarom doet jouw reactie mij precies niksquote:
Wilde dat ik kon jankenquote:Op maandag 29 april 2019 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet hoeveel pijn het je doet, daarom doet jouw reactie mij precies niks
Alsof ik een geslaagd succesvol leven heb.quote:Op maandag 29 april 2019 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zit niet in een existentiële crisis
Niet?quote:Op maandag 29 april 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik een geslaagd succesvol leven heb.
Ze leek mij niet de ware.quote:Op maandag 29 april 2019 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, leek het je wel wat?
Uitgesteld of afgesteld trouwens?
Mooie tipquote:
Ik heb dit vier keer gelezen en de vierde keer snapte ik hem.quote:Op maandag 29 april 2019 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, waar trek je als eerste het velletje vanaf ;$
Ahwquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze leek mij niet de ware.
Af.
Ze heeft iemand anders gevonden.
Ja zoiets had jij ook kunnen zeggen he. Ik leer van de allerbeste, de allergrootste en de allermooiste man van fok.quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit vier keer gelezen en de vierde keer snapte ik hem.
Nee, vind jankende mannen echt gigantisch onaantrekkelijk. Dus normaal doen okéquote:Op maandag 29 april 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik denk ik klaag ook een beetje dan ben je aardiger voor mei.
Kan altijd beter hoor
Zeker, maar denk eigenlijk dat ik dan gewoon zo'n ding voor je armen zou kopen. Maar liever de beentjes natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2019 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die pijn van het nooit meer kunnen fietsen zou door merg en been gaan.
jeetje, mannen hebben ook gewoon emotiesquote:Op maandag 29 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind jankende mannen echt gigantisch onaantrekkelijk. Dus normaal doen oké
Ja dat snap ikquote:Op maandag 29 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
mag een man geen emoties tonenquote:Op maandag 29 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed voor de bicepsen.quote:Op maandag 29 april 2019 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar denk eigenlijk dat ik dan gewoon zo'n ding voor je armen zou kopen. Maar liever de beentjes natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |