Lekker wel.quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik werk eigenlijk nu gewoon op een eilandje.. ik werk niet met mensen samen.
Mijn auto was rond kerst kapot gegaan en toen zat ik ff zonder en toen moest ik wel op het hoofdkantoor zitten, 5 dagen.quote:
Ik heb tot en met 3 gespeeld. 3 vond ik helemaal niet leuk dus dat was de eerste in de serie die ik niet heb uitgespeeld. Daarna gewoon met Unity verder gegaan, die voelde weer aan als Revelationsquote:Op maandag 29 april 2019 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jij AC 3, 4 enzo gespeeld? Ik ben afgehaakt bij 3, maar weet niet of je het verhaal nog een beetje kan volgen als je nu verder gaat met bijvoorbeeld Unity
deze klacht over dat je kantoor kut is heb je nu al drie keer gemaaktquote:Op maandag 29 april 2019 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn auto was rond kerst kapot gegaan en toen zat ik ff zonder en toen moest ik wel op het hoofdkantoor zitten, 5 dagen.
NOU, ik dacht dat ik gek werd van dat klaagmens naast me![]()
Ik heb gezegd dat ik niemand boven me wil hebben, omdat ik daar het nut niet van in ziequote:
Maar zit er nog een etage boven jouw werkplek?quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niemand boven me wil hebben, omdat ik daar het nut niet van in zie
En als ze dat wel gaan doen, dan ga ik weg.
bijnaquote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel een naambordje naast mijn kantoordeur
Heet jij Bezemhok????quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel een naambordje naast mijn kantoordeur
Vanaf volgende week heb ik een stagiair naast mijquote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik werk eigenlijk nu gewoon op een eilandje.. ik werk niet met mensen samen.
Welke plofkip is datquote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is maar één AC3 en dat is deze.
[ afbeelding ]
De teller staat eigenlijk op 143, maar ja... vaste lasten moeten betaald worden, dus we bijten maar even door.quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
deze klacht over dat je kantoor kut is heb je nu al drie keer gemaakt
Ja nog 2, maar dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar zit er nog een etage boven jouw werkplek?
Aight, denk dat ik dat ook maar weer ga oppakken, want vooral deel II was superleuk. 3 was het gewoon net nietquote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb tot en met 3 gespeeld. 3 vond ik helemaal niet leuk dus dat was de eerste in de serie die ik niet heb uitgespeeld. Daarna gewoon met Unity verder gegaan, die voelde weer aan als Revelations
quote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nog 2, maar dat is niet wat ik bedoelde.
buitenquote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De teller staat eigenlijk op 143, maar ja... vaste lasten moeten betaald worden, dus we bijten maar even door.
Verder probeer ik ook zo veel mogelijk buiten de deur te zijn, is veel leuker voor mezelf en mijn collega's
Dat is deze plofkip. Dit is dé goeroe van luxegoederen vriendquote:
AirConditioner 3quote:
Ownooooo, niet meer de hele dag kunnen fokkenquote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vanaf volgende week heb ik een stagiair naast mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |