maar die mensen die onzeker zijn kunnen niks hebbenquote:Op maandag 29 april 2019 14:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
"Ben je jaloers ofzo?"
"WAT?! OP HÀÀR? WHAAAAHAHAHAHAHA NEE IK HEB GEWOON EEN MENING PLS. JALOERS OP HAAR LOOOOOLLLLL HOE KOM JE ER BIJ."
Klinkt echt goed.. hier zitten ze te klagen over de file.. ja eh.. je hebt toch zelf ooit een keer de beslissing genomen om hier te komen werken.. en 39349x dat ze hersendood en gaar zijnquote:Op maandag 29 april 2019 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij ons nemen ze allemaal een burnoutje, maar niet hun schuld en de wereld is oneerlijk en blabla
6quote:
laat eens zien met een lekkere massage, mn schouders zitten vastquote:Op maandag 29 april 2019 14:45 schreef Trollscience het volgende:
ik ben jaloers op mooie vrouwen zoals crack_
Haar taken beter uitvoeren en zo onzeker maken over zichzelf dat ze vanzelf weg gaat.quote:
is goedquote:Op maandag 29 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
laat eens zien met een lekkere massage, mn schouders zitten vast
word soms ook wel gek van mn eigen gezeik hoor, heb je dat soms nietquote:Op maandag 29 april 2019 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt goed.. hier zitten ze te klagen over de file.. ja eh.. je hebt toch zelf ooit een keer de beslissing genomen om hier te komen werken.. en 39349x dat ze hersendood en gaar zijnik ben blij dat ik niet 5 dagen daar zit.
Ik doe in principe mijn werk beter dan zij, ze vroeg ook: heb je iedereen omgekocht of zo?quote:Op maandag 29 april 2019 14:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haar taken beter uitvoeren en zo onzeker maken over zichzelf dat ze vanzelf weg gaat.
Is wel een beetje vies maar dan moeten ze maar niet zo kut zijn. Heb dat tijdens stage geflikt.Zij in loondienst en ik stagaiar maar heb al haar werkzaamheden overgenomen en zij die van mij. Ze was na 4 maanden weg.
oh, ik zou dit echt niet kunnenquote:Op maandag 29 april 2019 14:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haar taken beter uitvoeren en zo onzeker maken over zichzelf dat ze vanzelf weg gaat.
Is wel een beetje vies maar dan moeten ze maar niet zo kut zijn. Heb dat tijdens stage geflikt.Zij in loondienst en ik stagaiar maar heb al haar werkzaamheden overgenomen en zij die van mij. Ze was na 4 maanden weg.
Heet ze Rinske?quote:Op maandag 29 april 2019 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe in principe mijn werk beter dan zij, ze vroeg ook: heb je iedereen omgekocht of zo?
Had moeten zeggen: nee ik ben gewoon beter dan jij![]()
maar toch maar niet gedaan en beter ook, want het is echt zo'n mie mie mie kind die gaat klagen bij de baas.
Een andere collega is daardoor in de problemen geraakt
@Chloroform @Flamarande @2NutZ @Le_Professeurquote:Op maandag 29 april 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
word soms ook wel gek van mn eigen gezeik hoor, heb je dat soms nietdat je doorhebt dat je zelf ook kansloos aan het zeiken bent over totaal niet boeiende onderwerpen en wtf
Ik probeer op het werk zo min mogelijk te klagen, want niemand zit echt te wachten op klagen dat je geen zin meer hebt/ geen zin hebt in de file/ niet meer kan etcquote:Op maandag 29 april 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
word soms ook wel gek van mn eigen gezeik hoor, heb je dat soms nietdat je doorhebt dat je zelf ook kansloos aan het zeiken bent over totaal niet boeiende onderwerpen en wtf
Werk je met bijna alleen maar vrouwen?quote:Op maandag 29 april 2019 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe in principe mijn werk beter dan zij, ze vroeg ook: heb je iedereen omgekocht of zo?
Had moeten zeggen: nee ik ben gewoon beter dan jij![]()
maar toch maar niet gedaan en beter ook, want het is echt zo'n mie mie mie kind die gaat klagen bij de baas.
Een andere collega is daardoor in de problemen geraakt
Sowwwquote:Op maandag 29 april 2019 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
@:Chloroform @:Flamarande @:2NutZ @:Le_Professeur
Nee, ze heet anders XD XD en niet als in Anders, maar ik ga maar geen namen noemen, want dit krijg ik geheid terugquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
@:Chloroform @:Flamarande @:2NutZ @:Le_Professeur
Nee, ik werk eigenlijk nu gewoon op een eilandje.. ik werk niet met mensen samen.quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werk je met bijna alleen maar vrouwen?
Dat lijkt me echt een hele giftige omgeving...quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werk je met bijna alleen maar vrouwen?
nopequote:Op maandag 29 april 2019 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer op het werk zo min mogelijk te klagen, want niemand zit echt te wachten op klagen dat je geen zin meer hebt/ geen zin hebt in de file/ niet meer kan etc
ow okéquote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]dit ging over irl, op fok ben ik altijd serieus
Ja eens. Walgelijk!quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een hele giftige omgeving...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |