Rustig maar, hier ben ik, ik ben nog steeds van mening dat als je overweegt om mensen te laten lopen omdat ze dan wellicht minder genegen zijn die moeite te nemen en zodoende minder bestellen, dat dat zuinigheid is.quote:Op maandag 29 april 2019 18:17 schreef Stompzinnig het volgende:
Wel grappig dat koelguy zijn kop hier niet meer durft te laten zien.
Is het echt zo gek dat je gaat zoeken naar de meest economische oplossing waarbij je iedereen tevreden stelt? Iedereen bij een dergelijke situatie zal afwegen of je het afkoopt of per drankje doet, anders zou die optie uberhaupt niet bestaan. Laten we aub niet wereldvreemd doen, alsof je niet over de kosten na zou mogen denken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 04:52 schreef SugeLucky het volgende:
Sowieso is het hele dilemma zuinigheid. Waar ben ik het goedkoopste mee uit?
Geef iedereen dan gewoon x aantal consumptiebonnen die ze bij de bar kunnen inwisselen.
Nee, dat is volledig logisch. Ik zou het zeer onverstandig vinden om totaal niet naar de kosten te kijken. Tenzij je er genoeg hebt en er nooit naar hoeft te kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is het echt zo gek dat je gaat zoeken naar de meest economische oplossing waarbij je iedereen tevreden stelt? Iedereen bij een dergelijke situatie zal afwegen of je het afkoopt of per drankje doet, anders zou die optie uberhaupt niet bestaan. Laten we aub niet wereldvreemd doen, alsof je niet over de kosten na zou mogen denken.
Wat je je wel moet bedenken is dat het overdag is en maar drie uurtjes. Iedereen is met de auto ook.quote:Op maandag 29 april 2019 09:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja als er rond wordt gegaan met plateaus zijn mensen meer geneigd te pakken, dan lijkt mij een arrangement meer zekerheid geven. Dat rond brengen lijkt mij wel wat namelijk. Ik denk niet opportunistisch, maar wil uiteraard wel bang voor de buck, zoals elke Hollander dat zou willen.
Maar je hebt een punt, na 3 cola’s ben je er klaar mee. Maar er zijn ook genoeg zuiplappen, en dat mag want het is feest die dag.
Veel vrienden wonen in dezelfde stad en komen per fiets en vinden overdag zuipen net zo leuk, verwacht dat de meesten daarvan gewoon verder gaan in de avond. Maar wat wel zo is, is dat het voor de meeste familie niet geldt (die zijn wel per auto en hebben wat meer principes). Dus nacalculatie lijkt idd wel steeds logischer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat je je wel moet bedenken is dat het overdag is en maar drie uurtjes. Iedereen is met de auto ook.
Er zullen vast een paar mensen zijn die dan gaan zitten tanken, maar de meeste mensen houden zich overdag wel in nog. Het duurt maar drie uur en dan moeten ze weer weg en is het feestje afgelopen. Dat is best wel een reden om rustig aan te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |