Het is dat we hier al kinderen te eten hebben, maar anders waren we wel naar Japan gegaan want daar hebben ze hele lekkerequote:Op maandag 17 februari 2020 20:48 schreef koei het volgende:
het vlees is misschien nog wel lekkerder... Als we geen kinderen hadden gehad waren we allang weer terug gegaan.
Alles ontsmetten met een sloot sojasausquote:Op maandag 17 februari 2020 21:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oef, ik ben 1 keer naar de shabu shabu gegaan en ik kreeg na afloop explosieve diarree. Dat ik nog met een schone broek ben thuisgekomen is een godswonder.
Ik denk niet dat wij nog vriendjes kunnen zijnquote:
tonijn is niet mijn ding, maar prima als je dat op pizza wil hebben toch? ik zie mensen M&M's en nutella op hun pizza doen; ook prima maar niet aan mij besteedquote:
Na wat plenzen alcohol vind ik een pizza met shoarma wel goed te nommen andersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:05 schreef koei het volgende:
Ach, er zijn ook mensen die shoarma op hun pizza eten, of patat op hun shoarma. Dan vind ik een pizza hawaii normaler. Al is de beste pizza natuurlijk gewoon een pizza salami.
Dan smaakt alles wat vet is goed, dat heeft weinig te maken met wat het is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Na wat plenzen alcohol vind ik een pizza met shoarma wel goed te nommen anders
pizza salami/pizza shoarma -> tomayto, tomahtoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:05 schreef koei het volgende:
Ach, er zijn ook mensen die shoarma op hun pizza eten, of patat op hun shoarma. Dan vind ik een pizza hawaii normaler. Al is de beste pizza natuurlijk gewoon een pizza salami.
True. True.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
Dan smaakt alles wat vet is goed, dat heeft weinig te maken met wat het is.
En dit zijn van die momenten dat Koei gewoon keihard de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:05 schreef koei het volgende:
Dat doet @koei toch altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dit zijn van die momenten dat Koei gewoon keihard de waarheid spreekt.
Het leven is bitter,quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
Dan smaakt alles wat vet is goed, dat heeft weinig te maken met wat het is.
Mooi gedichtquote:Op zondag 23 februari 2020 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het leven is bitter,
het leven is zuur,
maar alles smaakt beter
uit de frituur
Klinkt als vrijdagavond....quote:Op zondag 23 februari 2020 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het leven is bitter,
het leven is zuur,
maar alles smaakt beter
uit de frituur
You rang??quote:
Tsjah, als Kuuk je mentioned op valentijdsag moet je wel..quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Tsjah, als Kuuk je mentioned op valentijdsag moet je wel..![]()
-edit
Oeh, en Chanty natuurlijk!![]()
!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:52 schreef koei het volgende:
Zou Lenny de X-ray shirts al gemaakt hebben? Dat ontwerp toen was wel echt tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |