abonnement Unibet Coolblue
pi_191737047
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft al die ouwe koeien uit de sloot gehaald. Of. Onder welk account zat iedereen tegenwoordig te posten?
Tsk als we allemaal nog zouden posten dan was deze slowchat niet zo slow
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_191768763
Mogguh
pi_191772308
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft al die ouwe koeien uit de sloot gehaald. Of. Onder welk account zat iedereen tegenwoordig te posten?
Dat taggen werkt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_192105573
Komt iedereen het thuis zitten nog een beetje goed door? Wij hebben onze vakantie moeten cancelen, zouden anders nu in Disney zitten :'( En waarschijnlijk kan ik de volgende twee vakanties ook schrappen. De hele winter niets gedaan omdat het voorjaar al druk genoeg was, gaat het allemaal niet door straks. Ik kon gelukkig wel mijn vrije dagen nog annuleren, dus die heb ik nog tegoed.

Maar ik kan nu wel kleuter de eerste stapjes van het echt gamen bij brengen. Ik heb wat simpele levels gemaakt in Mario Maker en dat vindt hij geweldig! Dat is ook leerzaam toch?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_192108222
Motorskills!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel een goede start gemaakt met BotW. Moet Notorious Roy nageven, de game is tof. Zeker een van mijn top 3 zelda’s. Vooral de sfeer, komt ook goed over op de lite.
pi_192110180
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:08 schreef koei het volgende:
Komt iedereen het thuis zitten nog een beetje goed door? Wij hebben onze vakantie moeten cancelen, zouden anders nu in Disney zitten :'( En waarschijnlijk kan ik de volgende twee vakanties ook schrappen. De hele winter niets gedaan omdat het voorjaar al druk genoeg was, gaat het allemaal niet door straks. Ik kon gelukkig wel mijn vrije dagen nog annuleren, dus die heb ik nog tegoed.

Maar ik kan nu wel kleuter de eerste stapjes van het echt gamen bij brengen. Ik heb wat simpele levels gemaakt in Mario Maker en dat vindt hij geweldig! Dat is ook leerzaam toch?
ik heb 2 dagen disney super last minute gecancelled (as in niet gegaan terwijl zowel disney als NS aangaven dat er refunds werden gegeven)

en dat was maar goed ook want op de geplande 2de dag (zaterdag) was disney helemaal gesloten
voor de rest gewoon werken want ik werk voor webshop
pi_192263125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:08 schreef koei het volgende:
Komt iedereen het thuis zitten nog een beetje goed door? Wij hebben onze vakantie moeten cancelen, zouden anders nu in Disney zitten :'( En waarschijnlijk kan ik de volgende twee vakanties ook schrappen. De hele winter niets gedaan omdat het voorjaar al druk genoeg was, gaat het allemaal niet door straks. Ik kon gelukkig wel mijn vrije dagen nog annuleren, dus die heb ik nog tegoed.

Maar ik kan nu wel kleuter de eerste stapjes van het echt gamen bij brengen. Ik heb wat simpele levels gemaakt in Mario Maker en dat vindt hij geweldig! Dat is ook leerzaam toch?
Als eckte introvert vind ik het absoluut niet erg om wekenlang thuis te zitten. Ik kan gewoon vanuit huis werken en heb ineens door gebrek aan reistijd veel meer tijd voor leuke dingen zoals Animal Crossing O+
  donderdag 26 maart 2020 @ 03:53:40 #258
484212 Five4Nine
Ik probeer op tijd te zijn.
pi_192278924
Ik zal mij even opnieuw voorstellen na een jaar afwezigheid. Ik ben Five4Nine. Hallo.

En ik speel nu het spel Brothers. Die besturing maakt me dronken tot nu toe. Maar het lijkt me een geweldig spel.

Edit: Het gaat inmiddels al iets beter. Maar 2 karakters tegelijkertijd besturen met beide sticks is echt verwarrend in het begin.
pi_192280873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 03:53 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zal mij even opnieuw voorstellen na een jaar afwezigheid. Ik ben Five4Nine. Hallo.

En ik speel nu het spel Brothers. Die besturing maakt me dronken tot nu toe. Maar het lijkt me een geweldig spel.

Edit: Het gaat inmiddels al iets beter. Maar 2 karakters tegelijkertijd besturen met beide sticks is echt verwarrend in het begin.

brothers a tale of 2 sons? destijds een xbox360 controller voor gekocht op de pc.

besturing was even wennen maar toffe game :Y
pi_192288155
B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B
pi_192288544
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Als eckte introvert vind ik het absoluut niet erg om wekenlang thuis te zitten. Ik kan gewoon vanuit huis werken en heb ineens door gebrek aan reistijd veel meer tijd voor leuke dingen zoals Animal Crossing O+
Ik herken me hier zelf in. Ik had anders van Nijmegen naar Amsterdam en terug gemogen voor het huidige project. Die is nu over drie weken afgelopen. He wat jammer :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_192289969
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik herken me hier zelf in. Ik had anders van Nijmegen naar Amsterdam en terug gemogen voor het huidige project. Die is nu over drie weken afgelopen. He wat jammer :')
Ben jij Nijmegenaar?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192295202
Ik denk dat met of zonder kinderen ook wel een flink verschil is. Zonder kinderen had ik gewoon een zeer relaxte mini-vakantie thuis gehad en mn hele backlog bijgewerkt. Nu ben ik kinderen aan het 'entertainen' waarmee ik amper naar buiten kan en waardoor gamen en de meeste series een no-go zijn.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_192295249
quote:
11s.gif Op donderdag 26 maart 2020 18:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ben jij Nijmegenaar?
Dat staat in mijn paspoort onder andere :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_192296181
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:20 schreef koei het volgende:
Ik denk dat met of zonder kinderen ook wel een flink verschil is. Zonder kinderen had ik gewoon een zeer relaxte mini-vakantie thuis gehad en mn hele backlog bijgewerkt. Nu ben ik kinderen aan het 'entertainen' waarmee ik amper naar buiten kan en waardoor gamen en de meeste series een no-go zijn.
note-to-self: nooit kinderen nemen
pi_192297822
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat staat in mijn paspoort onder andere :P
Ha verrek, oud-stadsgenoot :W
Ik heb zelf een jaar of 35 in Nijmegen gewoond, maar alweer een aantal jaren geleden ben ik verhuisd naar een klein dorpje net buiten Nijmegen.

Welke wijk woon je?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192298323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 07:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ha verrek, oud-stadsgenoot :W
Ik heb zelf een jaar of 35 in Nijmegen gewoond, maar alweer een aantal jaren geleden ben ik verhuisd naar een klein dorpje net buiten Nijmegen.

Welke wijk woon je?
Ik woon nu in een klein dorpje net buiten Nijmegen :P (Wijchen). Maar voor het gemak roep ik altijd maar Nijmegen, want al die gasten uit de Randstad snappen dat nog net.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_192298763
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 08:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik woon nu in een klein dorpje net buiten Nijmegen :P (Wijchen). Maar voor het gemak roep ik altijd maar Nijmegen, want al die gasten uit de Randstad snappen dat nog net.
Ik ken Wijchen en kom uit de randstad! ^O^ Ben er zelf een paar weken geleden nog geweest :)
  vrijdag 27 maart 2020 @ 10:16:22 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192299597
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 08:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik woon nu in een klein dorpje net buiten Nijmegen :P (Wijchen). Maar voor het gemak roep ik altijd maar Nijmegen, want al die gasten uit de Randstad snappen dat nog net.
Ik doe dat ook altijd. Woon zelf in Delfgauw maar roep altijd maar Delft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192299765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:05 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Ik ken Wijchen en kom uit de randstad! ^O^ Ben er zelf een paar weken geleden nog geweest :)
Hoe kan dit?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_192300365
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 08:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik woon nu in een klein dorpje net buiten Nijmegen :P (Wijchen). Maar voor het gemak roep ik altijd maar Nijmegen, want al die gasten uit de Randstad snappen dat nog net.
Wijchen is een metropool in vergelijking met mijn dorpje.
Ik woon in een van de drie kleine dorpjes van de gemeente Heumen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192300520
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoe kan dit?
Om diverse redenen! Misschien ook wel omdat ik die kant op ga verhuizen >:)
pi_192416357
Ik ken Wijchen ook! Ben er ooit doorheen gewandeld...

Maar waarom zou je daarheen willen verhuizen vanuit de randstad Fipo?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_192425021
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:26 schreef koei het volgende:
Ik ken Wijchen ook! Ben er ooit doorheen gewandeld...

Maar waarom zou je daarheen willen verhuizen vanuit de randstad Fipo?
Eigenlijk zijn we wel klaar met de drukte hier. En zijn we wel toe aan wat meer ruimte om ons heen :) plus natuurlijk ook wel een beetje de huizenprijzen.
pi_192425057
De huizenprijzen hier zijn in ieder geval nog normaler. En rust, nou ja, op dit moment heb je overal rust. Maar hier kun je nog gewoon paracetamol kopen zag ik :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')