uhuh. Kan zijn dat ze niet vol, vol door hoefden te trekken voor een actie, maar er al voortijdig naast zaten. Dan is de Vmax op start/finish lager terwijl je wel DRS open hebt.quote:Op maandag 29 april 2019 19:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Heeft zeker mee gespeeld, maar Vettel kan ook DRS gehad hebben van lapped cars. En Leclerc toont vergelijkbare data
Sainz en ricciardo staan wel geteld 1 van de 4 kolommen voor Verstappen. En maar een paar plaatjes.quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat had hij dus niet. Dus onderaan. En Albon bovenaan. En Sainz en Ricciardo boven Verstappen.
Ach er zijn wel honderd variabele die mee spelen. Het is slechts 1 punt in een race van 50 laps. Maar Fir3fly is een bekend anti-honda pro-renault hier er cherry picked dingetjes om daarmee te laten zien dat Honda niet zo goed is. Ik probeer enkel de andere kant ook een beetje te belichten.quote:Op maandag 29 april 2019 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Kan zijn dat ze niet vol, vol door hoefden te trekken voor een actie, maar er al voortijdig naast zaten. Dan is de Vmax op start/finish lager terwijl je wel DRS open hebt.
Op het gebied van topsnelheid. Daar hebben we het dan ook over.quote:Op maandag 29 april 2019 19:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Sainz en ricciardo staan wel geteld 1 van de 4 kolommen voor Verstappen. En maar een paar plaatjes.
Ja, op de hele korte rechte stukken was Vettel idd sneller. Waarom? Omdat hij met veel vleugel reed en dus meer snelheid uit de bochten kon meenemen.quote:Op maandag 29 april 2019 18:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Jep, maar volgens mij ook dat de coureurs die hoog staan in de eerste 2 kolommen dus in gezet hebben weinig downforce/hoge top snelheid hebben en juist hoog staan in de laatste 2 kolommen meer ingezet hebben op de hoge downforce/minder topsnelheid.
Een mooi voorbeeld hiervan is Vettel. 18e en 20e in de eerste 2 kolommen maar 2e en 4e in de laatste 2 kolomen.
Maar als je dan naar de coureurs met renault motoren kijkt zie je dat ze er nooit echt goed bij zitten, wat dus lijkt op een tekort aan vermogen
quote:Op maandag 29 april 2019 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat die lijstjes zeggen is met hoe veel downforce een team ongeveer reed. Motorvermogen doet er bijna niet toe.
Heb ik hier boven uitgelegd maar misschien kon je niet lezen. Beetje dom van jequote:Op maandag 29 april 2019 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op het gebied van topsnelheid. Daar hebben we het dan ook over.
Maar goed, je plaatje zegt dus heel weinig. Beetje dom van je.
Maar wat heeft het te maken met het feit dat de Red Bulls en Toro Rosso's slechte starts hadden en de TRs voorbij gereden werden door auto's met Renault motoren?quote:Op maandag 29 april 2019 19:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Heb ik hier boven uitgelegd maar misschien kon je niet lezen. Beetje dom van je
Heb je nog wat inhoudelijks te vertellen of ben je gewoon een kansloze trol?quote:
We hebben in de kwali gezien dat zonder tow de topsnelheden net boven de 330 kwamen. Dus volgens het lijstje heeft iedereen, behalve misschien Vettel, in ieder geval een tow gehad op het start-finish strait en zijn de gemeten topsnelheden dus meer afhankelijk van hoe succesvol je tow was, dan het daadwerkelijke motorvermogen en/of achtervleugelsetting.quote:Op maandag 29 april 2019 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op het gebied van topsnelheid. Daar hebben we het dan ook over.
Maar goed, je plaatje zegt dus heel weinig. Beetje dom van je.
En Bottas had m ook wel door en zette nog een tandje bij.quote:Op maandag 29 april 2019 18:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat Lewis buiten de seconde zat, kwam door een foutje van Lewis zelf. Hij maakte de bocht te ruim, waardoor hij even moest liften om uit de vangrail te blijven.
Nee, ik lach je gewoon keihard uit omdat je zulke maffe dingen zegt en er zo stellig over bentquote:Op maandag 29 april 2019 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je nog wat inhoudelijks te vertellen of ben je gewoon een kansloze trol?
Ben ik niet met je eens. Als je 2 dezelfde auto's hebt (downforcewise) 1 met 1000 pk en de andere met 950 pk dan gaat die auto in alle 4 de kolommen staan (alle andere variabele gelijk gehouden). Maar het is wel echt een zeer beperkte data. Tis ook meer om Fir3fly eens realistisch naar de Honda te kijken (niet dat hij dat doet want zijn mening staat vast)quote:Op maandag 29 april 2019 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, op de hele korte rechte stukken was Vettel idd sneller. Waarom? Omdat hij met veel vleugel reed en dus meer snelheid uit de bochten kon meenemen.
Het enige wat die lijstjes zeggen is met hoe veel downforce een team ongeveer reed. Motorvermogen doet er bijna niet toe. Ik heb echt geen idee wat je hiermee probeert te zeggen, behalve gewoon dwarszitten om het dwarszitten.
Zelfs als Max wereldkampioen wordt met Red Bull Honda, zal hij blijven roepen dat ze met Renault sneller waren geweest.quote:Op maandag 29 april 2019 19:34 schreef opreis het volgende:
Tis ook meer om Fir3fly eens realistisch naar de Honda te kijken (niet dat hij dat doet want zijn mening staat vast)
Dat denk ik ook, heb hem ook wel eens gevraagd wat er moet gebeuren om voor hem toe te geven dat Honda Renault voorbij is, of waar hij het uit opmaakt maar dan is het stil tot de volgende gecherry pickte 'feitjes' weer voorbij komenquote:Op maandag 29 april 2019 19:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zelfs als Max wereldkampioen wordt met Red Bull Honda, zal hij blijven roepen dat ze met Renault sneller waren geweest.
Wanneer ga je het nou eens hebben over de werkelijkheid in plaats van een zinloos tabelletje? Feit: TR werd voorbij geblazen door McLaren. Verstappen had een hele extra ronde nodig om Perez in te halen.quote:Op maandag 29 april 2019 19:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Tis ook meer om Fir3fly eens realistisch naar de Honda te kijken (niet dat hij dat doet want zijn mening staat vast)
Ja, de Renaultmotor in Perez' auto deed het goed.quote:Op maandag 29 april 2019 19:38 schreef Fir3fly het volgende:
Verstappen had een hele extra ronde nodig om Perez in te halen.
Daar moet bewijs voor zijn. Wat sowieso een bijna onmogelijk opgave is.quote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, heb hem ook wel eens gevraagd wat er moet gebeuren om voor hem toe te geven dat Honda Renault voorbij is
Behalve dan dat de eerste 4 gp's van Max vorig jaar 6 dnf 5 dnf waren en dit jaar 3 4 4 4. Maar verder wel een grote stap achteruit, ja.quote:Op maandag 29 april 2019 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar moet bewijs voor zijn. Wat sowieso een bijna onmogelijk opgave is.
Tot nu toe heeft Red Bull ten opzichte van vorig jaar een stap terug gezet, daar is geen twijfel over mogelijk. Of dat zo blijft moet nog blijken.
Dat kan ook te maken hebben met een slechte exit van 1 van de TR coureurs. Tevens, nogal cherry picking dat je een TR met een Mclaren vergelijkt. Waarom niet de Red bull (Gasly) die de 2 renaults en 2 mclarens voorbij blaast?quote:Op maandag 29 april 2019 19:38 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer ga je het nou eens hebben over de werkelijkheid in plaats van een zinloos tabelletje? Feit: TR werd voorbij geblazen door McLaren. Verstappen had een hele extra ronde nodig om Perez in te halen.
O? Red Bull nog steeds derde team, is red bull slechter geworden, of mercedes en ferrari beter.quote:Op maandag 29 april 2019 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar moet bewijs voor zijn. Wat sowieso een bijna onmogelijk opgave is.
Tot nu toe heeft Red Bull ten opzichte van vorig jaar een stap terug gezet, daar is geen twijfel over mogelijk. Of dat zo blijft moet nog blijken.
Omdat de Red Bull veel beter is dan de McLaren en de Racing Point. Dat hoef ik toch niet uit te leggen?quote:Op maandag 29 april 2019 19:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat kan ook te maken hebben met een slechte exit van 1 van de TR coureurs. Tevens, nogal cherry picking dat je een TR met een Mclaren vergelijkt. Waarom niet de Red bull (Gasly) die de 2 renaults en 2 mclarens voorbij blaast?
In zowel de kwalificatie als race op grotere afstand dan vorig jaar. Het verschil is niet groot, maar het is er.quote:O? Red Bull nog steeds derde team
Das natuurlijk geen sterk argument als max spinde in australie, een versnellings back probleem in bahrein, 2x botste in china en in baku met ricciardo clashde. Daar kan je renault niet de schuld van geven.quote:Op maandag 29 april 2019 19:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Behalve dan dat de eerste 4 gp's van Max vorig jaar 6 dnf 5 dnf waren en dit jaar 3 4 4 4. Maar verder wel een grote stap achteruit, ja.
-En Mclaren geen veel beter team dan TR?quote:Op maandag 29 april 2019 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat de Red Bull veel beter is dan de McLaren en de Racing Point. Dat hoef ik toch niet uit te leggen?
[..]
In zowel de kwalificatie als race op grotere afstand dan vorig jaar. Het verschil is niet groot, maar het is er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |