Nee, daar zijn vrouwen beter in.quote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor de inspiratie hè. Het is een gevoel, ik kan het niet uitleggen.
Oh god meen je niet Cee, ik ben jou weerquote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, audiovisuele vormgeving want ik dacht dat ik daar iets mee wilde doen, maar iedere keer dat we opdracht kregen een film te maken en de hele klas door de stad heen racete en vreemde mensen ging interviewen en acts gingen ensceneren ging ik met m’n cameraatje naar de velden achter mijn ouderlijk huis een filmpje maken met 1 persoon zodat ik niet op zou vallen want ik durfde niks, mensen zijn eng.
Ja had niet één, maar twee limoncello's gehad. Het lukte niet zo met het sjoelen en toen had je er uit frustratie nog één ingemikt. Ik heb het zelf gezien.quote:Op maandag 29 april 2019 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de één na laatste sjoel (geloof ik) had ik één gin & tonic en later een limoncello en ik stond daarna aan de bar en zei tegen Henk doe me een cola. Hij keek me aan en lachte me uit want hij zag al lang an m'n rode konen dat ik voor mijn doen dus toen al echt veel gedronken had. M'n armen waren ook nogal zwaar.![]()
quote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja had niet één, maar twee limoncello's gehad. Het lukte niet zo met het sjoelen en toen had je er uit frustratie nog één ingemikt. Ik heb het zelf gezien.
Ik lust niet eens rode wijn.quote:Op maandag 29 april 2019 14:31 schreef Dave het volgende:
Ik krijg het dus serieus van 1 rode wijn al bloedheet.
Ohhhhhh je hebt gelijk volgens mij. Hoewel, jij dronk de eenzame ongewenste limoncello's toch, hoe kwam ik dan aan nummer 2?quote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja had niet één, maar twee limoncello's gehad. Het lukte niet zo met het sjoelen en toen had je er uit frustratie nog één ingemikt. Ik heb het zelf gezien.
Maar met limoncello's heb je zo te horen geen enkele moeite!quote:Op maandag 29 april 2019 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lust niet eens rode wijn.
Bier ook niet.
Kind ik ben zo gezellig.
Neequote:Op maandag 29 april 2019 14:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar met limoncello's heb je zo te horen geen enkele moeite!
Moet je beide leren drinken.quote:Op maandag 29 april 2019 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bier ook niet.
Kind ik ben zo gezellig.
Neeee Greys, dat was omdat Roger (of Epiales, ik hou die twee nooit uit elkaar) niet wilde en toen hadden we er 1 over. Toen zei ik iets in de trant van 'geef maar aan mij', maar ik was nog niet uitgesproken of jij had hem al achterover gemikt.quote:Op maandag 29 april 2019 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh je hebt gelijk volgens mij. Hoewel, jij dronk de eenzame ongewenste limoncello's toch, hoe kwam ik dan aan nummer 2?Maar staat me wel iets van bij ja.
Nou daar ging m'n statement dat ik altijd nog weet wat ik doe met drank. BEDANKT AOIBHIN!
Ja dat, montage maar ook scenarioschrijven, storyboards maken, geluidsediting,quote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god meen je niet Cee, ik ben jou weer
Audiovisuele vormgeving, wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Monteren van beeldmateriaal e.d.? Films?
quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat, montage maar ook scenarioschrijven, storyboards maken, geluidsediting,After effects
en zo. Vond het erg leuk maar ik vond alles eng behalve scenarioschrijven en montage. Gelukkig kan ik op mn huidige werk nog wel wat doen met mn kennis en kunde, hoe verouderd het ook is vanwege nieuwe technieken en zo, beetje filmpjes op laag niveau maken voor de social media en zo van ons bedrijf. Wil binnenkort wel een bijspijker cursus after effects doen.
We zijn echt separated at birth, guana.
Bier en wijn is ranzig. Gewoon vies. Echt niet te nassen. “Maar heb je ook...” NEE ik heb niet alle bieren en wijnen ter wereld geprobeerd maar genoeg om te weten dat ik vrijwel alles vies vind waar alcohol in zit.quote:Op maandag 29 april 2019 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bier ook niet.
Kind ik ben zo gezellig.
quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
Ja dat, montage maar ook scenarioschrijven, storyboards maken, geluidsediting,After effects
en zo
Ligt eraan of je het op zichzelf gebruikt of combineert met iets anders, ik verlies over het algemeen eventjes mijn bewustzijn en schiet dan in de lach, maar leukste vind ik lachgas aan de 2cb, dan ga je niet alleen even weg maar word je trip echt helemaal uitgediept. (afgelopen weekend deed ik dat dus)quote:
Dat lijkt me echt heel eng eigenlijk.......quote:Op maandag 29 april 2019 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het op zichzelf gebruikt of combineert met iets anders, ik verlies over het algemeen eventjes mijn bewustzijn en schiet dan in de lach, maar leukste vind ik lachgas aan de 2cb, dan ga je niet alleen even weg maar word je trip echt helemaal uitgediept. (afgelopen weekend deed ik dat dus)
Ik las 'mah mood'.quote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
al ligt het heel erg aan mijn mood waar ik op dat moment net zin in heb
Ik ook en flubberbenenquote:Op maandag 29 april 2019 14:31 schreef Dave het volgende:
Ik krijg het dus serieus van 1 rode wijn al bloedheet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
quote:
Overigens weet ik niet of je een echte cursus bedoelt, maar mijn ervaring is dat je echt al heel veel leert met gewoon YT-tutorials kijken en aanklooien. Ik kan nu al best veel (heb bijvoorbeeld het HBO-openingsstukje-logo-dinges nagemaakt, mijn vriend wist niet wat hij zagquote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
Wil binnenkort wel een bijspijker cursus after effects doen.
Ja, dat doe ik ook al vaak! Lang leve YouTubequote:Op maandag 29 april 2019 15:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Overigens weet ik niet of je een echte cursus bedoelt, maar mijn ervaring is dat je echt al heel veel leert met gewoon YT-tutorials kijken en aanklooien. Ik kan nu al best veel (heb bijvoorbeeld het HBO-openingsstukje-logo-dinges nagemaakt, mijn vriend wist niet wat hij zag).
Als je dat überhaupt denkt vooraf, dan is het ook engquote:Op maandag 29 april 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel eng eigenlijk.......
Wijntje?quote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lust qua drank dus echt alles, Wel gaan bij mij de remmen er al heel gauw af; dat ik heel rare dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |