Superleuk, hahaquote:Op zondag 28 april 2019 12:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GoededagEn en en hoe was je date?
quote:Op zondag 28 april 2019 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan gewoon zien dat je me niet geliked hebt op Tinder
quote:
Iddquote:
Ja gezien. Nou zo iemand heeft toch hulp nodig. Toch verschrikkelijk voor zijn omgeving dit.quote:Op zondag 28 april 2019 12:36 schreef Chia het volgende: [..] Interessante docu hierover vanuit het perspectief van de overlastgever: https://www.2doc.nl/docum(...)9/maart/verward.html
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Hele middag/avond in t paviljoen zitten kletsen, lachen. Echt heel leuk. Lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had.
Ik dacht dat ik nieuwschierig wasquote:Op zondag 28 april 2019 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?Is het een local trouwens?
Ja dat denk ik welquote:Op zondag 28 april 2019 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?Is het een local trouwens?
Leuk!quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Hele middag/avond in t paviljoen zitten kletsen, lachen. Echt heel leuk. Lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had.
Wel zo handig in het hoogseizoen als iemand dichtbij woontquote:Op zondag 28 april 2019 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel.
En nee, geen Zeeuw.
Sowieso handigquote:Op zondag 28 april 2019 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel zo handig in het hoogseizoen als iemand dichtbij woont
Nope zon hierquote:
Even voor en na pics maken dan.quote:Op zondag 28 april 2019 12:48 schreef Belsezar het volgende:
Zit er over te denken om mijn baard af te scheren.
Zo even nutteloze info tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |