Ik ook. Alsof er een andere keus is.quote:
Staan zelfs vaak met een dikke trui voor die grill, vind je het gek dat ze zweten?quote:Op zondag 28 april 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn vaak van die zweterige types omdat het zo warm is door de grill
Zelfs niet als ze naar het beste vlees en saus van Rotterdam ruikenquote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En ze stinken naar gegrild vlees en knoflooksaus. Het zou niet mijn voorkeur hebben.
Zal wel van de adrenaline zijn.quote:
Ik vreet het nog niet al kreeg ik het voor niets.quote:Op zondag 28 april 2019 00:23 schreef Amphorapotje het volgende:
Gisteren had ik nog een heerlijke kapsalon, groot, doner. Vandaag ovenschotel, ging ook best.
Dat magquote:Op zondag 28 april 2019 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vreet het nog niet al kreeg ik het voor niets.
Er schijnt een mod rond te lopen daar die en werkt en ook nog vrouw heeft, of ie daarmee neukt weet ik niet.quote:Op zondag 28 april 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
In KLB schrijven ze zo, trusten ik ga neuken, ze neuken nooit maar goed
Misschien richten ze zich op de verkeerde doelgroep. Ik denk dat de gemiddelde eigenaar van een shoarmazaak ook niet geïnteresseerd is in seks met een KLB-er.quote:Op zondag 28 april 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
In KLB schrijven ze zo, trusten ik ga neuken, ze neuken nooit maar goed
Troost je, ook niet met mij.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien richten ze zich op de verkeerde doelgroep. Ik denk dat de gemiddelde eigenaar van een shoarmazaak ook niet geïnteresseerd is in seks met een KLB-er.
Meestal zit ie ergens in een trein.quote:Op zondag 28 april 2019 00:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er schijnt een mod rond te lopen daar die en werkt en ook nog vrouw heeft, of ie daarmee neukt weet ik niet.
Daar gaat het al meteen fout.quote:Op zondag 28 april 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shoarmaboeren spreken je wel vaak aan met "hey vriend".
Smerige meukquote:Op zondag 28 april 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hier is een Egyptische eigenaar. Beste zaak.quote:Op zondag 28 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien richten ze zich op de verkeerde doelgroep. Ik denk dat de gemiddelde eigenaar van een shoarmazaak ook niet geïnteresseerd is in seks met een KLB-er.
Da's Geert de conducteur die alles doet.quote:Op zondag 28 april 2019 00:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal zit ie ergens in een trein.
Dat is waar en het gaat hier ook nog eens om Rotterdam. Hand in hand kameraden. Ja, en dan?quote:Op zondag 28 april 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hier : Ha, mineerr.quote:Op zondag 28 april 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |