Wachtkamertje vol, next month voor Mo Koetsquote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef sig000 het volgende:
480 in 1 tipoc lijkt me rijp voor de huis spycholoog Sly.
Post ik als eerste en een mooie kaart.En 0 reactie.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Superbadeendje. Had ik dat geweten ... nee, waarschijnlijk toch niet. Ik moest dit punt maken.
Ik ga er nog voorbij als het moet.quote:Op zondag 28 april 2019 00:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wachtkamertje vol, next month voor Mo Koets
Is nie errugquote:
Zit ik er niet, ga je cake uitdelenquote:Op zondag 28 april 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Tof van je, morgen op mijn bank met een plakje cake.
Kloten. Ff een fles vino op schoot een idee?quote:Op zondag 28 april 2019 00:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik doezelde, en dan kom niet in diepe slaap, dus wakker maar weer.
Gewoon op schoot? Het is een ideequote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kloten. Ff een fles vino op schoot een idee?
Gefeliciteerd, Eunuchquote:Op zondag 28 april 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Tof van je, morgen op mijn bank met een plakje cake.
Ookal ben je een slechtziend jongetje wat binnenkort goedkomt, bedankt.quote:
Met wie van de eigenaars ga je neuken?quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er even vandoor. Het is nu even bijna droog dus ik kan mijn fiets pakken om naar de plaatselijke shoarmaboer te fietsen.
Dan denk je? Wat moet je daar nu om dit tijdstip. Dat is de beste shoarma boer in Rotterdam. Erg leuk publiek erg toffe eigenaars en bijna altijd een goede sfeer.
Ik ga neuken.
Tot zo.
Neem een kapsalon voor me mee.quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er even vandoor. Het is nu even bijna droog dus ik kan mijn fiets pakken om naar de plaatselijke shoarmaboer te fietsen.
Dan denk je? Wat moet je daar nu om dit tijdstip. Dat is de beste shoarma boer in Rotterdam. Erg leuk publiek erg toffe eigenaars en bijna altijd een goede sfeer.
Ik ga neuken.
Tot zo.
Is er nog iets dat jouw goedkeuring wel kan wegdragen?quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er überhaupt maar in een stuk of 200 topics wordt gepost lijkt me niet goed voor FOK!
Met de shoarmaboer?quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga neuken.
Tot zo.
Maak maar een mooie foto.quote:Op zondag 28 april 2019 00:11 schreef Gooddeal het volgende:
Badeendje, gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van.
quote:
Laten we gaan verdelen en heersen en de boel assimileren, soort op missie gaanquote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er überhaupt maar in een stuk of 200 topics wordt gepost lijkt me niet goed voor FOK!
Ja als jij een shoarma boer wilt neuken, veel plezierquote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga neuken.
Tot zo.
Hey voxsie!quote:Op zondag 28 april 2019 00:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laten we gaan verdlen en heersen en de bo assimeleren, soort op missie gaan
Dit klinkt als een slecht plan wel..
Met veel borsthaar ook.quote:Op zondag 28 april 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn vaak van die zweterige types omdat het zo warm is door de grill
En ze stinken naar gegrild vlees en knoflooksaus. Het zou niet mijn voorkeur hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn vaak van die zweterige types omdat het zo warm is door de grill
quote:
Opgerolde mouwen. Berenarmen.quote:
Witte of rode saus erbij?quote:Op zondag 28 april 2019 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja als jij een shoarma boer wilt neuken, veel plezier
Knofneuk graagquote:
Neequote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En ze stinken naar gegrild vlees en knoflooksaus. Het zou niet mijn voorkeur hebben.
Ik voel me zo ineensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |