abonnement Unibet Coolblue
pi_186854939
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2019 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ben afgelopen weekend trouwens eerder uit Rotterdam teruggekomen, paar dagen op bed gelegen op de pot gezeten met een flink norovirus. Vrijdag moet ik naar Groningen, maar kom voor die tijd niet meer in de buurt van Zaandam.

Niet dat ik de Stok ooit buiten Noord-Holland heb neergelegd. :+
Dat was Rotterdam
pi_186855842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 11:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe wist jij dat?
Wist het niet. Lul maar wat.
Maar wanneer heb jij voor het laatst een stok verplaatsactie gedaan? Da's al effe geleden?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 mei 2019 @ 14:20:56 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186855911
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Wist het niet. Lul maar wat.
Maar wanneer heb jij voor het laatst een stok verplaatsactie gedaan? Da's al effe geleden?
Ooit
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186856228
oh ...de thrill van naar de gepinpointe lokatie gaan. Het speciale omrijden, de onbekende omgeving... kijken of je de lokatie goed bepaald hebt. Het gespannen zoeken in het te hoge gras naar de stok, ligt 'ie er nog... Kijken of je raar wordt aangekeken door voorbijgangers... Jah gevonden! Het zenuwachtige kijken of de pincode van het slot nog steeds klopt. Het geweldige gevoel als het slot warempel open gaat en je de stok in je handen hebt. Je kijkt er even naar. Een triomfantelijk gevoel maakt zich van je meester. En dan, met een resolute beweging, leg je de stok in je kofferbak. Je neemt weer plaats achter het stuur. Je stuurt opgewonden een berichtje het forum in: 'Hebbes'.
Met veelteveel gas rijd je de snelweg weer op.... Op naar de nieuwe lokatie die je vaag in je achterhoofd hebt bepaald. Bij de eerste de beste Shell stop je om bij de Starbucks on the Go een lekkere Latte Macchiato Venti te nemen. Gespannen pak je je mobiel om te kijken of er al reacties op je post zijn. Nee, nog niks. Nouja het is misschien ook nog wat te snel.
Daarna rijd je door. Afslag na afslag passeert je. Het nieuwe plaatsnaambord komt langzaamaan dichterbij. En dan blijkt jouw afslag plots afgesloten te zijn, wegens wegwerkzaamheden. Lekker dan. Daar had je niet op gerekend.
Nou, de volgende afslag dan maar. Die is echter 20 kilometer verderop. Moet je weer helemaal terugrijden over de B-wegen? Je bent jouw plaatsnaambord alweer 2 plaatsen voorbij. En het wordt nu toch wel tijd om een plekje te vinden voor de stok, het wordt al laat en donker en je vriendin appt waar je toch blijft....
  woensdag 15 mei 2019 @ 14:46:56 #155
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186856465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
oh ...de thrill van naar de gepinpointe lokatie gaan. Het speciale omrijden, de onbekende omgeving... kijken of je de lokatie goed bepaald hebt. Het gespannen zoeken in het te hoge gras naar de stok, ligt 'ie er nog... Kijken of je raar wordt aangekeken door voorbijgangers... Jah gevonden! Het zenuwachtige kijken of de pincode van het slot nog steeds klopt. Het geweldige gevoel als het slot warempel open gaat en je de stok in je handen hebt. Je kijkt er even naar. Een triomfantelijk gevoel maakt zich van je meester. En dan, met een resolute beweging, leg je de stok in je kofferbak. Je neemt weer plaats achter het stuur. Je stuurt opgewonden een berichtje het forum in: 'Hebbes'.
Met veelteveel gas rijd je de snelweg weer op.... Op naar de nieuwe lokatie die je vaag in je achterhoofd hebt bepaald. Bij de eerste de beste Shell stop je om bij de Starbucks on the Go een lekkere Latte Macchiato Venti te nemen. Gespannen pak je je mobiel om te kijken of er al reacties op je post zijn. Nee, nog niks. Nouja het is misschien ook nog wat te snel.
Daarna rijd je door. Afslag na afslag passeert je. Het nieuwe plaatsnaambord komt langzaamaan dichterbij. En dan blijkt jouw afslag plots afgesloten te zijn, wegens wegwerkzaamheden. Lekker dan. Daar had je niet op gerekend.
Nou, de volgende afslag dan maar. Die is echter 20 kilometer verderop. Moet je weer helemaal terugrijden over de B-wegen? Je bent jouw plaatsnaambord alweer 2 plaatsen voorbij. En het wordt nu toch wel tijd om een plekje te vinden voor de stok, het wordt al laat en donker en je vriendin appt waar je toch blijft....
Je vergeet stront.

;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 15 mei 2019 @ 16:09:54 #156
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186858164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 13:15 schreef aKboR het volgende:

[..]

Dat was Rotterdam
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 16 mei 2019 @ 08:44:37 #157
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_186875142
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:46 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je vergeet stront.

;(
En brandnetels. ;(
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_186886598
Al met al...................
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186887539
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:06 schreef aKboR het volgende:
Al met al...................
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja. Maar Zaandam is niet voor iedereen om de hoek.
pi_186887640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Jaja. Maar Zaandam is niet voor iedereen om de hoek.
In Nederland is alles om de hoek. Wees blij dat we dit niet in Brazilië ofzo spelen. Of China.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_186889534
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

In Nederland is alles om de hoek. Wees blij dat we dit niet in Brazilië ofzo spelen. Of China.
Dan moest je met het vliegtuig de stok verplaatsen.
pi_186889629
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dan moest je met het vliegtuig de stok verplaatsen.
Ook de plaatsnaambordjes wordt wat moeilijk.
Het wordt meer van bij de 365ste boom links en dan is het de 7896ste boom met rode besjes zoektocht.
pi_186889717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:00 schreef aKboR het volgende:

[..]

Ook de plaatsnaambordjes wordt wat moeilijk.
Het wordt meer van bij de 365ste boom links en dan is het de 7896ste boom met rode besjes zoektocht.
Dan wordt het een soort geo-caching... En helaas geen Google Streetmap om te spieken...
pi_186910360
Kom op mensen....
Effe 2 verplaatsingen!!
  vrijdag 17 mei 2019 @ 18:31:28 #165
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_186911758
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 17:11 schreef aKboR het volgende:
Kom op mensen....
Effe 2 verplaatsingen!!
1 is genoeg, dan kan ik weer :s)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_186923277
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186926298


Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_186927875
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En door *O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 18 mei 2019 @ 14:48:22 #169
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186928148
Ik stam nog af van kolonisten van de Beemster *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186929615
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik stam nog af van kolonisten van de Beemster *O*
Niet die van Catan?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 18 mei 2019 @ 17:07:49 #171
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186930327
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 16:29 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Niet die van Catan?
Nee, dat heet gewoon Catan tegenwoordig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186930576
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 17:07 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nee, dat heet gewoon Catan tegenwoordig.
Jup. -O-

Maar goed, weer twee NH verplaatsingen *O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_186932235
Onderweg
pi_186933569
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder....
  zaterdag 18 mei 2019 @ 20:28:44 #175
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186934507
Lekker hoor *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')