Dat snapte ik ook wel. Ik snapte dan weer niet waarom Vettel niet langzamer die outlap reed zodat die Mercedessen daarmee zichzelf in de vingers sneden. Ze hadden maar 10/15 seconden over, dat had Vettel die vooraan reed best kunnen vertragen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:42 schreef Breekfast het volgende:
Vettel maakt nog even een opmerking over het feit dat Mercedes in Q3, nadat ze uit de pitbox waren gereden, stil gingen staan en de rest voor lieten voor een tow.twitter:F1 twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 22:03:00Did Mercedes do practice starts in Q3? Just clutch calibration, say Valtteri and Lewis. Seb doesn't seem so sure 🤨#AzerbaijanGP 🇦🇿 #F1 https://t.co/WhjJsBQcrI reageer retweet
Bleek al in de ochtend te zijn afgesproken bij Mercedes:
https://www.racefans.net/(...)my-to-ferrari-wolff/
Net al even gepost maar topic was al bijna vol.twitter:F1 twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 22:03:00Did Mercedes do practice starts in Q3? Just clutch calibration, say Valtteri and Lewis. Seb doesn't seem so sure 🤨#AzerbaijanGP 🇦🇿 #F1 https://t.co/WhjJsBQcrI reageer retweet
Heb je je antipsychotica pilletjes niet genomen of wat? Je hallucineert er van alles bij wat niemand hier ergens gezegd heeft.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je dom of wat?
Je kunt alleen een buitencategorie coureur zijn als je records breekt ofzo? Serieus? Man, man, man...
Vettel werd gedwongen, omdat de auto's voor hem ook op de rem gingen staan. Vettel moest kiezen tussen of ook remmen en hetzelfde gezeik als in China, of de banden op temperatuur brengen. Hij koos voor het laatste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel. Ik snapte dan weer niet waarom Vettel niet langzamer die outlap reed zodat die Mercedessen daarmee zichzelf in de vingers sneden. Ze hadden maar 10/15 seconden over, dat had Vettel die vooraan reed best kunnen vertragen.
wel wat ja, maar hij had zn banden ook beter kunnen managen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze lieten Leclerc te lang doorrijden op oude banden.
Jijquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Heb je je antipsychotica pilletjes niet genomen of wat? Je hallucineert er van alles bij wat niemand hier ergens gezegd heeft.
Wie stelt er hier dat je records moet breken om buitencatergorie te zijn?
Inderdaad, als Vettel inderdaad de boel had opgehouden dan was het een briljante counteractie geweest. Jammer dat hij dat niet gedaan heeft. Mercedes zat inderdaad echt op het randje om op tijd over de streep te zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel. Ik snapte dan weer niet waarom Vettel niet langzamer die outlap reed zodat die Mercedessen daarmee zichzelf in de vingers sneden. Ze hadden maar 10/15 seconden over, dat had Vettel die vooraan reed best kunnen vertragen.
Het moge duidelijk zijn dat er een heleboel is dat jij niet snapt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt hoor, ik snap niet dat je met droge ogen en een racehart kunt beweren dat slechts coureurs met veel races of kampioenschappen op hun naam buitencategorie coureurs kunnen zijn...
Kom maar dan, quote me waar ik dat zegquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij
En het zou je sieren niet op de man/vrouw te spelen in deze mate
Eens. Jim Clark is voor mij een van de beste, misschien we de beste ooit. Maar omdat hij verongelukte heeft hij geen bijzondere records. Nou en?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt hoor, ik snap niet dat je met droge ogen en een racehart kunt beweren dat slechts coureurs met veel races of kampioenschappen op hun naam buitencategorie coureurs kunnen zijn...
Bottas zegt zelf dat hij profijt had van een tow.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gelul dat Bottas een tow had kan dus ook de prullenbak in.
https://racer.com/2019/04(...)ter-leclerc-crashes/quote:“It’s all about small margins. I did get a good tow in the last lap — but of course the corners I had to drive as well! It’s all about fine details and finding the sweet spot.”
Welke dan? Want het is simpelweg niet waar zoals op de beelden is te zien.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bottas zegt zelf dat hij profijt had van een tow.
[..]
https://racer.com/2019/04(...)ter-leclerc-crashes/
Dat moet dan van Ericsson geweest zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bottas zegt zelf dat hij profijt had van een tow.
[..]
https://racer.com/2019/04(...)ter-leclerc-crashes/
Dat verklaart alles.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:47 schreef opreis het volgende:
[..]
wel wat ja, maar hij had zn banden ook beter kunnen managen.
En dan nog verklaard het geen 18 seconden
Norris.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet dan van Ericsson geweest zijn.
Dit. Ze hadden de boel zodanig kunnen ophouden dat de Benzen in tijdnood kwamen. Beetje zoals China twee weken geleden toen Mercedes die truc op de rest toepastequote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, nee, stop even, dit is een "I think Ericsson hit me"-variatie en zo he..quote:
Dan nog kun je niet zeggen dat het winnen van kampioenschappen en races NIETS zegt over of een coureur uitzonderlijk is of niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens. Jim Clark is voor mij een van de beste, misschien we de beste ooit. Maar omdat hij verongelukte heeft hij geen bijzondere records. Nou en?
En nee ik heb hem nooit zien racen. Nogmaals, nou en? Dan zouden coureurs die je nooit gezien heb dus nooit de beste kunnen zijn? Zou wat zijn zeg.
Dat is wat Bottas zei. Dat hij een strong tow had van Norris.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, nee, stop even, dit is een "I think Ericsson hit me"-variatie en zo he..
Probleem was dat Vettel de banden niet op temperatuur kon krijgen anders. Iets waar de Mercedes beter in is dan de Ferrari.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit. Ze hadden de boel zodanig kunnen ophouden dat de Benzen in tijdnood kwamen. Beetje zoals China twee weken geleden toen Mercedes die truc op de rest toepaste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |