Het gaat bij jou alweer een tijd goed .quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dan heeft Soul hem een ban gegeven
Soury boeit mij voor geen meter....quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En nu ben je opeens weer goede vriendjes met Soury terwijl haar onterechte ban van een tijdje terug je geen klap interesseerde.
Dat is wederzijds, ik reageer alleen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fann doet het ook als er niets van Mo's kant komt. Ze doen het beiden. Neemt niet weg dat het niet leuk is, dat allemaal te lezen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het leuke was dat ik het bericht in mijn FB kreeg dat zijn laptop stuk is.
Ach ja, heb ook helemaal geen zin in dit gedoe. Hoop dat Fann terug komt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst zeggen er twee dat ze niet pesten en nu zeggen ze: "maar zij doet het ook." Dat vind ik inderdaad ook erg kinderachtig.
Sstttquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gaat bij jou alweer een tijd goed .
Ja, klote, laptop naar zijn grootje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er over ophouden nou .. Ik maak me eik meer zorgen over Mario ..
Dat moet flink afkicken voor hem zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, klote, laptop naar zijn grootje.
Lekker rustig,ik doe die feestjes ook niet meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola FF. Houd ik niet van. Dronken lui op straat, drukte en gemaakt gezellig doen etc. is niet mijn koppie T.
Jouw dag leuk?
[..]
Ik zie haar dan soms out of the blue weer doorgaan (terwijl het net kalm is) en denk dan "lievurt. laat het nu gaan".
En nogmaals, ik mag Fann erg graag en ben echtecht objectivo
En je blijft sneren uitdelen sinds ze hier niet meer post.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soury boeit mij voor geen meter....
[..]
Dat is wederzijds, ik reageer alleen.
hetepainter123@hotmail.comquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben het ww van mijn kloon kwijt en weet ook niet welk e-mailadres ik gebruikte
Zei ie dat ?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, klote, laptop naar zijn grootje.
Easy way out,quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een kloon wanneer ik het zat ben.
oeh thx!quote:
Komt ie weer met zijn roze bril.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst zeggen er twee dat ze niet pesten en nu zeggen ze: "maar zij doet het ook." Dat vind ik inderdaad ook erg kinderachtig.
Doe je goed!quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lekker rustig,ik doe die feestjes ook niet meer.
Nouja die andere twee interesseert het iig geen ene moer dus dit heeft allemaal geen zinquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola FF. Houd ik niet van. Dronken lui op straat, drukte en gemaakt gezellig doen etc. is niet mijn koppie T.
Jouw dag leuk?
[..]
Ik zie haar dan soms out of the blue weer doorgaan (terwijl het net kalm is) en denk dan "lievurt. laat het nu gaan".
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jouw dag leuk?
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
oeh thx!
ww: dippin'dripping?
dit zei ik niet!!11
Hel zonder streams met half blote vrouwen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat moet flink afkicken voor hem zijn.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
oeh thx!
ww: dippin'dripping?
dit zei ik niet!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |