Ik heb ook nog brie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook nog brie gehaald. Zo even een paar toostjes maken.
Lekker! Maar heb nu lekkere ontdekt. Reepjes gorgonzola en mascarpone, zit als vierkantje in een pak. Gevaarlijk dat spul, zo op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook nog brie gehaald. Zo even een paar toostjes maken.
quote:
Ik vind het wel best. Ik wil wedden dat er iemand mee zit te lezenquote:
quote:
Flikker op gek, ben nooit vriendjes of geïnteresseerd in haar geweest en na die foto nog steeds niet, waar haal je die onzin allemaal vandaan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan het me goed voorstellen, het is een enorm geklier. Mo die werd een paar maanden geleden nog bijna vriendjes met Petzi toen hij mogelijkheden zag toen die een meningsverschil hadden. Kun je het je voorstellen?
Voor.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
Maar ff to the point .. user FANN is niet aanwezig.. dus laten we het over iets anders hebben
Die foto van 1985quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flikker op gek, ben nooit vriendjes of geïnteresseerd in haar geweest en na die foto nog steeds niet, waar haalje die onzin allemaal vandaan?
Ik zie anders dat FANN ook heel vaak dingen laat gaan en er juist niet op in gaat. Maar als er dan toch elke keer weer gezeik is dan kan ik me voorstellen dat ze dat wil aanhalen. Typische houding, zij mogen alles maar als FANN reageert moet ze zich niet aanstellen/niet laten kennen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fann komt er meestal op terug. Niet echt handig. En houdt het in stand, zoals ik al zei
Ik stond op lurkstand, maar nu word ik uitgeloktquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Waar is D. gebleven? Die houdt toch van gecompliceerd
Het is jammer dat het zo moet gaan. Maar het is niet zo eenzijdig als het hier gesteld wordt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan het me goed voorstellen, het is een enorm geklier. Mo die werd een paar maanden geleden nog bijna vriendjes met Petzi toen hij mogelijkheden zag toen die een meningsverschil hadden. Kun je het je voorstellen?
Goh, en zich in de handen zit te wrijven, dit is het!quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel best. Ik wil wedden dat er iemand mee zit te lezen
En nu ben je opeens weer goede vriendjes met Soury terwijl haar onterechte ban van een tijdje terug je geen klap interesseerde.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flikker op gek, ben nooit vriendjes of geïnteresseerd in haar geweest en na die foto nog steeds niet, waar haalje die onzin allemaal vandaan?
Ja, dat was ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat je geniet en Mo ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann doet het ook als er niets van Mo's kant komt. Ze doen het beiden. Neemt niet weg dat het niet leuk is, dat allemaal te lezen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zie anders dat FANN ook heel vaak dingen laat gaan en er juist niet op in gaat. Maar als er dan toch elke keer weer gezeik is dan kan ik me voorstellen dat ze dat wil aanhalen. Typische houding, zij mogen alles maar als FANN reageert moet ze zich niet aanstellen/niet laten kennen?
Nou zo zie ik het ook. Er is geen 'hoofdschuldige' naar mijn mening.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fann doet het ook als er niets van Mo's kant komt. Ze doen het beiden.
Dan moet er één de verstandigste zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fann doet het ook als er niets van Mo's kant komt. Ze doen het beiden.
Ga toch weg, dit is een sc en ja het gaat er soms wat minder aan toe als men wenst. Als je er niet tegen kan dan ga je weg, ohh wachtquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fijn dat je geniet en Mo ookzegt wel weer genoeg
Wat jammer is, is dat iemand die een groot aandeel heeft in het geheel geen enkele moeite doet om ook maar 1 seconde naar zijn eigen gedrag te kijken. In deze maakt het me niet gek veel uit wat FANN wel of niet deed. Het 'ja maar hij/zij' principe zijn we wel voorbij op onze leeftijd, toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het is jammer dat het zo moet gaan. Maar het is niet zo eenzijdig als het hier gesteld wordt.
Leuke dag gehad? gezopen zeker (weer)?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |