Recept voor succes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef Pedroso het volgende:
Voor 160.000 Euro een eiland kopen. Klinkt goed.
Doet me denken aan dat Braziliaanse resort van een paar weken terug.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef Pedroso het volgende:
Voor 160.000 Euro een eiland kopen. Klinkt goed.
Iemand had laatst hun facebook gepostquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef tralalala het volgende:
Ik wil een; hoe is het nu met Henka en André
Hemelsbreed nog geen 5km hier vandaanquote:
Mag ik je nu aanrakenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hemelsbreed nog geen 5km hier vandaan
Idem.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hemelsbreed nog geen 5km hier vandaan
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Iemand had laatst hun facebook gepost
In Schotland heb je een paar goedkope, inclusief huis.quote:
Jammer want ze lijken me wel sympathiekquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Mooi eiland, maar zou er absoluut niet willen wonen. Henk en Carolien ook niet meer inmiddels.
Als ik schrijver was en het geld had zou ik het kopen zeker in schotlandquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Schotland heb je een paar goedkope, inclusief huis.
Overvallen en volgens mij is zij ook nog verkracht en hij afgetuigd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jammer want ze lijken me wel sympathiek
Problemen met de aannemer hoort gewoon bij Ik vertrekquote:
Oh wowquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overvallen en volgens mij is zij ook nog verkracht en hij afgetuigd.
How you pay hiervoor?quote:
volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef tralalala het volgende:
Dit zijn de mensen die overvallen zijn toch?
Kun je nou mee golfen op de golfbaanquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Zij heeft der borsten in Groesbeek gelaten #flatchested
quote:
ja waarquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Ondanks dat het er vaak erg amateuristisch aan toegaat bij Ik Vertrek hebben de meesten het uiteindelijk toch prima voor elkaar.
Maar toch niet my cup of teaquote:
Idd. Erg nice voor een week of twee vakantie.quote:
Goedkoop wonen/leven en daardoor wel goed rond kunnen komenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Ondanks dat het er vaak erg amateuristisch aan toegaat bij Ik Vertrek hebben de meesten het uiteindelijk toch prima voor elkaar.
lopend natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Plasmolen... Ooit nog op schoolkamp geweest
Carolien laat je ... zienquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Zij heeft der borsten in Groesbeek gelaten #flatchested
Als het al 5 jaar te koop staat dan vrees ik het ergste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk kunnen ze het nog voor een goede prijs verkopen.
Iets met straatstenen idd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het al 5 jaar te koop staat dan vrees ik het ergste.
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het al 5 jaar te koop staat dan vrees ik het ergste.
Wat spel jij dat woord raarquote:
Leven mensen het hele jaar naartoequote:
Brabants carnaval hè. In Limburg gaat het er wat smaakvoller aan toe.quote:
Bier en tetten.quote:
Zal ik wel te noordelijk voor wonenquote:
Zit er veel verschil tussen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Brabants carnaval hè. In Limburg gaat het er wat smaakvoller aan toe.
Plasmolen is Limburg hoor(nog net)quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Brabants carnaval hè. In Limburg gaat het er wat smaakvoller aan toe.
Zeker.. Deze docu over het Limburgs carnaval is prachtig:quote:
Ah oke.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker.. Deze docu over het Limburgs carnaval is prachtig:
https://www.uitzendinggemist.net/aflevering/423866/3doc.html
Hm, zag er Brabants uit die optochtquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Plasmolen is Limburg hoor(nog net)
Ik ook!quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef tralalala het volgende:
Ik wil een; hoe is het nu met Henka en André
Die was er alquote:
Ja, maar liep dus niet goed af.quote:Op zondag 28 april 2019 00:52 schreef amaranta het volgende:
Was het in Costa Rica? ik ben daar nu namelijk op vakantie. Ga straks de afl terug kijken
- Zoek Henka op facebook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:58 schreef tralalala het volgende:
[..]Zijn ze nog samen?
Ik gun ze het beste!
Free Raki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat me bij dat andere buitenlanders in de buurt vlak daarvoor zijn vermoord maar dit soort info helpt niet bij verkoopquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overvallen en volgens mij is zij ook nog verkracht en hij afgetuigd.
Blijkbaar heel normaal in dat dorp daarquote:Op zondag 28 april 2019 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ewn raar verhaal?
Ze zijn gewoon bij een random iemand geld gaan lenen oid?
Ik weet dankzij dit programma dat ik iig nooit geld zal steken in een hostel of soortgelijke onderneming in een ver land.quote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Blijkbaar heel normaal in dat dorp daar
1 op 8 Topsnelheid 110 km/uquote:Op zondag 28 april 2019 23:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Lekker met die ouwe kever naar Portugal.
Ja dat heb ik ookquote:
op de mond? Dat doe je normaal toch ook niet bij een vreemde.quote:Op zondag 28 april 2019 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat preuts dat die alleen zijn vrouw zo kust
Jaha, en das niet geacteerd.quote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn die bouwvakkers nou gewoon zo lui in zulke landen eigenlijk?
ik heb em volgens mij al een keer gezien.quote:
en maar lachen en maar lachen.....dat doet de architect uiteindelijk ook.quote:Op zondag 28 april 2019 23:34 schreef PzKpfw het volgende:
Zo'n stelletje dat elkaar de hele tijd bij de voornaam noemt
zijn vast vrienden/sponsorenquote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat kan je toch niet maken zo'n pestbende en de gasten zijn er al
Ah ik dacht alquote:
Die man niet?quote:
Ik zou het niet weten, niet over nagedacht.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, niet over nagedacht.
Ja ging toch beter dan verwacht na die startquote:
quote:Als Bob na een reorganisatie op straat komt te staan, besluit hij dat alles anders moet. Samen met zijn vrouw Jos (57) pakt hij zijn boeltje om in het gehucht Blot l'Église een nieuw leven te beginnen. (Een herhaling van 13-05-2016).
In een oude watermolen willen de vijftigers een chambres d’hôtes met wellness beginnen. En hoewel koken niet hun specialiteit is, zal er ook tables d’hôtes worden aangeboden. Al met al een spannende onderneming.
Vol goede moed gaat het stel aan de slag. Alleen, het schiet niet op. De riolering, de elektra en de verwarming moet worden aangepakt en de gestelde deadline wordt ruimschoots overschreden.
En dan komt er ook nog eens verschrikkelijk nieuws uit Nederland: de broer van Jos is totaal onverwacht uit het leven gestapt. De tijd verstrijkt en Jos en Bob ploeteren dapper door. Hun leven is een grote bouwput en het is de vraag of ze daar ooit uit gaan komen.
Hier krijg je daarvoor een verpauperde tussenwoning in Oost-Groningen ja..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:03 schreef kree het volgende:
95000 is eigenlijk niet veel als je het vergelijkt met hier?
QFTquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Als ik in Lelystad zou wonen zou ik ook naar Frankrijk emigreren voor een Chambre Dood
Of een parkeerplek in Amsterdam.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier krijg je daarvoor een verpauperde tussenwoning in Oost-Groningen ja..
iets waar ik dus in verzeild ga raken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier krijg je daarvoor een verpauperde tussenwoning in Oost-Groningen ja..
Jij moet hier blijvenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
iets waar ik dus in verzeild ga raken.
Lol ik vertrek ook
Ga je naar Groningen verhuizen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
iets waar ik dus in verzeild ga raken.
Lol ik vertrek ook
Oh, oke.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee omg not? dat is het laatste weer. zuiden ofzo
haha jullie denkem maakt grapje. maar eigenlijk ben ik er best wel serieus over. Weet echt niet of ik hier in NL me hele leven ga blijven. maarja praktische dingen die het tegenhoudenquote:
Welk land zou je naartoe willen dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha jullie denkem maakt grapje. maar eigenlijk ben ik er best wel serieus over. Weet echt niet of ik hier in NL me hele leven ga blijven. maarja praktische dingen die het tegenhouden
Geen idee wat meer zuidelijker iig. Dus frankrijk Afrika of helemaal de andere kant op richting zuid amerka ofzo als expat wellicht?quote:
Vast welquote:
Ik ben vandaag net teruggekomen (rotweer daar, ze zitten op 1 uur en 20 minuten van mij af), maar grond is daar niet zo heel duur. Het met bramen volgegroeide verwaarloosde land dat aan mijn land grenst, toch ook al weer een halve hectare, al heeft het een beetje vreemde vorm door dat het in de vork van een gespleten beekje ligt, zou ik voor ¤ 500 kunnen overnemen, want de eigenaar doet er niets mee, en dacht het wel aan mij te kunnen slijten. (Alleen zit ik niet op nog meer werk te wachten, want de betekenis van het spreekwoord "het bezit van de zaak is het eind van het vermaak" is mij nu wel heel duidelijk: het lijkt leuk, zoveel terrein, maar als je niet geregeld maait, dan heb je enkel meer dan manshoge braamstruiken, brandnetels en distels....)quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Valt mee, 95 ruggen voor zo'n groot stuk land.
Ben jij ook te zien geweest in Ik vertrek?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ben vandaag net teruggekomen (rotweer daar, ze zitten op 1 uur en 20 minuten van mij af), maar grond is daar niet zo heel duur. Het met bramen volgegroeide verwaarloosde land dat aan mijn land grenst, toch ook al weer een halve hectare, al heeft het een beetje vreemde vorm door dat het in de vork van een gespleten beekje ligt, zou ik voor ¤ 500 kunnen overnemen, want de eigenaar doet er niets mee, en dacht het wel aan mij te kunnen slijten. (Alleen zit ik niet op nog meer werk te wachten, want de betekenis van het spreekwoord "het bezit van de zaak is het eind van het vermaak" is mij nu wel heel duidelijk: het lijkt leuk, zoveel terrein, maar als je niet geregeld maait, dan heb je enkel meer dan manshoge braamstruiken, brandnetels en distels....)
Ik dacht ook al, 'huh waarom zou je een drol filmen'quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hahaha ik dacht eerst dat er nog een keutel in de pot lag
Nee, want ik werk nog in Nederland, vervroegd pensioen zit er niet in, en een lerares wiskunde laten ze echt niet met een leuke vertrekpremie gaan. Ik wilde daar met stroopwafels iets gaan doen, maar het is een leegloopgebied, de markt in Le Mayet de Montagne is nog maar een kwart van wat het was toen ik er kwam, en allerlei regels veranderden, na mijn eerst cursus mocht ik beginnen, maar twee maanden later moest ik ineens nog een cursus en stages gaan volgen...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 Nee,21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben jij ook te zien geweest in Ik vertrek?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, want ik werk nog in Nederland, vervroegd pensioen zit er niet in, en een lerares wiskunde laten ze echt niet met een leuke vertrekpremie gaan. Ik wilde daar met stroopwafels iets gaan doen, maar het is een leegloopgebied, de markt in Le Mayet de Montagne is nog maar een kwart van wat het was toen ik er kwam, en allerlei regels veranderden, na mijn eerst cursus mocht ik beginnen, maar twee maanden later moest ik ineens nog een cursus en stages gaan volgen...
Nu verkoop ik stroopwafels op rommelmarkten, als ik er in de zomer ben, een beetje voor de lol en om mensen te leren kennen.
Ik heb al stroopwafelende wel mensen leren kennen die in Ik vertrek zijn geweest, en ben ook bij hun langs geweest.
Gaafquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, want ik werk nog in Nederland, vervroegd pensioen zit er niet in, en een lerares wiskunde laten ze echt niet met een leuke vertrekpremie gaan. Ik wilde daar met stroopwafels iets gaan doen, maar het is een leegloopgebied, de markt in Le Mayet de Montagne is nog maar een kwart van wat het was toen ik er kwam, en allerlei regels veranderden, na mijn eerst cursus mocht ik beginnen, maar twee maanden later moest ik ineens nog een cursus en stages gaan volgen...
Nu verkoop ik stroopwafels op rommelmarkten, als ik er in de zomer ben, een beetje voor de lol en om mensen te leren kennen.
Ik heb al stroopwafelende wel mensen leren kennen die in Ik vertrek zijn geweest, en ben ook bij hun langs geweest.
Dat betekent ongetwijfeld ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
demain, demain, pas des soucis, ça ira
Niet in de (ver)bouw, dat is zeker.quote:
Zelf pakken vol bakken kost best veel tijd... Ik heb wel een goed recept, bij elkaar gehaald door elke week met zelfgebakken stroopwafels op mijn werk te komen en steeds te vragen wat er nog aangepast moest worden, en ook eens bij iemand die het op de markt deed gaan kijken, maar die kocht het deeg bij een bedrijf, en ze houden dat recept geheim. Maar ik heb het nu dus zelf bij elkaar geknutseld.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Kun je stroopwafels niet als relatiegeschenk gaan verkopen aan Nederlanders die daar zakendoen? Ik ken iemand die daar een vrij bloeiende handel in heeft.
Oh, dacht dat dat bekenden waren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgens mij wel, die lieten ze toch de omgeving en dat ciderfeest zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |