Dat kan blijbaar niet ofzoquote:
Misschien moeten ze niet de goedkoopste bellenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat kan blijbaar niet ofzoBuren hebben al heel vaak nee gekregen na locatiebezoek.
Ze hebben er verschillende gevraagd. Lijkt mij niet dat ze alleen de goedkoopste gebeld hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze niet de goedkoopste bellen
Er zit een vogelpoepje op het raam. Wil niet dat ie vastbakt aankomende zomerquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je je hier in godsnaam druk om maken?![]()
Zolang je nog naar buiten kunt kijken niks aan doen.
Zelf al eens meerdere offerte's opgevraagd ? Wat maakt de plek dan zo bijzonder dat ze er niet bij kunnen ?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat kan blijbaar niet ofzoBuren hebben al heel vaak nee gekregen na locatiebezoek.
Yep. Een ladder mag niet ivm de veiligheid. En een hoogwerker kan niet omdat er 3 bomen in de weg staan als ze de arm willen draaien en het grasveldje zou te drassig zijn ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zelf al eens meerdere offerte's opgevraagd ? Wat maakt de plek dan zo bijzonder dat ze er niet bij kunnen ?
10 sec googelen en bol.com heeft 't:quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
Hoe maak ik de buitenkant schoon? Vanuit het raam lappen lukt niet, kom niet overal bij en een glazenwasser is ook geen optie ivm de veiligheid ofzoIk las op internet dat Tellsell ooit een goede magneetzeem had. Is helaas nergens meer verkrijgbaar. Heeft iemand een goed alternatief?
Die had ik ook al gevonden. MAAR:quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef blomke het volgende:
[..]
10 sec googelen en bol.com heeft 't:
https://www.bol.com/nl/p/(...)DEAQYBCABEgKqwfD_BwE
Deze dan:quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:35 schreef Nikonlover het volgende:
Die had ik ook al gevonden. MAAR:
Werkt alleen op enkel glas
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
Deze lijkt het aardig goed te doen. Wel aan de prijs (¤65-80 op amazon).
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Deze dan:
https://koopje.co/products/magnetische-raamwasser
er zijn ook hoogwerkers met een bak die verticaal omhoog kan. Die plaats je tegen de gevel aan en dan gaat de bak verticaal omhoog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Yep. Een ladder mag niet ivm de veiligheid. En een hoogwerker kan niet omdat er 3 bomen in de weg staan als ze de arm willen draaien en het grasveldje zou te drassig zijn ofzo.
Met garantie tot aan de brievenbusquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)-window-cleaner.html
Hier kosten ze de helft![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Eén keer per ongeluk zo’n magneetwisser van ‘t raam halen en de andere kant ligt beneden.
Daarom zit er een touwtje aan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Eén keer per ongeluk zo’n magneetwisser van ‘t raam halen en de andere kant ligt beneden.
Ja. Er zit altijd een "Hoe word ik David Copperfield"-boekje bij inbegrepen. Zo krijg je trouwens ook de wisser aan de buitenkant van het glas.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja. Er zit altijd een "Hoe word ik David Copperfield"-boekje bij inbegrepen. Zo krijg je trouwens ook de wisser aan de buitenkant van het glas.
Vandaar dat polsbandje misschien, echter al niet kort genoeg bij de onderburen door het raam dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Geen idee of dat werkt....quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vandaar dat polsbandje misschien, echter al niet kort genoeg bij de onderburen door het raam dan?
Zal dan wel een Fokker zijn of niet?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:23 schreef Fer het volgende:
Glazenwasser met een lange stok, die haalt de 4e wel
quote:Op zondag 28 april 2019 09:18 schreef Nico987 het volgende:
aliexpress. daar staan die magneten op.
geen geweldig resultaat maar beter dan niets doen.
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)-window-cleaner.html
Hier kosten ze de helft![]()
Geen rekening met de buren gehouden en er voor hun meebesteld?quote:Op zondag 28 april 2019 11:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[..]
Ook goedemorgen![]()
Ja ik heb ze besteld voor dubbelglas @ 16.45euri![]()
Bol.com met zijn 45 euri![]()
Echt niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij huur is de verhuurder het verplicht te doen.
Aquariumwissers. Of je maakt zelf iets. Zo moeilijk is het niet om een wat magneten op een blok te monteren en daar een doekje tussen te klemmen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er zit een vogelpoepje op het raam. Wil niet dat ie vastbakt aankomende zomer
quote:Op zondag 28 april 2019 16:42 schreef john2406 het volgende:
Geen rekening met de buren gehouden en er voor hun meebesteld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |