Echt hè. Zo een nationalistische achtergrond, maar geen stormfront te bekennen. Al vind ik dat ook wel een pre moet ik zeggen :p Goede reis so far?quote:
Moet er niet aan denken in het centrum te zijn, pff. De drukte op dagen als deze kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:38 schreef Scary_Mary het volgende:
Het valt me hier ook erg mee qua drukte gelukkig. Lang leve niet meer in een druk centrum wonen
Geen republikeinse taferelen nee. Tijd voor Farao Arjen de Iquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt hè. Zo een nationalistische achtergrond, maar geen stormfront te bekennen. Al vind ik dat ook wel een pre moet ik zeggen :p Goede reis so far?
Ligt wel een beetje aan de mensen ook. De drukte van een groot festival met muziek die ik leuk vind kan ik een stuk beter pruimen dan dit gedoe. Maar eens, blij dat ik niet in het centrum hoef te zijn jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken in het centrum te zijn, pff. De drukte op dagen als deze kan me gestolen worden.
Dat is wel belangrijk ja! Goed ingepakt mag ik hopen? Zo zonde als dingen stuk gaan en overal lekkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen republikeinse taferelen nee. Tijd voor Farao Arjen de I![]()
Joa, al is een uur vooruit gaan driewerf niks. De marechaussee doet alvast aan het brexit scenario want ik moest door de security check alsof je van buiten de EU bent aanbeland op Schiphol. Dikke wachtrijen net. Nu wachten tot mijn bagage met Isle of Skye bier en Oban 14 years whisky voorbij komen. Kan ik checken of het spul heel over is
Ze hebben mijn bier en whisky tas wss op een andere bagageband gegooid of de drank ingepiktquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk ja! Goed ingepakt mag ik hopen? Zo zonde als dingen stuk gaan en overal lekken
Aan een kant is het zo zonde, want de tijd die het kost had je leuker elders kunnen besteden. Maar ja, veiligheid is ook wel belangrijk
Oh darn, dat is kutquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze hebben mijn bier en whisky tas wss op een andere bagageband gegooid of de drank ingepiktSta al 20min naar dezelfde koffers te kijken die voorbij komen
Duurde een half uur. Naja zo te merken is de tas net zo zwaar als voorheen bij inchecken dus ik check het zo. Hoor nog geen glas rinkelen dus da's goedquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh darn, dat is kutHoop dat ze snel terecht en nog steeds intact zullen zijn!
Net supermarkt geweest, maar was nog aardig druk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef Belsezar het volgende:
Wat is het heerlijk rustig op de weg, in de wijk en in de supermarkt
Gelukkigquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Duurde een half uur. Naja zo te merken is de tas net zo zwaar als voorheen bij inchecken dus ik check het zo. Hoor nog geen glas rinkelen dus da's goed
Wat zou zo een koningsdaggevoel moeten zijn dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik heb eigenlijks totaal geen koningsdag gevoel
Jullie wel ?
Uitbundige vreugde ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat zou zo een koningsdaggevoel moeten zijn dan?
Hele dag gewerkt.🤑quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik heb eigenlijks totaal geen koningsdag gevoel
Jullie wel ?
Oranjekoek/tompouce vreten en oranje bitter atten zoiets?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat zou zo een koningsdaggevoel moeten zijn dan?
Wat moet ik met al die troepquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oranjekoek/tompouce vreten en oranje bitter atten zoiets?
Of andermans rotzooi opkopen op de vrijmarkt
Alleen dan met meer herrie en significant veel meer oranje..quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
Het lijkt voor mij gewoon op een doodnormale zaterdag
Het is in Friesland al best een dingetje om lekkere oranjekoek te scoren, laat staan daar buiten. Tompouce ruil ik liever in voor een Franse versie. En rotzooi opkopen gewoon het hele jaar doorquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oranjekoek/tompouce vreten en oranje bitter atten zoiets?
Of andermans rotzooi opkopen op de vrijmarkt
Je denkt? Wat voor een?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb denk ik een ontzettend geil racefietsje gekocht.
Link naar advertentie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb denk ik een ontzettend geil racefietsje gekocht.
beetje jammer dat het begon te hagelen toen ik even een rondje aan het fietsen wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:51 schreef Faxie het volgende:
Hebben jullie ook zo van het weer genoten?
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje jammer dat het begon te hagelen toen ik even een rondje aan het fietsen was
een beetje koud welquote:
Deze maar dan in Wit/rood met Dura ace DI2quote:
ik ben aan het twijfelen of ik een racefiets wil, maar dit is buiten mijn budgetquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze maar dan in Wit/rood met Dura ace DI2![]()
Ben nog in onderhandeling.
https://www.fietsenrombou(...)-slr01-red-etap.html
Waarom geen schijven?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net zei je dat je hem al had gekocht, nu ben je nog in onderhandeling.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze valt op mijn pad voor een erg mooie prijs. Maar inderdaad schijven was nog mooier. Alhoewel.een goede vbrake hard zat remt (tenzij.volledig carbonnen hoepels)quote:
Als je toch al zoveel geld uitgeeft aan een fiets, maakt dat beetje extra ook niet uit.quote:
Mwoa, die velgen moet je op een gegeven moment een keer vervangen omdat het remoppervlak versleten is. Heb je bij schijven geen last vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze valt op mijn pad voor een erg mooie prijs. Maar inderdaad schijven was nog mooier. Alhoewel.een goede vbrake hard zat remt (tenzij.volledig carbonnen hoepels)
Remmen is angst.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je toch al zoveel geld uitgeeft aan een fiets, maakt dat beetje extra ook niet uit.
[..]
Mwoa, die velgen moet je op een gegeven moment een keer vervangen omdat het remoppervlak versleten is. Heb je bij schijven geen last van
Geen custom hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze valt op mijn pad voor een erg mooie prijs. Maar inderdaad schijven was nog mooier. Alhoewel.een goede vbrake hard zat remt (tenzij.volledig carbonnen hoepels)
Ohja wel ff de extra waarde verzekeren bij ntfu. Vallen en weer een nieuwe uitzoeken met discsquote:
Knietjes aan de weg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, gewoon het ravijn inspringen als je bij een bocht in een afdaling aankomt
Klinkt goed. Avengers?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:32 schreef gcjoel het volgende:
Lekker uitgeslapen en naar de bios geweest. Net afgesloten met een pokebowl
Geefquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
Net banenenbrood gebakken. Hopelijk is het wat.
quote:
Komende week ergens maar eens doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt doen. Goede afsluiter van de serie films.
Goede date toch? Even tinderenquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Komende week ergens maar eens doen
Nee niet gezien en geen last van gehadquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Moet je Captain Marvel gezien hebben?
Doe dan maar bierquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoi. Zin in Schots bier of whisky?
Oké tof.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee niet gezien en geen last van gehad
Isle of skye gold en blaven kan ik je zeker aanraden. Black en red heb ik nog niet geprobeerd. Only one way to find outquote:
Proost dan maar!quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Isle of skye gold en blaven kan ik je zeker aanraden. Black en red heb ik nog niet geprobeerd. Only one way to find out
Altijd als jij in de buurt bent geef ik teveel geld uit. Ik ben er altijd bang voor als je online komt.quote:
Hahaha uiteindelijk geef je het zelf uit hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd als jij in de buurt bent geef ik teveel geld uit. Ik ben er altijd bang voor als je online komt.
Haha ja zou beetje raar zijn anders.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hahaha uiteindelijk geef je het zelf uit hoor
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:43 schreef Elvi het volgende:
Ik drink Rasta Trolls bier. Best lekker. Is bier met rum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Team AmaliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Team AmaliaNee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het ook staan in de winkel vandaagquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:43 schreef Elvi het volgende:
Hmm klinkt als een goede combiquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:43 schreef Elvi het volgende:
Dan ga ik mijn voorraadkast met drank nog eens uitbreiden. Heb al rum en whisky en bier. Nu is het tijd voor combo'squote:
Spannendquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Heb een serie opstaan die ik maar half volg en daar gaat de hele tijd een telefoon af met wekker geluidje die ik ook heb
Beetje transformer reviews aan het kijken omdat ik zin heb om geld uit te gevenquote:Op zondag 28 april 2019 00:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is heel vervelend dat we ons vervelen. Fok! life he?![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje transformer reviews aan het kijken omdat ik zin heb om geld uit te geven
Wel een beetje hoorquote:Op zondag 28 april 2019 00:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Terwijl materieel bezit niet gelukkig maakt.![]()
Mij hoogstens een paar dagen en dan kijk ik er bijna niet meer naar om. Wat me gelukkiger maakt is het afwachten van mijn bestelling.quote:
Goedenacht.quote:
Keur ik ook goed!quote:Op zondag 28 april 2019 00:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mij hoogstens een paar dagen en dat kijk ik er bijna niet meer naar om. Wat me gelukkiger maakt is het afwachten van mijn bestelling.![]()
[..]
Goedenacht.
Aight, een groen krulletje doet het altijd goed. Rode kruisjes altijd teveel van gehad op school.quote:
Das nie goed nie.quote:Op zondag 28 april 2019 00:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Aight, een groen krulletje doet altijd goed. Rode kruisjes altijd teveel van gehad op school.
quote:Op zondag 28 april 2019 00:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ikke schildpad edit gedaan om het woordje "het" toe te voegen.
Heb je gedronken?quote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme ik heb gezoend met een.leuke.meid.uit Alkmaar. Wat doet.ie hier?
Ga er voor het gemak even van uit dat het je vrouw/vriendin is.quote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme ik heb gezoend met een.leuke.meid.uit Alkmaar. Wat doet.ie hier?
Ik.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 28 april 2019 06:37 schreef Allures het volgende:
Wat ik ook doe, hoe laat het ook wordt, ik wordt elke dag rond 6 uur wakker
Ik wordt er gek van [ afbeelding ]
dan weet je al dat er een slaaptekort gaat komen.quote:Op zondag 28 april 2019 06:59 schreef Allures het volgende:
Ik wel want ik lag er laat in
En de dag er voor ook al
Raymond van Barneveld zit maandag met zijn collectie actiehelden in het programma Verzamelkoorts op SBS6. Zag de promo en moest aan je denkenquote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje transformer reviews aan het kijken omdat ik zin heb om geld uit te geven
Gm.quote:Op zondag 28 april 2019 07:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goedemorgen scrup. Heb je een leuke koningsdag gehad?
Chill en netflix, dus primaquote:Op zondag 28 april 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gm.
Jawel, ik ben niet gaan feesten, reguliere bezoekjes gedaan en dat was gezellig.
Hoe was jouw koningsdag?
Even douchen..
Ik wordt?quote:Op zondag 28 april 2019 06:37 schreef Allures het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2019 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp, hoe gaat het?
Dit heb ik ook al een jaar ofzoquote:Op zondag 28 april 2019 06:37 schreef Allures het volgende:
Zet je wekker om 7 of 8 uur, probleem opgelost. Slotje.quote:Op zondag 28 april 2019 06:37 schreef Allures het volgende:
Yoquote:Op zondag 28 april 2019 09:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zet je wekker om 7 of 8 uur, probleem opgelost. Slotje.
Zeg @:haags_kwartiertje, vraagje..
Hoe is dat een oplossingquote:Op zondag 28 april 2019 09:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 28 april 2019 09:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat dier in die avatar van je, da's toch een ooievaar?
Allures is mijn vrouwquote:Op zondag 28 april 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer ga je je misstap opbiechten of heb je nu ook Allures afspraken met je vrouw?
Wachten op een topic waarin hij gaat klagen dat z'n vrouw meer bij-pik krijgt dan hij voorzien had.quote:Op zondag 28 april 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer ga je je misstap opbiechten of heb je nu ook Allures afspraken met je vrouw?
Ik ook rond de tijd dat ik normaal opstaquote:Op zondag 28 april 2019 06:37 schreef Allures het volgende:
Ja maar dat is primaquote:Op zondag 28 april 2019 09:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die brengt jullie toch van alles, behalve landskampioenschappen.!
!
Arme Allures...quote:
Wekker staat waarschijnlijk om 6 uur.quote:
Goed verhaalquote:Op zondag 28 april 2019 09:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wekker staat waarschijnlijk om 6 uur.
Anders inspannend werk doen in de avond ervoor. Zorgt ervoor dat je moe wordt en langer blijft liggen. Bij mij werkt het zo.
Als om 6 uur wakker worden de bedoeling was, dan was het niet erg natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 09:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je had het erover dat je al een paar dagen rond 6 uur wakker wordt, niet alleen vanochtend.quote:Op zondag 28 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Als om 6 uur wakker worden de bedoeling was, dan was het niet erg natuurlijk
Maar bij wie is dat nou op zaterdag/zondag na koningsnacht of dag
Melatonine continu pilletje half uurtje voor het slapen erin, werkt briljantquote:Op zondag 28 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Als om 6 uur wakker worden de bedoeling was, dan was het niet erg natuurlijk
Maar bij wie is dat nou op zaterdag/zondag na koningsnacht of dag
Ja en het hoeft al een paar dagen toch echt nietquote:Op zondag 28 april 2019 09:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je had het erover dat je al een paar dagen rond 6 uur wakker wordt, niet alleen vanochtend.
Je nam mijn eerste post te serieus.quote:Op zondag 28 april 2019 10:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja en het hoeft al een paar dagen toch echt niet
Als het de bedoeling was, was het natuurlijk niet kut
We zijn hier bijna allemaal incellen, anders zaten we hier nietquote:
Knappe ninja edit van je, anders stond er nog "we zijn hier bijna allemaal in Ellen".quote:Op zondag 28 april 2019 10:06 schreef MCH het volgende:
[..]
We zijn hier bijna allemaal incellen, anders zaten we hier niet
Geen idee want ik ben echt wel een catch. Misschien omdat ik zelf kritisch ben en alleen het beste wil.quote:
Of je valt irl erg tegen?quote:Op zondag 28 april 2019 10:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen idee want ik ben echt wel een catch. Misschien omdat ik zelf kritisch ben en alleen het beste wil.
Helpt toch alleen bij inslapen? Niet bij het in slaap blijven want na zes uur is die weer uitgewerkt.quote:Op zondag 28 april 2019 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Melatonine continu pilletje half uurtje voor het slapen erin, werkt briljant
kloptquote:Op zondag 28 april 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helpt toch alleen bij inslapen? Niet bij het in slaap blijven want na zes uur is die weer uitgewerkt.
De continu versie geeft 8 uur lang melatonine af, heeft een time release functiequote:Op zondag 28 april 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helpt toch alleen bij inslapen? Niet bij het in slaap blijven want na zes uur is die weer uitgewerkt.
Zitten wat exemplaren tussen inderdaadquote:Op zondag 28 april 2019 10:08 schreef Allures het volgende:
Ik krijg ook de hele tijd die vieze single mom reclames die Miss de hele tijd ging posten
Die vrouwen zijn echt vies...
Gewoon niet elke dag gebruiken, 1 of 2 keer per week en ik merk er niks van.quote:
De claim dat het een langdurige slaap bevorderd is ook nog eens onjuist volgens mijquote:Op zondag 28 april 2019 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa was eraan verslaafd. Ging er steeds meer van slikken.
Normaal slaap ik 6 uurtjes, met zo eentje 8 a 9 uurquote:Op zondag 28 april 2019 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De claim dat het een langdurige slaap bevorderd is ook nog eens onjuist volgens mij
Het werkt primair voor het in slaap vallen, kan inderdaad dat je er daardoor beter van slaapt, maar een echte slaappil is het niet.quote:Op zondag 28 april 2019 10:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaal slaap ik 6 uurtjes, met zo eentje 8 a 9 uur
Ja, doe ik best vaakquote:Op zondag 28 april 2019 10:34 schreef Allures het volgende:
Doen jullie wel eens kruisje op tinder omdat je denkt 'die is toch te knap voor mij'
Net echt een super knappe vrouw
Nee zeker niet maar die wil ik ook niet.quote:Op zondag 28 april 2019 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het werkt primair voor het in slaap vallen, kan inderdaad dat je er daardoor beter van slaapt, maar een echte slaappil is het niet.
quote:Op zondag 28 april 2019 10:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, doe ik best vaak
Mijn gedachte erachter is dat ze dan toch mooiere vrouwen swipen die beter passen bij hun 'mooiheid'
Dat kan niet bij melatonine.quote:Op zondag 28 april 2019 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa was eraan verslaafd. Ging er steeds meer van slikken.
Dat heb ik juist bij mensen met een heel Instagram-leven dat enkel bestaat uit festivals en verre reizen.quote:Op zondag 28 april 2019 10:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, doe ik best vaak
Mijn gedachte erachter is dat ze dan toch mooiere vrouwen swipen die beter passen bij hun 'mooiheid'
Je lag ook niet naast mij. Logisch. Beter drink je cocktails met mij.quote:Op zondag 28 april 2019 10:31 schreef Allures het volgende:
Ugh ik ben echt brak en te had maar 3 drankjes dus is echt gewoon slaap te kort
kom dan hier heen! Zaterdag?quote:Op zondag 28 april 2019 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je lag ook niet naast mij. Logisch. Beter drink je cocktails met mij.
Ze deed kruisje hoorquote:Op zondag 28 april 2019 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk je hebt helemaal geen Tinder nodig.
Anders komen (huehue) jullie beiden naar hier. Gaan we zoepn bij Dieka vd Kruusweg.quote:
Neequote:Op zondag 28 april 2019 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders komen (huehue) jullie beiden naar hier. Gaan we zoepn bij Dieka vd Kruusweg.
Je moet met wat stijlvollers komen vrees ikquote:Op zondag 28 april 2019 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders komen (huehue) jullie beiden naar hier. Gaan we zoepn bij Dieka vd Kruusweg.
quote:Op zondag 28 april 2019 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Links.quote:Op zondag 28 april 2019 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijgt straks ontbijt op bed natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Leeft @:samzz nog??![]()
Ze had gisteren datenight.
Ovencroissantjesquote:Op zondag 28 april 2019 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijgt straks ontbijt op bed natuurlijk.
Ja ze moet even aansterken natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijgt straks ontbijt op bed natuurlijk.
Elke Italiaan zal nu hard huilen omdat je dit vegertarisch doetquote:Op zondag 28 april 2019 11:03 schreef Allures het volgende:
Ik ga vandaag eens lekker Italiaans koken. Beetje uitgebreid
Vertel mij watquote:
Rechtsquote:Op zondag 28 april 2019 11:03 schreef Allures het volgende:
Ik ga vandaag eens lekker Italiaans koken. Beetje uitgebreid
Zolang er kaas is is alles goed.quote:Op zondag 28 april 2019 11:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Elke Italiaan zal nu hard huilen omdat je dit vegertarisch doet
Volgens hem werkte het niet meer en hij vloog door die dingen heen.quote:
Why?quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Hele ochtend al bezig met rechtsbijstand en woningbouw mailen. Heerlijk wonen hier
Zou best kunnen dat het een placebo effect heeft natuurlijk, maar voor mij lang leve het placebo effectquote:Op zondag 28 april 2019 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens hem werkte het niet meer en hij vloog door die dingen heen.
Kon nog steeds niet slapen natuurlijk.
Direct.quote:
die koken best vaak Vega hoorquote:Op zondag 28 april 2019 11:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Elke Italiaan zal nu hard huilen omdat je dit vegertarisch doet
Wat is loos?quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Hele ochtend al bezig met rechtsbijstand en woningbouw mailen. Heerlijk wonen hier
Ik vind dit een uitstekende vraag.quote:Op zondag 28 april 2019 11:18 schreef Scary_Mary het volgende:
Klinkt goed, maar wat voor Italiaans gaan jullie eten dan?
Ik ga voor Frans vanavondquote:Op zondag 28 april 2019 11:18 schreef Scary_Mary het volgende:
Klinkt goed, maar wat voor Italiaans gaan jullie eten dan?
Melatonine werkt voor het inslapen, niet voor de hele nacht.quote:Op zondag 28 april 2019 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Melatonine continu pilletje half uurtje voor het slapen erin, werkt briljant
Oh dat is lekker ja! Andersom trouwens, melanzane in Parmezaanse stijl zeg maar.quote:Op zondag 28 april 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Sowieso parmigiani melanzane(of de woorden andersom, dat weet ik nooit)
Wat er omheen moet ik nog bedenken
Coq au vin met rode krieltjes en worteltjes, rozemarijn, knoflook, tijm en balsamico uit de oven.quote:
Oh yeah babyquote:Op zondag 28 april 2019 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Coq au vin met rode krieltjes en worteltjes, rozemarijn, knoflook, tijm en balsamico uit de oven.
En wat stokbrood uiteraard
Net wakker. Luie dag idd. Vanmiddag met mijn souvenirs naar mijn ouders, zus en zwager toe. En dat is het wel voor vandaag.quote:Op zondag 28 april 2019 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga maar eens uit bed komen. Luie dag vandaag.
Heb er nu al zin in, zo maar eens naar de AHquote:
Dat klinkt ook goedquote:Op zondag 28 april 2019 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier tortelloni's met buffel-ricotta en geroosterde venkel.
Terecht ja, anders ik welquote:Op zondag 28 april 2019 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in, zo maar eens naar de AH
Omggggquote:Op zondag 28 april 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Sowieso parmigiani melanzane(of de woorden andersom, dat weet ik nooit)
Wat er omheen moet ik nog bedenken
Tuurlijk geef me nog even een trap naquote:Op zondag 28 april 2019 11:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Zou voor je maken als je cocktails kwam drinken
Just saying
Wat doet 'ie?quote:
Eet je mee?quote:
*pakt boksbeugel*quote:
quote:
Geluidsoverlast. Hij is niet helemaal lekker dus heeft het zelf ook niet echt in de hand. Vervelend voor hem maar nog meer voor ons als buren.quote:Op zondag 28 april 2019 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doet 'ie?
Heb in een van mijn vorige huurwoningen ook een lastige buurman gehad, dat vergalde mijn woonplezier wel
Je mist dequote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Maak maar een lijstje voor wat ik allemaal moet doen voor als je komt
Winkwink
Whaha die was te faxie
Ownee hij was te smooth
Ah dat is kutquote:Op zondag 28 april 2019 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geluidsoverlast. Hij is niet helemaal lekker dus heeft het zelf ook niet echt in de hand. Vervelend voor hem maar nog meer voor ons als buren.
Die doen toch niks.quote:Op zondag 28 april 2019 11:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah dat is kutIs hij wel in beeld bij hulpinstanties voor zover je weet?
Ander keertjequote:Op zondag 28 april 2019 11:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja graag, maar vandaag gaat niet meer lukken
Kopje “koffie” aanbieden.quote:Op zondag 28 april 2019 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die doen toch niks.
Hij zou hulp krijgen en tijdje uit huis zijn. Onder andere afkicken. Amper een maand later is hij terug. Dus nutteloos geweest.
Schijnt al jaren zo te gaan.
Er moet wel het nodige aan de hand zijn met hem voor ze iets kunnen afdwingen ja. Maar dan is hij in ieder geval al een beetje in beeld bij hulpverleners. Daar heeft de omgeving helaas niet zoveel aan als zulke dossiers niet mee kunnen worden genomen om een overlastgever te mogen verplaatsen o.i.d. Daar zou echt nog weleens betere regelgeving en alternatieve woonruimte voor mogen komen.quote:Op zondag 28 april 2019 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die doen toch niks.
Hij zou hulp krijgen en tijdje uit huis zijn. Onder andere afkicken. Amper een maand later is hij terug. Dus nutteloos geweest.
Schijnt al jaren zo te gaan.
Niet voor niks dat 'een verwarde man' altijd ineens iets ergs doet. Niemand wil hem verplichten hulp te zoeken tot het te laat is.quote:Op zondag 28 april 2019 12:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er moet wel het nodige aan de hand zijn met hem voor ze iets kunnen afdwingen ja. Maar dan is hij in ieder geval al een beetje in beeld bij hulpverleners. Daar heeft de omgeving helaas niet zoveel aan als zulke dossiers niet mee kunnen worden genomen om een overlastgever te mogen verplaatsen o.i.d. Daar zou echt nog weleens betere regelgeving en alternatieve woonruimte voor mogen komen.
Ik ben er wel achter dat die instanties gewoon geldmachines zijn. (Als klant 2 grote organisaties) en uit de mond van zon psycholoog zelf: we kunnen ze niet beter maken maar ze betalen wel ons loon.quote:Op zondag 28 april 2019 12:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er moet wel het nodige aan de hand zijn met hem voor ze iets kunnen afdwingen ja. Maar dan is hij in ieder geval al een beetje in beeld bij hulpverleners. Daar heeft de omgeving helaas niet zoveel aan als zulke dossiers niet mee kunnen worden genomen om een overlastgever te mogen verplaatsen o.i.d. Daar zou echt nog weleens betere regelgeving en alternatieve woonruimte voor mogen komen.
Persoonlijke vrijheid is een moeilijk vraagstuk natuurlijk, maar het zou natuurlijk niet moeten kunnen dat 1 overlastgever gewoon maar zijn of haar gang moet kunnen blijven gaan. Daar zou je met dossiervorming toch iets mee moeten kunnen, ongeacht wat de reden van die overlast is. Verstoord woongenot, structureel overschrijden van regels, etc. daar mogen best wat consequenties aangehangen worden wat mij betreft.quote:Op zondag 28 april 2019 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet voor niks dat 'een verwarde man' altijd ineens iets ergs doet. Niemand wil hem verplichten hulp te zoeken tot het te laat is.
Mij ookquote:
Zo zijn er veel "helpende" organisaties die ook vooral zichzelf helpen. Er gaat gewoon veel geld in om en dat komt niet altijd bij de juiste personen terecht.quote:Op zondag 28 april 2019 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben er wel achter dat die instanties gewoon geldmachines zijn. (Als klant 2 grote organisaties) en uit de mond van zon psycholoog zelf: we kunnen ze niet beter maken maar ze betalen wel ons loon.
Ja, maar die swipe ik weg om een andere reden. Sterker nog, ik had ongeveer 4000 likes en heb ze nu allemaal geliked of gedisliked, en heb er 150 matches aan overgehoudenquote:Op zondag 28 april 2019 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik juist bij mensen met een heel Instagram-leven dat enkel bestaat uit festivals en verre reizen.
150, dat maakt het niet veel overzichtelijkerquote:Op zondag 28 april 2019 12:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar die swipe ik weg om een andere reden. Sterker nog, ik had ongeveer 4000 likes en heb ze nu allemaal geliked of gedisliked, en heb er 150 matches aan overgehouden
Mijn oplossing was verhuizen toen ik wel een beetje klaar was met de overlast.quote:Op zondag 28 april 2019 12:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Er is natuurlijk ook een perverse prikkel, zoals ook bij het UWV, dan moet je je afvragen wat je waarom beloont. Maar wat betreft woningoverlast zoals dit, zul je eerst juridisch een en ander moeten veranderen. Daarna komt pas het gezeik over de uitvoering.
quote:Op zondag 28 april 2019 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
150, dat maakt het niet veel overzichtelijker![]()
Had je ze beter nog even in de "wacht" kunnen laten staan en ze een voor een afwerken.
Settle for less, neem gewoon @Faxie . Het leven wordt er echt niet anders van.quote:Op zondag 28 april 2019 12:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar die swipe ik weg om een andere reden. Sterker nog, ik had ongeveer 4000 likes en heb ze nu allemaal geliked of gedisliked, en heb er 150 matches aan overgehouden
Nouja less, hij is wel erg omvangrijk aldus hemzelf.quote:Op zondag 28 april 2019 12:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Settle for less, neem gewoon @:Faxie . Het leven wordt er echt niet anders van.
Maar dan heb je gold?quote:Op zondag 28 april 2019 12:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar dan loopt alles door elkaar heen en daar had ik ook geen zin in.quote:Op zondag 28 april 2019 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
150, dat maakt het niet veel overzichtelijker![]()
Had je ze beter nog even in de "wacht" kunnen laten staan en ze een voor een afwerken.
Ik ben gelukkig redelijk lastig te Googlen met mijn voornaam + woonplaats + werk dat ik doe. Sommige mensen zijn wel echt heel erg makkelijk terug te vinden.quote:Op zondag 28 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar dan loopt alles door elkaar heen en daar had ik ook geen zin in.
Iemand had mij gelijk al een vriendschapsverzoek gestuurd op Facebook, dus die kan ook gelijk weer unmatched worden. Al hielp hij mij wel herinneren dat ik Facebook nog moet verwijderen.
Ik snap niet dat al die singles zo lastig doen om de 'juiste' te vinden. De benefits van een partner hebben zijn toch veel groter, altijd seks, delen van lasten enz.quote:Op zondag 28 april 2019 12:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Nouja less, hij is wel erg omvangrijk aldus hemzelf.
Idem ja, maar die mogelijkheid is er helaas niet altijd voor iedereen. Daarnaast is het ook gewoon debiel in zo een regeltjesland als Nederland dat 1 persoon kennelijk meer rechten heeft dan al die anderen er om heen. Dossiervorming en daarmee toch ook bewijs is nog niet eens het probleem als het al jaren gaande is. Ronduit bizar gewoon als het niet eens een eigen woning betreft van zo een overlastgever..quote:Op zondag 28 april 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn oplossing was verhuizen toen ik wel een beetje klaar was met de overlast.
Moet er even niet aan denken om weer samen te wonen.quote:Op zondag 28 april 2019 12:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap niet dat al die singles zo lastig doen om de 'juiste' te vinden. De benefits van een partner hebben zijn toch veel groter, altijd seks, delen van lasten enz.
Wij hadden niet eens gepraat, hij wist letterlijk alleen mijn voornaamquote:Op zondag 28 april 2019 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig redelijk lastig te Googlen met mijn voornaam + woonplaats + werk dat ik doe. Sommige mensen zijn wel echt heel erg makkelijk terug te vinden.
Weet je nieuwe vlam dat al?quote:Op zondag 28 april 2019 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet er even niet aan denken om weer samen te wonen.
Ik denk dat ik zo te vinden benquote:Op zondag 28 april 2019 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig redelijk lastig te Googlen met mijn voornaam + woonplaats + werk dat ik doe. Sommige mensen zijn wel echt heel erg makkelijk terug te vinden.
Ik wil niet niet weer iemand die mij ongelukkig maakt. Sorry als ik arrogant klink, maar ik weet dat ik beter verdien dan iemand die mij slecht behandeld bijvoorbeeld. Na alle shit die ik met mijn ex mee heb gemaakt verdien ik ook eindelijk iemand wie mij gelukkig maakt en waarmee ik kan lachen etc. etc.quote:Op zondag 28 april 2019 12:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap niet dat al die singles zo lastig doen om de 'juiste' te vinden. De benefits van een partner hebben zijn toch veel groter, altijd seks, delen van lasten enz.
Maar niemand wil mijquote:Op zondag 28 april 2019 12:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Is voorlopig geen optie voor mijquote:Op zondag 28 april 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn oplossing was verhuizen toen ik wel een beetje klaar was met de overlast.
Interessante docu hierover vanuit het perspectief van de overlastgever: https://www.2doc.nl/docum(...)9/maart/verward.htmlquote:Op zondag 28 april 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Idem ja, maar die mogelijkheid is er helaas niet altijd voor iedereen. Daarnaast is het ook gewoon debiel in zo een regeltjesland als Nederland dat 1 persoon kennelijk meer rechten heeft dan al die anderen er om heen. Dossiervorming en daarmee toch ook bewijs is nog niet eens het probleem als het al jaren gaande is. Ronduit bizar gewoon als het niet eens een eigen woning betreft van zo een overlastgever..
Niet echt.quote:Op zondag 28 april 2019 12:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat CE zich ook wel redelijk hield aan de Dino regel.
Ik loop even op de feiten vooruit tot het punt dat hij accepteerde dat verzet zinloos isquote:Op zondag 28 april 2019 12:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat CE zich ook wel redelijk hield aan de Dino regel.
Ik al heel vroeg, dus over 10 jaar is de koek misschien ook wel op en moet ik weer op zoek gaan. Maar ik ben wel goed in selecteren mi.quote:
Dominatrix ben je ookquote:Op zondag 28 april 2019 12:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik loop even op de feiten vooruit tot het punt dat hij accepteerde dat verzet zinloos is
Ik kan gewoon zien dat je me niet geliked hebt op Tinderquote:Op zondag 28 april 2019 12:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik loop even op de feiten vooruit tot het punt dat hij accepteerde dat verzet zinloos is
Heb daar wat stukjes van gekeken, maar nog niet geheel gezien. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 28 april 2019 12:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Interessante docu hierover vanuit het perspectief van de overlastgever: https://www.2doc.nl/docum(...)9/maart/verward.html
quote:Op zondag 28 april 2019 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan gewoon zien dat je me niet geliked hebt op Tinder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |