welkom hierquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:27 schreef EP3 het volgende:
[..]. Toch bedankt voor de informatie.
Dat het visuele aspect ook n belangrijke rol speelt zag je ook goed bij Waylon en Ilse.
Dat nummer kwam op het podium ook veel beter uit de verf.
Dat geeft niks.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:28 schreef EP3 het volgende:
Ja, dank, lieve mensen. Maar ik ben ws zo weer weg, hoor.
Ja, van zoveel warmte word ik toch n beetje ongemakkelijk, hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geeft niks.
JE VOELT DE BINDINGSANGST AL HE???
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:33 schreef Cee het volgende:
Voel me net een Jehova’s getuige nu die nog snel een voet tussen de deur steekt van een ongelovige en roept MAAR MENEER NEEMT U OP Z’N MINST WAT PAMFLETTEN AAN.
Och, dat had @Kreator in het begin ook, gaat wel over.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:33 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, van zoveel warmte word ik toch n beetje ongemakkelijk, hoor.
Voel me net een Jehova’s getuige nu die nog snel een voet tussen de deur steekt van een ongelovige en roept MAAR MENEER NEEMT U OP Z’N MINST WAT PAMFLETTEN AAN.
Genoeg Wachttorens bij het oud papier gegooid in de loop der jarenquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:33 schreef Cee het volgende:
Maar Tim toch.....dat kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Genoeg Wachttorens bij het oud papier gegooid in de loop der jaren
Zo veel fatsoen op de interwebz is een beetje wennen he, tegenwoordig. We begrijpen het wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:33 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, van zoveel warmte word ik toch n beetje ongemakkelijk, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Waarom niet, zijn ze gelamineerd?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar Tim toch.....dat kan echt niet hoor![]()
Ja, van de koning.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben pas net wakkerik wist niet dat ik in staat was dat te doen, maar fijne Koningsdag mensen! Er is een verjaardag van iemand, dus daar ga ik heen en verder gok ik dat de festiviteiten doorgaan van deze week. Oja, ik ben weer in Utrecht morgen, want iets van de piratenpartij...
@:faux. @:aoibhin en er was nog iemand, @:hawaii_tim ? @:ato ?
luilak!quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben pas net wakkerik wist niet dat ik in staat was dat te doen, maar fijne Koningsdag mensen! Er is een verjaardag van iemand, dus daar ga ik heen en verder gok ik dat de festiviteiten doorgaan van deze week. Oja, ik ben weer in Utrecht morgen, want iets van de piratenpartij...
@:faux. @:aoibhin en er was nog iemand, @:hawaii_tim ? @:ato ?
Precies! Glossyquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom niet, zijn ze gelamineerd?
Degene die ik kreeg niet hoorquote:
Dubbele strafquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Degene die ik kreeg niet hoorHad ik ook nog eens de arme tak van de Jehova's aan mijn deur
Heb jij weer!quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Degene die ik kreeg niet hoorHad ik ook nog eens de arme tak van de Jehova's aan mijn deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |