SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja, dat laatste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Greys het volgende:
Die bewaker met die lange koffer, zou daar een machine gun in zitten of een opvouwbaar kogelscherm ofzo?
Heb altijd begrepen een afzet-scherm, die het zicht belemmerd, maar geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Greys het volgende:
Die bewaker met die lange koffer, zou daar een machine gun in zitten of een opvouwbaar kogelscherm ofzo?
Jij bent ook zwartquote:
Die met het bord voor Ariaan? Gewoon een puber met een crush, niks aan de handquote:
T/m Momo hierboven was iedereen oranje, maar verder is iedereen weer zwartquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nergens iets oranjes ziet hier
Op mobiel is het geloof ik ook niet oranje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die nergens iets oranjes ziet hier
Dan moet je F5 doen. Als de post getoond worden door een automatische verversing, zijn de nieuwe posts zwart.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
T/m Momo hierboven was iedereen oranje, maar verder is iedereen weer zwart
Ik Fok alleen mobielquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Op mobiel is het geloof ik ook niet oranje.
Jaaaaa ik ben hierboven nu wel oranjequote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan moet je F5 doen. Als de post getoond worden door een automatische verversing, zijn de nieuwe posts zwart.
Die gast leek me een jaar of 20 en Ariane is toch 12quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die met het bord voor Ariaan? Gewoon een puber met een crush, niks aan de hand
Ik kijk dit hele programma niet, maar dit klinkt wel creepy jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die gast leek me een jaar of 20 en Ariane is toch 12
Zoals Jody Bernal ooit al zei: "Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de...".quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die gast leek me een jaar of 20 en Ariane is toch 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |