Een aflevering over ons superieure koningshuis.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik schakel net in, maar wat is dit voor aids?
De post die je wist die ging komenquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
@:svann Waarom open je geen nieuw topic?
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De media maakt het erger dan het daadwerkelijk gaat worden, denk ik. Maar dat hoop ik ook. In de ochtend zal het nog wel nat zijn, maar in de middag ook voldoende droge perioden en kiekjes van de zon. later in de middag en begin avond nemen de kansen op buien toe. Uiteraard verschilt heel erg van plaats tot plaats waar wat valt. Wel een beetje veel wind. Temperatuur 12-14, misschien voelt het nog wel ok in de zon. We gaan het meemaken. Mijn dag en feestje zal er niet minder om zijn
Themashow, omdat niemand zin heeft om op Koningsavond te komen opdraven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik schakel net in, maar wat is dit voor aids?
Doe ik nooit bij Pauw.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
@:svann Waarom open je geen nieuw topic?
Net die burgermeester uit Samsomquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
Dat die gozer niet doorheeft dat ie voor lul staat met dat lint
Dan maar deze mensonterende show uitzenden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Themashow, omdat niemand zin heeft om op Koningsavond te komen opdraven.
Gelukkig zitten Helga en Helene aan tafel om het leed wat te verzachten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:40 schreef kree het volgende:
LOl voordeel als Pauw niet boeiend is dan gaat dit topic wel harder gehehehe
Ditquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Gelukkig zitten Helga en Helene aan tafel om het leed wat te verzachten.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Gelukkig zitten Helga en Helene aan tafel om het leed wat te verzachten.
Dat gelul over voetbal hoeft van mij ook niet!quote:
Gewoon een opgietsauna laten inbouwen, heb je nog een kamertje over?quote:
Je hangt teveel in POL en KLB rond.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog nooit gehoord van deze staartmans.
Politie schiet verdachte in de handquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:46 schreef Snowsquall het volgende:
BREAKING:
1001492 - 26-04-2019 23:42 - Overval Bedrijf/instelling Toverlaan Sevenum
zit in een villa met zo'n ding. Maar snap niet dat mensen zo ding willen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon een opgietsauna laten inbouwen, heb je nog een kamertje over?
Is goed tegen de rimpelsquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zit in een villa met zo'n ding. Maar snap niet dat mensen zo ding willen.
Al mijn landbouwgif vloeit uit mijn porierenquote:
publiek en cameramannen straks!quote:
Leverworst een uur lang onder die warme studiolampen laten liggenquote:
Je kunt het zien verkleuren.......quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:52 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Leverworst een uur lang onder die warme studiolampen laten liggen
Amersfoort toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:50 schreef kree het volgende:
waar ging onze koningod heen btw morgen? Heb dit even niet allemaal gevolgd
ORDER ORDERAHA ORDER.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Jan blonk uit in het beffen van Lilianne Marijnissen. Daarom werd hij uitgenodigd.
Alvast gefeliciteerd met morgen knul!quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Al mijn landbouwgif vloeit uit mijn porieren
geen idee? hmmms het is altijd maar een show natuurlijk, maar mss zapp ik er morgen nog wel ff langsquote:
quote:
Hij gaat aankomende zomer toch?quote:
Mijn ogen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ] ATTENTIE [ afbeelding ] ATTENTIE [ afbeelding ]
Zometeen kleurt heel FOK! weer oranje.
haha ha idd ik speel piano/toetsen enzo. Beetje jaren 80 stijl is dat wel. Ik hou er wel van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sowieso worden er tegenwoordig te weinig synthesizers gebruikt.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:03 schreef praadje het volgende:
Tot Pauw, allemaal een fijn feestje morgen.
Straks zegt hij zelf af omdat het zo niet genoeg cachet heeft.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef praadje het volgende:
Juni, nu al afzeggingen.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-voor-staatsbanket
Doet ie een Baudetje. (ziek zijn)quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:06 schreef svann het volgende:
[..]
Straks zegt hij zelf af omdat het zo niet genoeg cachet heeft.
Is toch al eerder eens gebeurd?
Dank dank!quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met morgen knul!
ja klopt ik heb er ff paartje door elkaar gehaald wel. LOL Maar ok was alsnog grappigquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Je zit in Pauw lieve @:kree . Niet in de sc.
Laat ze dat maar zelf betalen.twitter:pauwnl twitterde op maandag 29-04-2019 om 13:56:07Oproep: #Pauw zoekt rokers die van hun verslaving willen afkomen en vinden dat een behandeling in een kliniek vergoed zou moeten worden: ?https://t.co/8FAT7iykJx reageer retweet
Even een mopje om toch de stemming erin te houden.quote:Op maandag 29 april 2019 19:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martijn Koning had geen tijd of zin
Hij komt pluggen, dus zeer waarschijnlijk wel. Gelukkigquote:Op maandag 29 april 2019 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Laat dat Jandino onderwerp als laatse zijn.
Gezelligquote:Op maandag 29 april 2019 22:59 schreef kree het volgende:
begonnen beetje vroeg vanavond maar ok kijk mee
Nee ik vind het er echt zo sneu uitzien.quote:
Nee die snuiven diesel tegenwoordigquote:Op maandag 29 april 2019 23:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat gelurk aan die ballonnen doet me denken aan van die Afrikanen in sloppenwijken die hele dagen lijm aan het snuiven zijn.
quote:Op maandag 29 april 2019 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb hier ook nog een doos lachgas patronen in de kast liggen, lekker man.
Gas is ook natuurquote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op een natuurlijke manier, en niet anders.
Is dat zo ja? Ik ben niet helemaal meer op de hoogte blijkbaarquote:Op maandag 29 april 2019 23:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee die snuiven diesel tegenwoordig
Dat is nogal actueel hequote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Erik Scherder altijd met zijn feedback loops, z'n hypocampus en het BREIN
In Nederland bij de tandarts ook. Vooral voor angstpatienten..quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Dit spul wordt gewoon gebruikt als narcose middel in Amerika.
Ja van al die vervuilde dieselauto's/trucks die daarnaar toe gaan neem ik aan. Zo werkt Nederland aan een neutraal klimaat.quote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik ben niet helemaal meer op de hoogte blijkbaar
Scherder gaat het straks duiden.quote:Op maandag 29 april 2019 23:12 schreef BlackNero het volgende:
Joh lekker mensen uitnodigen die het allemaal niet meer weten
Alles voor het Suziki Swift Kalifaat.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef kree het volgende:
aardig mislukte aanslag die. Maar ok toch mensen omgekomen
Dat komt omdat de loop tussen de voorschors en de achterschors elkaar versterken en de hypocampus hangt eronder.quote:
Als de bladeren vallen ga je het merken.quote:Op maandag 29 april 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat de loop tussen de voorschors en de achterschors elkaar versterken en de hypocampus hangt eronder.
Godverdommequote:
Liefelijk meisje jaquote:
Die is nog niet klaar voor de woonboot hoorquote:
Want foto’s worden alleen door fotografen gemaaktquote:Op maandag 29 april 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Marco kwam even langs, toevallig was er een fotograaf bij
Nopequote:Op maandag 29 april 2019 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die is nog niet klaar voor de woonboot hoor
Toevallig zit er een neuropsycholoog aan tafelquote:
Makkelijk met een pakje per dagquote:
Of in een shithole land wonen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Dan had je koning in een andere eeuw moeten zijn.
hahaha ja no Kree-god enzo hahahahahaquote:Op maandag 29 april 2019 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Dan had je koning in een andere eeuw moeten zijn.
De mensen in mijn omgeving die een pakje per dag roken kopen vaak de maxi verpakkingen van 22 of 23 stuks.quote:Op maandag 29 april 2019 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is ruim 2 pakjes per dag, tering veel, hoe houden mensen dat vol
500 euro per pakje.quote:Op maandag 29 april 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Gooi de accijns met nog een euro omhoog, financier daarmee die klinieken, problem solved. Laat mij het land maar leiden.
+ hogere eigen bijdrage ziektekostenquote:Op maandag 29 april 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Gooi de accijns met nog een euro omhoog, financier daarmee die klinieken, problem solved. Laat mij het land maar leiden.
neeeee tis duur zat al. Beetje mensen eigen keus laten welquote:Op maandag 29 april 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Typisch zo'n 55-jarige boomer probleem weer. 40 jaar roken, nu willen kappen en de rest moet het maar weer betalen.
Preciesquote:Op maandag 29 april 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Typisch zo'n 55-jarige boomer probleem weer. 40 jaar roken, nu willen kappen en de rest moet het maar weer betalen.
Boomers zijn inmiddels 65+ of zelfs 70+.quote:Op maandag 29 april 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |