Amalia is hard bezig om de langste van allemaal te wordenquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
De koning dacht, laat ik vandaag eens wat anders met mijn haar doen
Een UFO.quote:
Die middelste heeft de looks van haar moeder, dat wordt de hartenbreker van de drie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fruitschaal![]()
![]()
Maar wat een knappe meiden die dochters, mooi gezin!
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die middelste heeft de looks van haar moeder, dat wordt de hartenbreker van de drie.
Dat wordt nog leuk op staatsbezoekquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Amalia is hard bezig om de langste van allemaal te wordenStaat hier wel op hakken, maar zal ook nog wel iets groeien.
Ik blijf ook lekker thuis, morgen als het rustiger is ga ik het huis uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog wel getwijfeld om te gaan, maar ik zie alles liever goed op tv dan dat ik sta te dringen tussen de mensen.
Was wel leuk geweest om ze een keer in het echt te zien, maarja.
Staat hem leuk, Maxima en de prinsessen zijn ook leuk. Amelia droogt mooi op. Mooie meid aan het worden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Rode pumps, 2 paar voor de prijs van 1!quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wel mooi is om te zien door deze topics heen is dat @ijs_beer echt enorm positief ingesteld isquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weer verder aan het lezen in de rehearsals. De kennis van de krumpers verspreidde zich eerst langzaam, de teaser via Instagram werd (terecht) niet door iedereen gewaardeerd en om negen over kwam de teleurstelling
Ik hou het in de gatenquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat wel mooi is om te zien door deze topics heen is dat @:ijs_beer echt enorm positief ingesteld is![]()
Het begon net al met die cameraquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:01 schreef Momo... het volgende:
Haha de cringe voor wat Koning Willy vandaag moet doen allemaal
Wel echt kleurrijk inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijna iedereen is keurig in het blauw, maar een of andere B-prinses heeft een markerroze tenue aan
Marilene, getrouwd met de knapste prins.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijna iedereen is keurig in het blauw, maar een of andere B-prinses heeft een markerroze tenue aan
Dit lijkt me echt zo grappig voor jou om terug te lezenquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weer verder aan het lezen in de rehearsals. De kennis van de krumpers verspreidde zich eerst langzaam, de teaser via Instagram werd (terecht) niet door iedereen gewaardeerd en om negen over kwam de teleurstelling
Marilene zei Astrid inderdaad, dat van de knapste prins liet ze achterwegequote:Op zaterdag 27 april 2019 11:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Marilene, getrouwd met de knapste prins.
Het is wel een complete meltdown jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt zo grappig voor jou om terug te lezen![]()
![]()
Wat een hysterische bende was het vorig jaar
Ik vind die blonde prins ook wel knap, is die ook van Margriet?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Marilene, getrouwd met de knapste prins.
Wat lief, ik kwam gisteren avond erachter dat ik 30 euro betaald heb voor 2 koeken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik werd net wakker en hoorde geklop op de deur; mijn vader is zo lief geweest om alsnog bij een boekwinkel dat tijdschrift voor me te kopen
Denk het, Beatrix heeft 3 zonen, waarvan 1 overleden. Willem-Alexander is geen prins meer, en Constantijn heeft donker haar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:21 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind die blonde prins ook wel knap, is die ook van Margriet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |