Nee panda.quote:
Jij woont in D toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
@:aure
Als je vervoer nodig hebt naar LS’s BBQ kun je meerijden. Ik kom toch langs Rotterdam op weg daarnaartoe.
Dat is wel heel vroeg ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:38 schreef derLudolf het volgende:
Vanavond even stukje gereden in nieuwe bak van m'n ouders, dacht even bij de ijssalon te gaan, maar hele centrum was al afgezet. Stonden al mensen op de rommelmarkt
Wat een lol. Met een beetje mazzel regent je de hele tyfuszooi nat
Jij woont dan ook in het verkeerde deel van West-Brabant.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:Myreala, nee, mensen die potentieel de boel onderkotsen zijn niet welkom. Jij wel natuurlijk maar alleen als je je gedraagt![]()
@:Aure, fijn dat het achter de rug is met de kaakchirurg. Ik heb geloof ik alleen maar pijn gehad, geen zwelling of tinteling. Dat likt me behoorlijk irritant ook. Ik woon inderdaad in West Brabant en er is nul OV hier in het weekend. Maar een lift is vast wel te regelen met deze of gene en anders komen wij je wel van een station halen.
En hoera voor Piet en zijn tijger.
J vindt de meet prima. Ik had het een tijdje terug al eens voorgesteld. Of hij vroeg er zelf om, ik weet het niet meer.
Bon Soir!quote:
Waar woon jij dan? In B?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het verkeerde deel van West-Brabant.![]()
Qua over dan hè.
Nee joh, ergens in het westen, zet en Piet wonen over de grens. Ik bijna, maar een stukje naar bovenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont in D toch?
En Barretje in DH?
Dan zou ik wellicht ook mee kunnen rijden met 1 van jullie?
D in de buurt van DH bedoel ik dan ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee joh, ergens in het westen, zet en Piet wonen over de grens. Ik bijna, maar een stukje naar boven
Ook in W-Bquote:
We kunnen helaas niet allemaal in een dorp wonen waar twaalf keer per uur op drie plaatsen de slagbomen dichtgaan en alles tot stilstand komt. Ik zal weemoedig naar het geluid van de slagbomen luisteren als ik morgen bij je om de hoek ben.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het verkeerde deel van West-Brabant.![]()
Qua ov dan hè.
Maar je zou het wel willen, hé. Stiekemquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet allemaal in een dorp wonen waar twaalf keer per uur op drie plaatsen de slagbomen dichtgaan en alles tot stilstand komt. Ik zal weemoedig naar het geluid van de slagbomen luisteren als ik morgen bij je om de hoek ben.
Ja, B in W-B bedoel ik. En dan niet B-o-Zquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook in W-B
Maar dan een stuk met degelijke OV.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet allemaal in een dorp wonen waar twaalf keer per uur op drie plaatsen de slagbomen dichtgaan en alles tot stilstand komt. Ik zal weemoedig naar het geluid van de slagbomen luisteren als ik morgen bij je om de hoek ben.
Ja want Lidl.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar je zou het wel willen, hé. Stiekem
Vergeet de Y niet!quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik gooi er even een A, Q en K in voor de inclusiviteit.
Gezellig!quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
@:aure
Als je vervoer nodig hebt naar LS’s BBQ kun je meerijden. Ik kom toch langs Rotterdam op weg daarnaartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |