wel leuk daar denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen bar kunnen vinden.
Maar we gaan nu oriënteren in benalmadena
Ik ga 6 mei een weekjequote:Op vrijdag 26 april 2019 19:30 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
wel leuk daar denk ik
was 2 weken geleden in die omgeving![]()
Malaga is ook wel leuk opzichquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga 6 mei een weekje![]()
Nog nooit geweest dus ik ben benieuwd.
Ik heb het hier maar koud
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:46 schreef JanPawelII het volgende:
sommige mensen vergeten in dit topic dat je tegen een bekkenstootje moet kunnen!!
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Man of 50 bij iemand in de schuur, verjaardagsfeest van een maat van mij.Vrouw HoaverkampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
En ben je het met mij ons omtrent seizoen 3?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Wat is dit nu weer voor kromme zin.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ben je het met mij ons omtrent seizoen 3?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat iets goed mis. Kan gebeuren maat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit bedoel je zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:onlogisch misschien helpt het als je wat je wilt zeggen typen eerst hardop zegt voor je het gaat typen. Helpt vaker bij autisten volgens mij.
Weet ik niet. Ik heb even gemist wat je daarover hebt vertelt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:57 schreef onlogisch het volgende:
Anyway @:Scrummie2.0 ; Ben je het met mij eens omtrent seizoen 3 van La Casa?
@GGMM en ik vinden seizoen 3 overbodig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb even gemist wat je daarover hebt vertelt.
Verteltquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb even gemist wat je daarover hebt vertelt.
Oh zeker, helemaal eens.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM en ik vinden seizoen 3 overbodig.
@onlogischquote:http://www.astronomy.com/(...)n-it-did-in-the-past
Hubble hints today's universe expands faster than it did in the past
Nou, mijn leven is wederom een stukje beter geworden door deze ontdekkingquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:onlogisch
Als straks die opvolger er is van de Hubble nog meer van dit soort nieuws
Blijf jij maar lekker in die oude vent op een troon geloven pik.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:04 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nou, mijn leven is wederom een stukje beter geworden door deze ontdekking
Ga toch kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh zeker, helemaal eens.
Het einde is er ook niet echt naar.
Vent?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in die oude vent op een troon geloven pik.
Jij komt er wel.
Dat filmpje wat je laatst postte suggereert ook dat over een paar triljoen jaar beschavingen niet eens meer kunnen achterhalen hoe het heelal is ontstaan omdat door de uitdijing ervan sterrenstelsels dusdanig uit elkaar getrokken zijn dat ze niet meer te zien zullen zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:onlogisch
Als straks die opvolger er is van de Hubble nog meer van dit soort nieuws
Misschien kan die opvolger de hemel vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:04 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nou, mijn leven is wederom een stukje beter geworden door deze ontdekking
@GGMM vindt dat ook maatje.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben bijna klaar met de minor lenny ben zo blij als dat is gebeurt
Ja, en alles gaat uit. Geen ster meer aan de hemel. Raar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat filmpje wat je laatst postte suggereert ook dat over een paar triljoen jaar beschavingen niet eens meer kunnen achterhalen hoe het heelal is ontstaan omdat door de uitdijing ervan sterrenstelsels dusdanig uit elkaar getrokken zijn dat ze niet meer te zien zullen zijn.
Maak jij toch niet meequote:Op vrijdag 26 april 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat filmpje wat je laatst postte suggereert ook dat over een paar triljoen jaar beschavingen niet eens meer kunnen achterhalen hoe het heelal is ontstaan omdat door de uitdijing ervan sterrenstelsels dusdanig uit elkaar getrokken zijn dat ze niet meer te zien zullen zijn.
Ik blijf niet bezig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in die oude vent op een troon aan een kruis geloven pik.
Jij komt er wel.
Een paar triljoen jaar, ik denk dat ik nog even wacht om te beginnen met aftellen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar triljoen jaar, ik denk dat ik nog even wacht om te beginnen met aftellen.
Wel een manier om je koppositie voor altijd zeker te stellen.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een manier om je koppositie voor altijd zeker te stellen.
Leeft tong eigenlijk nog?
Hij houdt tegenwoordig de frontpage levendquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een manier om je koppositie voor altijd zeker te stellen.
Leeft tong eigenlijk nog?
Daar kijk ik nooit, ik dacht eigenlijk dat die pagina voor de inkomsten moest zorgen voor Fok.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:14 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hij houdt tegenwoordig de frontpage levend
https://frontpage.fok.nl/(...)tbalverhalen-14.htmlquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Daar kijk ik nooit, ik dacht eigenlijk dat die pagina voor de inkomsten moest zorgen voor Fok.
@GGMM en ik zijn niet zo van het geloofquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:19 schreef JanPawelII het volgende:
Morgen bruiloft.
Zeer goed, want meer katholieke huwelijken betekend ook meer katholieke babies
Gebeurtquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fijn fijn. Zie je nu minder tegen de bevalling op dan de vorige keer?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Perfect.
Toevallig vandaag naar de verloskundige geweest
Gebeurtquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dat beter een vrouwenaangelegenheid kan zijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fijn fijn. Zie je nu minder tegen de bevalling op dan de vorige keer?
Bij mijn neef zijn vriendin ging het zo snel dat hij het zelf heeft moeten doen, dat lijkt me ook geen feest.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:22 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dat beter een vrouwenaangelegenheid kan zijn
Betekendquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:19 schreef JanPawelII het volgende:
Morgen bruiloft.
Zeer goed, want meer katholieke huwelijken betekend ook meer katholieke babies
Ach als het lekker opschiet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mijn neef zijn vriendin ging het zo snel dat hij het zelf heeft moeten doen, dat lijkt me ook geen feest.
schattig afrikaantje zegquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.instagram.com(...)ed_video_watch_again
Man man man.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:22 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dat beter een vrouwenaangelegenheid kan zijn
Nee. Is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kende je het gifje al uit de OP?
Gaat niet goed met Pingu daar.
Goede namen ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel goed. Heb je de namen al klaar? Jakub/Maria?
Niet gekeken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Steven Seagall the Keeper nu op TV
GENOT
Niet gekekenquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Steven Seagall the Keeper nu op TV
GENOT
Ja Tilburg ligt er niet ver vandaanquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt van Eindhoven.
Ben in Helmond.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja Tilburg ligt er niet ver vandaan
En je komt er vandaan toch.quote:Op zaterdag 27 april 2019 01:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, heb wat vrienden daar wonen.
HelmondGoden
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 27 april 2019 01:09 schreef O_o_ het volgende:
Zojuist in één ruk herlezen, Een havik onder Delft, van Maarten 't Hart.
Tranen, tranen in de ogen.
Een havik onder Delft, Maarten 't Hart.
Lees dat boek, stelletje domoren.
quote:
Ja dit dusquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:05 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen
Wat een afschuwelijke oranje kleur.
Waarschijnlijk heeft Knut gisteren wat verkeerds gegeten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben
Wat een baas, ik heb hem niet voor niets als UIquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoor net dat Mathieu van der Poel Fortnite speelt![]()
![]()
Ja een sloep gehuurd met wat maten en onbeperkt drank.quote:
Extreem stevige diss PicoMMP.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De Gay parade is pas in de zomer hoor.
Elan komt aanlopen op het Leidsche Plein: 1 verse muntthee alsutblieft en waar vertrekt de rondvaartboot?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat weet jij wel hè.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja een sloep gehuurd met wat maten en onbeperkt drank.
Dat weer verzin je er natuurlijk niet bij, al schijnt het ook overdekt te kunnen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Miranda De LaHoya Veracruz Cardinal!
In Spijkenisse blijft het droogquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weer verzin je er natuurlijk niet bij, al schijnt het ook overdekt te kunnen
Zelfs regen blijft daar liever weg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In Spijkenisse blijft het droog
Wij hebben dat pas ook gedaan. Op een of andere monumentale boot. Daar was niets mis mee. (wel overdekt) Vervelend wel dat die kapitein zijn monumentale deur er uit voer bij het manoeuvreren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Was een prima opmerking.quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben dat pas ook gedaan. Op een of andere monumentale boot. Daar was niets mis mee. (wel overdekt) Vervelend wel dat die kapitein zijn monumentale deur er uit voer bij het manoeuvreren.
Maar mooie hostess die bier bleef aanslepen en een kapitein die ook al spoedig in de gaten had dat uitleg niet aan ons besteed was. Top dagje was dat.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Was een prima opmerking.
Ken je de Brouwschuur uit Weert Lansquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben dat pas ook gedaan. Op een of andere monumentale boot. Daar was niets mis mee. (wel overdekt) Vervelend wel dat die kapitein zijn monumentale deur er uit voer bij het manoeuvreren.
Maar mooie hostess die bier bleef aanslepen en een kapitein die ook al spoedig in de gaten had dat uitleg niet aan ons besteed was. Top dagje was dat.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ken je de Brouwschuur uit Weert Lans
Ik vind het wel leuk. Maar ik ben er altijd met bekenden. Dan wordt het vanzelf leuk hè.quote:
Dadelijk nog touwtrekken met de kinderen of valt het mee vandaag?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Maar ik ben er altijd met bekenden. Dan wordt het vanzelf leuk hè.
Bier is er prima. Veel keuze.
Omdat ik het ook een prima opmerking vindquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Was een prima opmerking.
Even flink zijn, Lenny. Er hebben mensen voor meer geleden.quote:
Hallo amice. Nog op een kleedje en wat spullen verkopen zo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even flink zijn, Lenny. Er hebben mensen voor meer geleden.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Nog op een kleedje en wat spullen verkopen zo?
Nee, ik ben aan het rijden voor mijn bedrijfje. ( @onlogisch )quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dadelijk nog touwtrekken met de kinderen of valt het mee vandaag?
Oké onlogisch.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik het ook een prima opmerking vind
Werk maat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het rijden voor mijn bedrijfje. ( @:onlogisch )
Jij nog ergens aan trekken vandaag?
Ik ga straks even langs bij mijn oma. Daar ben ik al drie weken niet geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga, waardeloze moderator als ik ben, nu pas even je feedback relaas doornemen.
Jij laat Bilbao - Alaves daarvoor schieten? Ik hoop dat je oma een zeer goed excuus heeft om je daar op te laten draven.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga straks even langs bij mijn oma. Daar ben ik al drie weken niet geweest.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lans heb je nog iemand nodig voor je bedrijfje.
Ik ben goed in bierdrinken, praten, de tijd doden, rondhangen, soms ook wel een beetje grappig maar niet vaak.
Minder goed in: contact met mensen, op tijd komen, lange dagen maken, interesse tonen.
Klikt dat denk je?
Neem even wat kersenbonbons mee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga straks even langs bij mijn oma. Daar ben ik al drie weken niet geweest.
Ehm, ik ga twee uur of zo. Niet een hele middag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij laat Bilbao - Alaves daarvoor schieten? Ik hoop dat je oma een zeer goed excuus heeft om je daar op te laten draven.
Gelukkig maar. Want ik zie dat Atleti om 16.15 aftrapt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ehm, ik ga twee uur of zo. Niet een hele middag.
Hopelijk hoef je niet door de mensenmenigtequote:Op zaterdag 27 april 2019 09:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ehm, ik ga twee uur of zo. Niet een hele middag.
Oh, dat boeit me niet. Die winnen toch wel en hun seizoen is toch mokersaai.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want ik zie dat Atleti om 16.15 aftrapt.
Ik hoef niet door het centrum, nee. Vijftien minuutjes fietsen of zo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet door de mensenmenigte
Hoe is het weer in Limburg dan? Hier schijnt de zon maar regent het ook van tijd tot tijd en het waait.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet door de mensenmenigte
Kan je die tocht live streamen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoef niet door het centrum, nee. Vijftien minuutjes fietsen of zo.
Ik heb geen internetabonnement op mijn mobiel, dus je hebt pech.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je die tocht live streamen?
@:GGMM en ik zouden dat leuk vinden.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb geen internetabonnement op mijn mobiel, dus je hebt pech.
Nog steeds aan het regenen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Limburg dan? Hier schijnt de zon maar regent het ook van tijd tot tijd en het waait.
Muesli met yoghurt hier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ga ik nu mijn ontbijt verorberen.
Eet smakelijk maat. Overnight oats met een scope whey en 220 gram aardbeien hier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Muesli met yoghurt hier.
En koffie
Klinkt viesquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat. Overnight oats met een scope whey en 220 gram aardbeien hier.
Net een zuinige twee boterhammetjes gegeten. Nu drink ik mijn medicijnen (oplosbaar). Zo waarschijnlijk even douchen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ga ik nu mijn ontbijt verorberen.
Mokerlekker. Je zou het eens moeten proberen.quote:
Wat voor medicijnen makker? TOCH NIETS ERNSTIGS???quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net een zuinige twee boterhammetjes gegeten. Nu drink ik mijn medicijnen (oplosbaar). Zo waarschijnlijk even douchen.
Dit drink ik al mijn hele leven. Darmmedicijnen, als ik die niet slik verstoppen mijn darmen. Dat heb ik twee keer meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen makker? TOCH NIETS ERNSTIGS???
Zatox - The Godfather (Midnight mafia Anthem 2017) hier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga ook eens een muziekje opzetten
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit drink ik al mijn hele leven. Darmmedicijnen, als ik die niet slik verstoppen mijn darmen. Dat heb ik twee keer meegemaakt.
Spinvisquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zatox - The Godfather (Midnight mafia Anthem 2017) hier.
Jeetje Stijnquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit drink ik al mijn hele leven. Darmmedicijnen, als ik die niet slik verstoppen mijn darmen. Dat heb ik twee keer meegemaakt.
Schijten is dan vooral een heel pijnlijke belevenis. Dat gun ik je absoluut niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote. En redelijk gevaarlijk lijkt me. (Als het gebeurt)
Lol, valt wel mee. Zolang ik het gewoon drink is er geen ene moer aan de hand.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo te zien maar heel weinig VBL-SCers die aan koningsdag doen. Trots op ons.
Al is het natuurlijk wachten op Charlotte hihihi dadelijk lekker gek naar Amsterdam haha ik heb mn schaamhaar oranje geverfd wil je het zien hihi
zo min mogelijk, al valt het weer mee zo te zienquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef.
Nog wat op de planning in onze hoofdstad vandaag?
Opquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e keer dat ik op @:KnutdeIJsbeer moet lachen deze morgen.
HET MOET NIET GEKKER WORDEN MENSEN
Ik zet mijn aids hiervoor af.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo te zien maar heel weinig VBL-SCers die aan koningsdag doen. Trots op ons.
Al is het natuurlijk wachten op Charlotte hihihi dadelijk lekker gek naar Amsterdam haha ik heb mn schaamhaar oranje geverfd wil je het zien hihi
Welke was dat ook alweer. True Detective?quote:
Meestal luister ik mijn 52-weken-top40 op zaterdag maar dat doe ik pas vanmiddag (lol).quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zet mijn aids hiervoor af.
En klik direct.
Uitstekend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer. True Detective?
Staan ze al 24/7 buiten?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga mn plantjes lekker binnen zetten.
Miami Vice vond ik ook een mooiequote:Op zaterdag 27 april 2019 10:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik hou meer van de actie opening sounds van jaren 80 series.
• Airwolf
• Miami Vice
• A-team
• Knight Rider
IK GA METEEN KIJKENquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SOW HET KOMT NAAR BENEDEN INEENS
Filmpje in de app
Bij het horen van dit nummer, hoe jong ik toen ook was, roept dit altijd nostalgische gevoelens op.quote:
zeker, ik luister het nu, kippenvelquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij het horen van dit nummer, hoe jong ik toen ook was, roept dit altijd nostalgische gevoelens op.
Goede pokoe onloquote:
Ah is die plaat van Miami Vice joh.quote:
Ging echt kijken of het zondag was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is zondag. Wat lul je?
Heb je soms de hele zaterdag liggen slapen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Die Bolsonaro windt er ook geen doekjes om @:Tarado
https://www.ad.nl/buitenl(...)sme-worden~ad0a9585/
welke stad?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:26 schreef Tjacka het volgende:
Zo maar even biertjes kopen en ordinair naar de stad met de vrouw. Wat zie ik op tegen dag zeg.
Door jouw link naar het AD kom ik bijquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Die Bolsonaro windt er ook geen doekjes om @:Tarado
https://www.ad.nl/buitenl(...)sme-worden~ad0a9585/
44 kinderen. En je ziet dat ze in zo'n stronthut wonen.quote:De meest vruchtbare vrouw van Oeganda wordt ze ook wel genoemd. En daar lijkt geen woord van gelogen: Mariam Nabatanzi (39) heeft maar liefst 44 kinderen op de wereld gezet.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Door jouw link naar het AD kom ik bij
[..]
44 kinderen. En je ziet dat ze in zo'n stronthut wonen.
Afrika
Sterkte.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:26 schreef Tjacka het volgende:
Zo maar even biertjes kopen en ordinair naar de stad met de vrouw. Wat zie ik op tegen dag zeg.
Ik ga weer op Tjacka trip. Kijk je al uit naar het verslag?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterkte.
Begrijp het helemaal
SOWquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga weer op Tjacka trip. Kijk je al uit naar het verslag?
Het waait ook heel hard hier. Maar misschien nog van de buien.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft nog redelijk droog ook, wel koud
condooms zijn duurderquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word hier zo boos van he hoe fucking moeilijk is het om met condoom te neuken als je nog geen geld hebt voor een rol pleepapier.
Ik zit ook tegen een griepje aan lol. Zou wat zijn dat ik door deze dag drie dagen echt ziek ben in Londen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft nog redelijk droog ook, wel koud
Dan moet dat voorlopig onze ontwikkelingshulp worden. Enkel nog condooms en houden ze eten over omdat er geen kinderen komen. Gaan we daarna weer eens verder kijken.quote:
Netjes maatquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:onlogisch zie dat er al blaadjes komen in de oksels van de 1e blaadjes dus nu al takken
Wanneer ga je kinderen makenquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een weerupdate:
het regent nog steeds
Ga je een kind Jack noemen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poeh
Snel denk ik wel. Maar eerst een puppy.
Ach dit seizoen gewoon 3.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al 1826 dagen zonder prijs makker.
De kans is ongeveer 0.0000000000000001% maar wat zou het toch leuk zijn als ze overal nog naast grijpen.quote:
Beker 90%, competitie 80% CL 10%quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kans is ongeveer 0.0000000000000001% maar wat zou het toch leuk zijn als ze overal nog naast grijpen.
is wel lang hè voor zo'n clubquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al 1826 dagen zonder prijs makker.
Jij denkt dat ze favoriet zijn in de finale?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beker 99%, competitie 95%, CL 50%
OK ik zag eerst 50 staan bij CLquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beker 99%, competitie 95%, CL 25%
Dan tatoeër ik je username op mijn bil.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kans is ongeveer 0.0000000000000001% maar wat zou het toch leuk zijn als ze overal nog naast grijpen.
Ik denk dat de halve finale een formaliteit is als Ajax het niveau van Real/Juve vast kan houden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze favoriet zijn in de finale?
City was ook aardig in vorm.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat de halve finale een formaliteit is als Ajax het niveau van Real/Juve vast kan houden.
Ik denk vooral dat ze een stuk minder ruimte krijgen om hun spel te spelen dan tegen die 2.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat de halve finale een formaliteit is als Ajax het niveau van Real/Juve vast kan houden.
Dat tempo was gewoon absurd hoog. Maar goed gevoetbald werd er niet. Zeker niet in de eerste helft.quote:
Ik denk juist meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat ze een stuk minder ruimte krijgen om hun spel te spelen dan tegen die. 2.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat ze een stuk minder ruimte krijgen om hun spel te spelen dan tegen die 2.
zal nog moeilijk genoeg worden al vind ik wel het verschil nu wel dat je het kan winnen van Spurs terwijl het tegen Juve en Real meer je hebt niks te verliezen wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rt voor de archievenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan tatoeër ik je username op mijn bil.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Spurs niet zo verdedigend is ingesteld als Juve.
Deze bewaar ik evenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan tatoeër ik je username op mijn bil.
Witheet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Flikker toch op, walgelijke kleuter.
Ik had voor Juve en Real helemaal geen hoop maar zou nu teleurgesteld zijn als ze niet doorgaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal nog moeilijk genoeg worden al vind ik wel het verschil nu wel dat je het kan winnen van Spurs terwijl het tegen Juve en Real meer je hebt niks te verliezen was
Zegt er één wat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem eens een normale ui, idioot
Woedend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk struikelt Tjacka vandaag en scheurt hij zijn enkelbanden af.
Wanneer is die eerste wedstrijd? Is dat volgende week al?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had voor Juve en Real helemaal geen hoop maar zou nu teleurgesteld zijn als ze niet doorgaan.
Dinsdag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer is die eerste wedstrijd? Is dat volgende week al?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Flikker toch op, walgelijke kleuter.
hangt er helemaal vanaf hoe je eruit gaat, als Spurs gewoon beter blijkt te zijn is het jammer maar helaasquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had voor Juve en Real helemaal geen hoop maar zou nu teleurgesteld zijn als ze niet doorgaan.
En de bijdrage van Tjacka:quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]mad.
Kom op zeg. Je komt met een bewering die nergens op slaat en daarna zeg je "we gaan het zien". Hou zelf gewoon je mond dan mega debiel.
Dat is waar maar uit moet je eigenlijk gewoon winnen tegen een Spurs zonder Son, Kane en Sissoko.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er helemaal vanaf hoe je eruit gaat, als Spurs gewoon beter blijkt te zijn is het jammer maar helaas
Appeltje eitje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar maar uit moet je eigenlijk gewoon winnen tegen een Spurs zonder Son, Kane en Sissoko.
Ja. Hoe kom je er in godsnaam bij dat Ajax minder ruimte zo krijgen? Kijk je überhaupt wel eens naar dat elftal?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En de bijdrage van Tjacka:
Scrummie valt door de mand.
Sissoko kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar maar uit moet je eigenlijk gewoon winnen tegen een Spurs zonder Son, Kane en Sissoko.
Sissoko is gewoon een draver en ze kunnen verder nog best een aardig team op de been brengen maar voorin is het voor hun wel minder jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat Spurs een aantal belangrijke krachten mist en kijkt naar het spel van Ajax tegen Juve.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Hoe kom je er in godsnaam bij dat Ajax minder ruimte zo krijgen? Kijk je überhaupt wel eens naar dat elftal?
Als je dat denkt gaat het flink tegenvallen ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
en Ajax belachelijk veel ruimte gaat krijgen.
Spurs is niet zo goed in verdedigen. Dus ze zouden wel moeten, maar oke geloof lekker dat Tottenham plotseling een zeer defensief elftal is en op de eigen 16 gaat staan in eigen huis.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Omdat Spurs een aantal belangrijke krachten mist en kijkt naar het spel van Ajax tegen Juve.
Maar oke, geloof lekker dat Spurs volop de aanval zal zoeken, en Ajax belachelijk veel ruimte gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |