Als ik 25+ was geweest wel... hahaquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:30 schreef maily het volgende:
Is dit iets voor jou?
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 62
Ja dat zou ik ook wel willen maar zij heeft hier helemaal geen behoefte aanquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:32 schreef -mosrednA het volgende:
@:annaliesboer2 en samen met je vriendin ergens heen om nieuwe mensen te ontmoeten?
Dan zou ik zoals hierboven is geadviseerd het inderdaad zoeken in een hobby. Dan ontmoet je altijd wel mensen en dan deel je gelijk eenzelfde interesse.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:37 schreef annaliesboer2 het volgende:
Ja dat zou ik ook wel willen maar zij heeft hier helemaal geen behoefte aan
Dus zij vindt het wel best dat jullie altijd samen vanalles ondernemen .....quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:37 schreef annaliesboer2 het volgende:
Ik heb daar ook al wel een keer overna gedacht. Ik ben alleen een soort van doelloos in het leven want ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:39 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dan zou ik zoals hierboven is geadviseerd het inderdaad zoeken in een hobby. Dan ontmoet je altijd wel mensen en dan deel je gelijk eenzelfde interesse.
Speel je een muziekinstrument? Houd je van paardrijden? Misschien literatuur?
Zoek een vriendje.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:50 schreef annaliesboer2 het volgende:
Ik voel me vooral heel er ontevreden over wat ik doe en dat ik zoals ik al zei niet naar een festival kan terwijl ik dat wel graag zou willen. Mensen zeggen dan van doe er dan wat aan maar ik kan gewoon echt niet iets bedenken hoe ik vrienden kan maken die die dingen met me willen doen.
Ik zou beginnen met ze niet te zien als het middel om die dingen te kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:50 schreef annaliesboer2 het volgende:
Ik voel me vooral heel er ontevreden over wat ik doe en dat ik zoals ik al zei niet naar een festival kan terwijl ik dat wel graag zou willen. Mensen zeggen dan van doe er dan wat aan maar ik kan gewoon echt niet iets bedenken hoe ik vrienden kan maken die die dingen met me willen doen.
Dat begint echt bij dingen uitproberen. Niet zozeer dan om nieuwe mensen te leren kennen, maar gewoon om te ontdekken wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:48 schreef annaliesboer2 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al wel een keer overna gedacht. Ik ben alleen een soort van doelloos in het leven want ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen.
Als je nu al ontevreden bent is dat een begin. Je moet nog veel ontevredener worden, dan ga je gewoon in je eentje naar een festival. You go girl! Laat iemand anders niet op deze manier jouw leven bepalen!quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:50 schreef annaliesboer2 het volgende:
En dat noemt zich een vriendin van jou, lekker dan. Een beetje vriendin doet dit toch graag?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:37 schreef annaliesboer2 het volgende:
Hop, afspreken jullie!quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En dat noemt zich een vriendin van jou, lekker dan. Een beetje vriendin doet dit toch graag?
Verder wel herkenbaar want ik zit in hetzelfde schuitje. Teveel mensen in het leven tegengekomen die alleen namen en niks gaven. Niet dat ik perse wat wilde krijgen, maar soms is het wel fijn om niet vergeten te worden.
Het lijkt me toch lekker als ik zo veel vertrouwen zou hebben om dat alleen te kunnen doen hahaha..quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Als je nu al ontevreden bent is dat een begin. Je moet nog veel ontevredener worden, dan ga je gewoon in je eentje naar een festival. You go girl! Laat iemand anders niet op deze manier jouw leven bepalen!
Je moet gewoon nog kwader worden op jezelf ...quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:49 schreef annaliesboer2 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch lekker als ik zo veel vertrouwen zou hebben om dat alleen te kunnen doen hahaha..
Nuja, ticket kopen en gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:49 schreef annaliesboer2 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch lekker als ik zo veel vertrouwen zou hebben om dat alleen te kunnen doen hahaha..
quote:
Op een festival misschien niet maar ik ben eens aangesproken door iemand in een club die dacht dat ik het niet naar mijn zin had omdat ik alleen was. Blijkbaar moet je uit je bol gaan om niet zielig over te komen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, ticket kopen en gaan.
Meer is het eigenlijk niet!
Het is niet dat de mensen naar je gaan kijken en zich gaan afvragen waarom je daar alleen bent.
Hoezo kan je niet naar een festival in je eentje? Heb ik ook weleens gedaan hoor, aanspraak genoeg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:50 schreef annaliesboer2 het volgende:
Festival is wat anders, daar gedraagt iedereen zich wat losser. Maar clubs, kroegen, cafe's lijkt me toch awkward in je eentje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:51 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet naar een festival in je eentje? Heb ik ook weleens gedaan hoor, aanspraak genoeg.
Meestal is dat gewoon een poging om een gesprek te beginnen, maar dan moet je daar ook wel een beetje voor open staan natuurlijk, in plaats van het als aanval op te vatten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Op een festival misschien niet maar ik ben eens aangesproken door iemand in een club die dacht dat ik het niet naar mijn zin had omdat ik alleen was. Blijkbaar moet je uit je bol gaan om niet zielig over te komen.
Ja ik denk wel dat er mensen zijn die dat heel makkelijk kunnen maar ik ben echt bovengemiddeld awkward dus eeh ja...quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:51 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet naar een festival in je eentje? Heb ik ook weleens gedaan hoor, aanspraak genoeg.
Dankje! Je hebt me echt geholpen!quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Herkenbaar.
Realiseer je dat het gevoel in jezelf zit en dat het niet betekent dat jij geen leuk persoon bent om mee om te gaan.
Schrijf eens voor jezelf op wie jij bent als vriendin voor een ander. Ook je negatieve kanten. Probeer een objectief beeld in kaart te brengen van wie jij bent als persoon, wat jij te bieden hebt in vriendschappen en waar je nog aan wilt werken.
Ben jij bijvoorbeeld iemand die het leuk vindt om mensen voor alles wat lelijk is uit te schelden? Ben jij iemand die er plezier aan beleeft als iemand in de problemen zit? Ben jij heel egoïstisch en gun jij iemand anders niks? Tja ... dan is het niet zo gek dat je niet veel vrienden hebt.
Maar waarschijnlijk is jouw verlegenheid en gebrek aan eigenwaarde jouw grootste struikelblok. Dit maakt niet dat mensen jou niet aardig vinden, maar het bemoeilijkt wel het contact. Voor jou om contact met anderen te zoeken, maar voor anderen om jou te durven benaderen. Als jij altijd heel timide bent, zijn anderen voorzichtiger. Het zou best kunnen dat ze aan jou denken als ze met iemand leuk willen stappen, maar bang zijn dat jij daar waarschijnlijk nee op gaat zeggen.
Ik snap jouw behoefte aan diepere contacten. Maar begin met het oppervlakkige contact. Zeg bijvoorbeeld altijd gedag als je een bekende tegenkomt en glimlach erbij. Geef iemand een compliment. Doe dat desnoods op Facebook, want zelfs van oppervlakkige likes kunnen mensen blij worden.
Koppel er geen verwachtingen aan, want dat maakt je alleen maar wanhopig. Doe het gewoon en heb geduld. Je zal op den duur merken dat het contact maken je wat relaxter afgaat en de drempel lager wordt.
Graag gedaan! Ik hoop dat je er wat mee kan. Ik weet dat het niet makkelijk is, dus wees niet te streng voor jezelf en heb geduld.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:31 schreef annaliesboer2 het volgende:
[..]
Dankje! Je hebt me echt geholpen!
Dat is wat je denkt. En als je dat denkt dan zal je je ook zo gedragen en zo een effect hebben, maarquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef annaliesboer2 het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat er mensen zijn die dat heel makkelijk kunnen maar ik ben echt bovengemiddeld awkward dus eeh ja...
Nee niet echt. Ik heb niet echt dingen die ik echt leuk vind. Dat is een beetje het probleemquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:10 schreef DoubleDip het volgende:
Wat zijn je hobbies? Houd je van bordspellen? Daar zijn ook clubjes voor, en toernooien en soms ook kampioenschappen.
Werk je Annalies? Of studeer je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:01 schreef annaliesboer2 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik heb niet echt dingen die ik echt leuk vind. Dat is een beetje het probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |