abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186440624
Hai,
Ik heb heel snel het gevoel dat ik geen vrienden heb. Dit is niet zo. Ik heb 1 goed vriendin. Dus als ik iets doe is dit altijd met diegene.
Dat is altijd wel leuk hoor maar ik zou wel een andere dingen willen doen en met andere mensen maar ik heb dus geen ander vrienden. Zoals ik zou graag een keer naar een festival gaan maar ik heb niemand om daar mee heen te gaan en dat vind ik zou jammer dat ik geen verdere vrienden heb.

Ik zou heel graag een groepje mensen hebben waar je dingen mee kan doen en alles. Ik ben zelf best wel verlegen en awkward dus vrienden maken was nooit heel makkelijk.

Dan zien ik mensen die met groepjes naar festivals gaan en leuke dingen doen. Ik voel me dan best wel eenzaam en ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen maar ik heb niet echt een plek waar dat kan en alleen naar een festival gaan is ook weer zo ongemakkelijk....
pi_186440664
Op fok zijn vrijwel alleen maar mensen die verlegen en awkward zijn.
Dus ga naar een fokmeet _O_
pindazakje
  Spellchecker vrijdag 26 april 2019 @ 17:30:10 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186440753
@annaliesboer2 en samen met je vriendin ergens heen om nieuwe mensen te ontmoeten?

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2019 17:32:16 ]
pi_186440811
Neem een hobby.
pi_186440820
quote:
Als ik 25+ was geweest wel... haha

quote:
7s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:32 schreef -mosrednA het volgende:
@:annaliesboer2 en samen met je vriendin ergens heen om nieuwe mensen te ontmoeten?
Ja dat zou ik ook wel willen maar zij heeft hier helemaal geen behoefte aan
pi_186440846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:37 schreef annaliesboer2 het volgende:

Dan zou ik zoals hierboven is geadviseerd het inderdaad zoeken in een hobby. Dan ontmoet je altijd wel mensen en dan deel je gelijk eenzelfde interesse.

Speel je een muziekinstrument? Houd je van paardrijden? Misschien literatuur?
  Spellchecker vrijdag 26 april 2019 @ 17:39:27 #8
197773 crew  maily
pi_186440850
quote:

Dus zij vindt het wel best dat jullie altijd samen vanalles ondernemen .....

Daar doe jij jezelf tekort.
En zij zet jou op een eiland ....

Dan maar eens iets zonder haar ondernemen.

Dit dan? https://kluppen.nl/
pi_186440974
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:39 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dan zou ik zoals hierboven is geadviseerd het inderdaad zoeken in een hobby. Dan ontmoet je altijd wel mensen en dan deel je gelijk eenzelfde interesse.

Speel je een muziekinstrument? Houd je van paardrijden? Misschien literatuur?
Ik heb daar ook al wel een keer overna gedacht. Ik ben alleen een soort van doelloos in het leven want ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen.
pi_186441004
Ik voel me vooral heel er ontevreden over wat ik doe en dat ik zoals ik al zei niet naar een festival kan terwijl ik dat wel graag zou willen. Mensen zeggen dan van doe er dan wat aan maar ik kan gewoon echt niet iets bedenken hoe ik vrienden kan maken die die dingen met me willen doen.
pi_186441125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:50 schreef annaliesboer2 het volgende:
Ik voel me vooral heel er ontevreden over wat ik doe en dat ik zoals ik al zei niet naar een festival kan terwijl ik dat wel graag zou willen. Mensen zeggen dan van doe er dan wat aan maar ik kan gewoon echt niet iets bedenken hoe ik vrienden kan maken die die dingen met me willen doen.
Zoek een vriendje.
pi_186441188
quote:
Ik zou beginnen met ze niet te zien als het middel om die dingen te kunnen doen.

R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #8 is voor mensen van jouw leeftijd. Daarnaast kun je in MUZ en FES mee praten over muziek en festivals die je leuk lijken, prima oefening om een beetje aansluiten te vinden over dingen die je leuk lijken. Daar worden ook weleens meets gepland trouwens.
Verder heb je www.nmlk.nl en bijvoorbeeld ook mogelijkheden tot oproepjes doen in damesblaadjes en hun online forum. Flair heeft het dacht ik niet, Viva wel, misschien Vriendin ook even checken?
pi_186441205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:48 schreef annaliesboer2 het volgende:

[..]

Ik heb daar ook al wel een keer overna gedacht. Ik ben alleen een soort van doelloos in het leven want ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen.
Dat begint echt bij dingen uitproberen. Niet zozeer dan om nieuwe mensen te leren kennen, maar gewoon om te ontdekken wat je leuk vindt.

Stilstaan is achteruit gaan iig. Althans, mijn ervaring.
  Spellchecker vrijdag 26 april 2019 @ 18:01:40 #14
197773 crew  maily
pi_186441217
quote:
Als je nu al ontevreden bent is dat een begin. Je moet nog veel ontevredener worden, dan ga je gewoon in je eentje naar een festival. You go girl! Laat iemand anders niet op deze manier jouw leven bepalen!
pi_186442561
quote:
En dat noemt zich een vriendin van jou, lekker dan. Een beetje vriendin doet dit toch graag?

Verder wel herkenbaar want ik zit in hetzelfde schuitje. Teveel mensen in het leven tegengekomen die alleen namen en niks gaven. Niet dat ik perse wat wilde krijgen, maar soms is het wel fijn om niet vergeten te worden.
  Spellchecker vrijdag 26 april 2019 @ 19:43:44 #16
197773 crew  maily
pi_186442999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

En dat noemt zich een vriendin van jou, lekker dan. Een beetje vriendin doet dit toch graag?

Verder wel herkenbaar want ik zit in hetzelfde schuitje. Teveel mensen in het leven tegengekomen die alleen namen en niks gaven. Niet dat ik perse wat wilde krijgen, maar soms is het wel fijn om niet vergeten te worden.
Hop, afspreken jullie!
pi_186443088
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 18:01 schreef maily het volgende:

[..]

Als je nu al ontevreden bent is dat een begin. Je moet nog veel ontevredener worden, dan ga je gewoon in je eentje naar een festival. You go girl! Laat iemand anders niet op deze manier jouw leven bepalen!
Het lijkt me toch lekker als ik zo veel vertrouwen zou hebben om dat alleen te kunnen doen hahaha..
  Spellchecker vrijdag 26 april 2019 @ 19:55:24 #18
197773 crew  maily
pi_186443218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:49 schreef annaliesboer2 het volgende:

[..]

Het lijkt me toch lekker als ik zo veel vertrouwen zou hebben om dat alleen te kunnen doen hahaha..
Je moet gewoon nog kwader worden op jezelf ...
  Moderator vrijdag 26 april 2019 @ 20:03:14 #19
441859 crew  Lenny77
pi_186443380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:49 schreef annaliesboer2 het volgende:

[..]

Nuja, ticket kopen en gaan.
Meer is het eigenlijk niet!
Het is niet dat de mensen naar je gaan kijken en zich gaan afvragen waarom je daar alleen bent.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_186443448
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef maily het volgende:

[..]

Hop, afspreken jullie!
:') Het verschil is 10 jaar of zo, maar leuk geprobeerd.

Het is trouwens wel zo dat kwaad worden op jezelf, jezelf naar een ander niveau brengt. Zo heb ik meerdere keren zelf wat gedaan wat ik nooit had willen doen. Maar die drempel is er nog steeds bij veel andere dingen.
pi_186450164
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja, ticket kopen en gaan.
Meer is het eigenlijk niet!
Het is niet dat de mensen naar je gaan kijken en zich gaan afvragen waarom je daar alleen bent.
Op een festival misschien niet maar ik ben eens aangesproken door iemand in een club die dacht dat ik het niet naar mijn zin had omdat ik alleen was. Blijkbaar moet je uit je bol gaan om niet zielig over te komen.
pi_186452471
quote:
Hoezo kan je niet naar een festival in je eentje? Heb ik ook weleens gedaan hoor, aanspraak genoeg.
pi_186452784
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:51 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Hoezo kan je niet naar een festival in je eentje? Heb ik ook weleens gedaan hoor, aanspraak genoeg.
Festival is wat anders, daar gedraagt iedereen zich wat losser. Maar clubs, kroegen, cafe's lijkt me toch awkward in je eentje.

Zou daarom beginnen met festivals, puur omdat het daar allemaal wat losser is.
  zaterdag 27 april 2019 @ 09:49:05 #24
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_186453012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 00:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Op een festival misschien niet maar ik ben eens aangesproken door iemand in een club die dacht dat ik het niet naar mijn zin had omdat ik alleen was. Blijkbaar moet je uit je bol gaan om niet zielig over te komen.
Meestal is dat gewoon een poging om een gesprek te beginnen, maar dan moet je daar ook wel een beetje voor open staan natuurlijk, in plaats van het als aanval op te vatten.
pi_186453869
Ik denk dat je festivals en vrienden ook los van elkaar moet zien.

Ik heb 30 vrienden maar krijg zelden mensen mee naar een festival wat ik leuk vind. Eigenlijk nooit, niemand houdt van die muziek, vindt het te duur of...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')