Cimolai was nochtans aardig bezig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:43 schreef VoMy het volgende:
Het zou mooi zijn als Israel ook eens wat wint.
Hij reed het karretje ook aardig in de poep.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cimolai was nochtans aardig bezig.
Jumbo Foodcoach denk je niet?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:37 schreef wimderon het volgende:
Pluske junior vanuit het niets (?) tweede op het BK tijdrijden voor beloften.
Twee keer op z'n snufferd gegaan (lol).quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Nando maakt dit weekend in Cali zijn rentree op de baan, iets wat hij drie jaar geleden afgezworen had en eigenlijk al met tegenzin meedeed in Rio. Blijkbaar is Tokio nu plots weer een doel of zo.
James Piccoli was laatst ook al besprokenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oscar is in de Tour of the Hiela verslagen door James Piccoli of all places.
De hoogtestage met Bernal werpt nog niet echt z'n vruchten af.
Weg bij Eli of Lotto?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:25 schreef TheArt het volgende:
Jongens, Puck is weer op de markt. Wie slaat toe?
Ik zei alleen maar dat het prima gast isquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
James Piccoli was laatst ook al besprokeniemand kende hem persoonlijk of zo, als ik me goed herinner.
Tijd om een bezemwagen aan te schaffen. Kans is groot dat ze dan intuïtief instapt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:25 schreef TheArt het volgende:
Jongens, Puck is weer op de markt. Wie slaat toe?
FakeBezemwagen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om een bezemwagen aan te schaffen. Kans is groot dat ze dan intuïtief instapt.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om een bezemwagen aan te schaffen. Kans is groot dat ze dan intuïtief instapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |