Daarom verbaast mij Norris dit jaar in positieve zin. Die deed vorig jaar nogal lakoniek over de details van een F2 wagen en de tips van zijn engineer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Afstelling en de daarbij behorende feedback is erg belangrijk.
Je hebt rijders die daar goed in zijn.
Ricciardo onder de indruk: "Max is een soort van race-nerd"
De kennis en kunde van Max Verstappen blijft Daniel Ricciardo doen verbazen. De Australiër, die in zijn derde seizoen bij Red Bull Racing in de persoon van de 18-jarige Nederlander vanaf de Grand Prix van Spanje een nieuwe teamgenoot kreeg, moest tot op heden puntentechnisch het onderspit delven. In de kwalificaties werd Verstappen echter flink de oren gewassen: na acht Grands Prix is de tussenstand 7-1 in het voordeel van Ricciardo.
"Het is niet fijn om door een jonger iemand te worden verslagen", zei Ricciardo tegen het Britse Autosport. "Max is jong, maar gedraagt zich zeker niet zo. In racetermen is hij zeer ervaren - het is zijn leven, en ondanks dat hij wellicht nog veel te leren heeft, beschikt hij over bijzonder veel race-ervaring." De Australiër moet stevig aan de bak sinds Verstappen hem is komen vergezellen bij de Oostenrijkse drankjesreus. "Met Kvyat was ik altijd zeker van mijn zaak, maar toen kwam Max. Ik denk altijd dat ik het maximale geef, maar het menselijk lichaam is interessant - soms zit er meer in dan dat je voor mogelijk nam."
Ricciardo is onder de indruk van Verstappen, zoveel is duidelijk. "Max is een soort van race-nerd, haha! Soms praat hij over onderdelen die op de wagen zitten, waarvan ik het bestaan niet eens afwist."
RBR moet proberen zo'n Norris of Russel te halen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:53 schreef Fer het volgende:
[..]
Daarom verbaast mij Norris dit jaar in positieve zin. Die deed vorig jaar nogal lakoniek over de details van een F2 wagen en de tips van zijn engineer.
Hoe laat is die waar te zien?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef Sunri5e het volgende:
Zin in de GP2 race dadelijk. Zal wel weer comedy capers worden.
Hoeft niet. De eerste F2 race in Baku was ook spektakel, maar de F1 race doodsaai.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:55 schreef Metalfreak het volgende:
Die F2 race belooft wat voor de F1 race morgen...
Kunnen ze gelijk STR verkopen aan Honda.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
RBR moet proberen zo'n Norris of Russel te halen.
Ik denk eigenlijk dat hij eerder geluk heeft gehad met de SC's want De Vries vreet banden op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef jpjedi het volgende:
Wat had de Vries pech zeg, die pitstop en daarna de SC.
Op zich wel, maar tamelijk bizar dat hij dat moet doen omdat Jack buiten dat hij geen interview-skills heeft ook na 100 jaar in de F1 geen technische kennis heeft.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Best grappig... Olav als pit reporter.
En ziggo heeft zijn eigen pit- camera?
Ja, inderdaad, doet me zo een beetje denken aan de nieuwtjes uit de pitstraat van de jaren 90 bij RTL GP.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Best grappig... Olav als pit reporter.
En ziggo heeft zijn eigen pit- camera?
ik meen hij dat wilde en ze het daarom op deze manier doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich wel, maar tamelijk bizar dat hij dat moet doen omdat Jack buiten dat hij geen interview-skills heeft ook na 100 jaar in de F1 geen technische kennis heeft.
Ja, gebruiken daar gewoon dezelfde camera voor als ook voor de interviews
De nieuwe Sergioquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
De nieuwe Sergio
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Elkann
Even sandbaggen en dan straks pole met de nieuwe party mode.quote:
Het is baku. Je weet het nooit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:42 schreef Tinos85 het volgende:
Verstappen in niemandsland morgen? Of zitten ze qua racepace er beter bij?
Had ook nog een lekkere tow op rechte stukquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:49 schreef Sunri5e het volgende:
Lekker hoor Max. Toch die extra pk's van de Honda?
Alvast aan het wennen om morgen achter Williams te blijven rijden.quote:
Long runs..Wat logisch is.quote:
ik zie hem nog wel op plek 6 eindigenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alvast aan het wennen om morgen achter Williams te blijven rijden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |