Ik vind het leuk voor hemquote:
Gaat over een masterplan van Gerrit, geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:13 schreef puzziepie het volgende:
His over Ger dat het hem verdomde goed uitkwam dat Jens meedeed
Samengewerkt met Jens dus? Dan deelt hij niet met Jessie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:14 schreef Zeyina het volgende:
Volgens Hiske heeft Gerrit een dealtje gemaakt met Jens. Dat hij heeft geholpen met punten wegkapen voor Gerrit.
Hiske denkt ook dat hij Jens gaat uitnodigen voor de prijs
Dan hadden ze het stil moeten houden. A3 heeft alleen gezegd wat de prijs is.Kan His niet hebben en is woest.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:14 schreef snetje het volgende:
Hiske is kwaad op Adriaan omdat hij heeft gezegd dat hij wist wat de prijs is...
dat zullen we horen...Lijkt me prachtigquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Samengewerkt met Jens dus? Dan deelt hij niet met Jessie.
Jessie denkt dat Gerrit met hém gaat delen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:14 schreef magnaal het volgende:
Het masterplan van Gerrit en geslaagd volgens Hiske, dus zou Ger Jens uitnodigen...Ik wil sommige smoelen weleens zien dan..
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan hadden ze het stil moeten houden. A3 heeft alleen niet gezegd wat de prijs is.Kan His niet hebben en is woest.
Was dat niet tegen Jessie ipv jensquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Zeyina het volgende:
Shelley kwaad: Echt Jens als ik je een stomp kon geven had ik het gedaan
Nou als alles gaat, zoals Hiske denkt, dan kan ze nog erger uit haar velletje springenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Zeyina het volgende:
Shelley kwaad: Echt Jens als ik je een stomp kon geven had ik het gedaan
Vindt jij dat niet cool dan???quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Inca het volgende:
Waarom loopt die snotsnuiver steeds met een rugzak rond?
Nee joh.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
De prijs is dus chocolade en een bos bloemen
Nee.quote:
Waarom?quote:
Omdat het een sukkeltje isquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Inca het volgende:
Ik dacht dat het ging omdat jessie haar nat spatte met water diverse malenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee.
Ze stond op de balk waarop Jens steeds stond te 'springen', maar ze had er geen last van tot dat ze naar voren moest lopen.
Verdriet.quote:
ze zijn echt gek daarquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:20 schreef Zeyina het volgende:
Prijs zou best een luxe camper kunnen zijn . Inclusief game computer etc
Mylene was heel erg boos op Jens, omdat hij Ger liet winnen.quote:
Nee was echt over Jens. Even erna ook dat Dylan er ook op stond en gewoon kon blijven staanquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:20 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging omdat jessie haar nat spatte met water diverse malen
en een bad...gevuld met champagne???, want wakker worden met een kater??quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:20 schreef Zeyina het volgende:
Prijs zou best een luxe camper kunnen zijn . Inclusief game computer etc
Ze is verdrietig en voelt zich allesbehalve prettig in Utopia.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Is mylene aan het janken vanwege de aankomende stemmingen. Hoor haar steeds over stemmen praten de afgelopen dagen en hele plannen bedenken omdat ze bang is dat ze op de bank komt.
Ik had nog aangevuld met deze zinquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
en een bad...gevuld met champagne???, want wakker worden met een kater??
Oei dat zou Gerrit gaaf vinden...
Oh Zag ze toch gisteravond al vroeg samen in bed liggen, en van de week zei ze nog dat ze niet klaar is daar en niet naar huis wilde.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze is verdrietig en voelt zich allesbehalve prettig in Utopia.
Ze zegt dat ze ook Jens van zich afduwt en dat ook weer niet wilt etc etc
Ja. Toen lag ze ook steeds te huilen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh Zag ze toch gisteravond al vroeg samen in bed liggen
scherpquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Jens met een ''Nee, ik snap je niet'' shirt aan'' naast een jankende Mylene.
Ohh. Loll. Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Jens met een ''Nee, ik snap je niet'' shirt aan'' naast een jankende Mylene.
Is mode.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Inca het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Myelene is bang dat ze naar huis gaat.
Het is geweldig zelfs als Ger zit zou doen, wat zal die snuiver zich gepasseerd voelen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
dat zullen we horen...Lijkt me prachtig
Kan je nu eens zijn naam gaan gebruiken ipv dat blijven doorzeiken over dat neussnuiven van hem. Slaat nu wat mij betreft door.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is geweldig zelfs als Ger zit zou doen, wat zal die snuiver zich gepasseerd voelen.
Weet jij al, wat de prijs is dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgende keer eens een echte prijs, vrijstelling van nominaties of een extra familie bezoek .....![]()
[ afbeelding ]
Finale Meerspelen deel 1 - 26 april 2019.
x76ocka
Nee hij zingt al snotsnuiverquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:26 schreef magnaal het volgende:
[..]Jes probeert vaak een nieuwe modetrend te zetten. In de winter met een korte broek onder een dikke jas buitenlopen en zo, zonnebril waar het niet nodig is..Ik verdenk hem er zelfs van dat hij op de maat van een liedje snottert...Ik kan het alleen niet raden, vanmiddag dacht ik even dat het misschien Het Wilhelmus was
Die Franny gaat ook over lijken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:31 schreef snetje het volgende:
Franny: Het lijkt mij verstandiger om een Christel naast je op de bank te zetten...
In Frennie hoor ik nu Timquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die Franny gaat ook over lijken.
Ow...ging het zo. Dan begreep ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Kijk eens, dit zijn de macorons hoe ze blij de klant zijn aangekomen, zegt Jessie
Hij heeft zichzelf macarons gestuurd, is benieuwd hoe de macarons bij hun zelf aan komen
Heel bijzonderquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt he, hoe krijgt ze het haar waffel uit
Ze heeft alleen niet door dat Gerrit meer de gunfactor heeft dan zijquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:34 schreef danaqui het volgende:
Het gaat Myl gewoon om Gerrit, ze wil zoveel mogelijk stemmen vinden voor Ger op de bank te krijgen niet meer en niet minder
Ja en daarom ging ze janken, want jens was gerrit aan het helpen met winnen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:34 schreef danaqui het volgende:
Het gaat Myl gewoon om Gerrit, ze wil zoveel mogelijk stemmen vinden voor Ger op de bank te krijgen niet meer en niet minder
Goed plan,wel blijven COSssen dan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik ook maar is utopia in ga, lekker vakantie
Ga je JeSSei dan voor zijn bekkie stampen iedere keer als hij snotsnuivertquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat ik ook maar is utopia in ga, lekker vakantie
grapje
neem ik een iphone meequote:Op vrijdag 26 april 2019 14:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goed plan,wel blijven COSssen dan.
geen probleem, eerst zal ik die boot van hem is te water latenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je JeSSei dan voor zijn bekkie stampen iedere keer als hij snotsnuivert
Kinderachtig gedrag zeg van Shelleyquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:37 schreef snetje het volgende:
Jessie: Ben je boos?..
Shelley zegt niets terug...
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Mylene kan het niet hebben dat Ger en Jens goed met elkaar kunnen
Wat een jaloezie
Yeahhhhhhhhhhh jij krijgt dan mijn stem als favo bewonerquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen probleem, eerst zal ik die boot van hem is te water laten
Trauma waarschijnlijk van al dat gepestquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Mylene kan het niet hebben dat Ger en Jens goed met elkaar kunnen
Wat een jaloezie
woohooquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhhhh jij krijgt dan mijn stem als favo bewoner
playdoughquote:
Echt he, ze doet het zelf starten en heeft het alleen over dat ze de schil terugkreegquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:39 schreef snetje het volgende:
Shelley: Adriaan ik stond echt op het punt om te huilen...en dan ook nog een bananenschil naar mij gooien..
Jessie: Jij gooide eerst met een banaan...
Shelley: Ja en?...
Valt mee dat ze discriminatie kaart niet speelt.. bananenschilquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt he, ze doet het zelf starten en heeft het alleen over dat ze de schil terugkreeg
die moet echt weg hoor,en neem dat idiote vriendinnetje maar mee(andrea)quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt he, ze doet het zelf starten en heeft het alleen over dat ze de schil terugkreeg
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:46 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Valt mee dat ze discriminatie kaart niet speelt.. bananenschil
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:46 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Valt mee dat ze discriminatie kaart niet speelt.. bananenschil
Vanmiddag kwamen ze toch van die horrordia's laten zien? Stervende dieren, creperende dieren, bloedende dieren, dooie dieren....quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:48 schreef puzziepie het volgende:
Adje weer janken over een dame die naar binnen moet komen voor hem![]()
Weer draait hij het verhaal naar zichzelf
4 uur.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag kwamen ze toch van die horrordia's laten zien? Stervende dieren, creperende dieren, bloedende dieren, dooie dieren....
Dan lig ik gelukkig op een massagetafelquote:
Snap je echt niet dat je dan nog naar hem luistert, je ergert je kapot aan hem maar hebt het doorlopend over hem dus een teken dat je steeds naar hem aan het kijken bent op de streams. Gooi die stream uit waar je jessie opziet. Zal je een hoop ergenissen schelenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Hoor die gore Jessie weer eens smakken, een klein kind eet nog netter.
Ik heb daar zelf ook filmpjes van bekeken ,puur omdat ik mezelf ook niet voor de gek wil houden .quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag kwamen ze toch van die horrordia's laten zien? Stervende dieren, creperende dieren, bloedende dieren, dooie dieren....
Heb je goed geregeld.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan lig ik gelukkig op een massagetafel
Is ook goed, maar ik kan er niet naar kijken. Als ik zoiets zie dan zie ik het wekenlang nog voor me.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf ook filmpjes van bekeken ,puur omdat ik mezelf ook niet voor de gek wil houden .
Vind ik alleen maar goed dat ze dat doen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan lig ik gelukkig op een massagetafel
Is ook de bedoelingquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook goed, maar ik kan er niet naar kijken. Als ik zoiets zie dan zie ik het wekenlang nog voor me.
Hij had het ook over director Suzanne van der Horst en die heet Hartland van haar achternaam. Nou ja als het beesie maar een naam heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef Schakeltopia het volgende:
jeetje die adriaan kan echt niet lezen he
Nogmaals hou het bij de streams en niet tegen mijquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap je echt niet dat je dan nog naar hem luistert, je ergert je kapot aan hem maar hebt het doorlopend over hem dus een teken dat je steeds naar hem aan het kijken bent op de streams. Gooi die stream uit waar je jessie opziet. Zal je een hoop ergenissen schelen
Hij zei Suzanne vd Horst EN de directeurquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:55 schreef eskil het volgende:
Haha Adriaan
[..]
Hij had het ook over director Suzanne van der Horst en die heet Hartland van haar achternaam. Nou ja als het beesie maar een naam heeft.
Naar huis met dat schijt mokkelquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:56 schreef mazaru het volgende:
Pffffffff wat een wijf die Shelley. Nu een grote muil tegen Jessie en als er straks een scheet dwars zit dan rent ze naar hem toe dat hij haar moet helpen.
Aha. Heb ik dus niet goed geluisterd.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij zei Suzanne vd Horst EN de directeur
Ik moet er wel om lachenquote:
Mag toch reageren op wat je schrijft en sorry als je het verkeerd opvat. Maar het leest gewoon heel vervelend terug. En ik snap echt niet als je zo een ergenis aan iemand hebt toch maar blijft kijken naar die persoon. Maar jou ding ik cos dan gewoon wel weer niet voorlopig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nogmaals hou het bij de streams en niet tegen mij
Negeer me maar is beter
Ik zag hem gisteren en dacht, verhip die zit er ook nog inquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen
Van mij mag Brandon naar huis. Die gozer is zo saai en onbetekenend dat iedereen vergeet dat hij er ook rondloopt
Dat valt prima te combineren.quote:
Niet weggaan Koos, dan missen we je zo ...quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag toch reageren op wat je schrijft en sorry als je het verkeerd opvat. Maar het leest gewoon heel vervelend terug. En ik snap echt niet als je zo een ergenis aan iemand hebt toch maar blijft kijken naar die persoon. Maar jou ding ik cos dan gewoon wel weer niet voorlopig.
quote:
ik zou me ook kapot lachen om dit gedrag van die vrouwen,wat een stel stumperds zijn datquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met je vraagt JeSSei aan Myl
Niet zo goed zegt ze, ik denk niet dat ik dit nu met je wil delen.
Oke, zegt JeSSei, als je wil kan je altijd komeen.
Dank je wel zegt Myl
Als JeSSei wegloopt lacht hij haar uit, dat is JeSSei
Ik lees ook zoveel waar ik mij aan erger, daar scrol ik gewoon overheen zonder commentaar op die persoon te geven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag toch reageren op wat je schrijft en sorry als je het verkeerd opvat. Maar het leest gewoon heel vervelend terug. En ik snap echt niet als je zo een ergenis aan iemand hebt toch maar blijft kijken naar die persoon. Maar jou ding ik cos dan gewoon wel weer niet voorlopig.
ja vastquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet weggaan Koos, dan missen we je zo ...
quote:
Ja, ik snap haar wel, zou het ook niet met iedereen willen delen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:01 schreef krabje het volgende:
[..]
ik zou me ook kapot lachen om dit gedrag van die vrouwen,wat een stel stumperds zijn dat![]()
![]()
Diep bedroefd omdat ze niet gewonnen heeft, wat dat betreft past ze wel bij Adje,quote:
Ik zou ze gewoon recht in hen gezicht uitlachen stelletje sukkelsquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:01 schreef krabje het volgende:
[..]
ik zou me ook kapot lachen om dit gedrag van die vrouwen,wat een stel stumperds zijn dat![]()
![]()
Precies haar moeder met die chagrijnige bekquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kijk die Shelly met het zure koppie, bij haar komt alles altijd aanwaaien, beetje valsspelen geld achterhouden om haar doelen te bereiken is dit lelijke karakter niet vies van. Zal niet lang duren of ze gaat zich inlikken bij Gerrit om alsnog mee te delen in de prijs
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Diep bedroefd omdat ze niet gewonnen heeft, wat dat betreft past ze wel bij Adje,
Dat krijg je als je kinderen altijd laat winnen. Verwende griezels!quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Dat mensen zo moeilijk kunnen doen over een spelletje.
Nee dan stuur je het via een DM naar andere cosser, waar het per ongeluk of misschien toch express, bij degene terecht komt waar je een kutopmerking over maakt....all in het geniep...quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees ook zoveel waar ik mij aan erger, daar scrol ik gewoon overheen zonder commentaar op die persoon te geven.
ik denk niet dat hij lachte om haar angst voor stemmenquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap haar wel, zou het ook niet met iedereen willen delen.
Je hebt toch altijd je voorkeur met je wel of geen dingen wil delen.
Als hij zou lachen om haar angst om stemmen te krijgen lach ik met hem mee, dat is nu eenmaal het onderdeel van die spel
hij doet het goed,al 2 dagenquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:04 schreef BloesBloes het volgende:
Eigenlijk moet ik wel lachen om die treiterij van Jassie, het brengt we leven in de brouwerij
Is het te zien op welke plek ze staan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:06 schreef Schakeltopia het volgende:
snel fhm 500 checken, damn valt tegen....
[ afbeelding ]
helaas niet, althans ik kon het niet vindenquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Is het te zien op welke plek ze staan?
O, kan soms ook om hem lachen, maar het is en blijft een misselijk mannetjequote:Op vrijdag 26 april 2019 15:04 schreef BloesBloes het volgende:
Eigenlijk moet ik wel lachen om die treiterij van Jassie, het brengt we leven in de brouwerij
ja vreselijk toch,lopen maar te janken en te miepen,word je toch naar van,deze vrouwen halen het stigma weer omhoog dat vrouwen zwak zijn,nou ik hoor daar gelukkig niet bij.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon recht in hen gezicht uitlachen stelletje sukkels
Ja, snap ik ook niet. Dat is het zelfde als ze boos zijn omdat ze stemmen krijgen. Maar ze delen zelf ook stemmen uit.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Dat mensen zo moeilijk kunnen doen over een spelletje.
zou his t zelf wel al wetenquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly zit maar weer eens met haar zure koppie achter de computer.
Chris en His: his vraagt wat denk jij dat er komt. Iets waar alles al inzit zegt Chris
Vraag ik me dus ook al afquote:
jajaj maar ik bedoel ,hij is nu 2 dagen bezig om van die steekjes te geven en dat doet hij goed,alles was een beetje ingekakt en hij stookt een beetje het vuurtje opquote:
Ja klopt idd, ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:10 schreef krabje het volgende:
[..]
jajaj maar ik bedoel ,hij is nu 2 dagen bezig om van die steekjes te geven en dat doet hij goed,alles was een beetje ingekakt en hij stookt een beetje het vuurtje op
Nee dat kan ook niet, want hij weet toch niet dat ze daar zo verdrietig om is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:06 schreef krabje het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij lachte om haar angst voor stemmen
Dit zijn geen normale vrouwen. Deze species werden op de 8e dag geschapen met als doel entertainment in Utopiaquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:08 schreef krabje het volgende:
[..]
ja vreselijk toch,lopen maar te janken en te miepen,word je toch naar van,deze vrouwen halen het stigma weer omhoog dat vrouwen zwak zijn,nou ik hoor daar gelukkig niet bij.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies haar moeder met die chagrijnige bek
[ afbeelding ]
Dit zijn utopianen... hebben niks te maken met vrouw/man zijn. Ander slag volkquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit zijn geen normale vrouwen. Deze species werden op de 8e dag geschapen met als doel entertainment in Utopia
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat kan ook niet, want hij weet toch niet dat ze daar zo verdrietig om is.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dit zijn utopianen... hebben niks te maken met vrouw/man zijn. Ander slag volk
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit zijn geen normale vrouwen. Deze species werden op de 8e dag geschapen met als doel entertainment in Utopia
In mijne ook, hij weet de vinger op de zere plek te leggen is alert en heeft het zelden mis als ie iemand ergens op aanspreekt, zelf kan hij ook prima kritiek ontvangen mits het terecht is, maar de meeste die hemquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
In mijne ook, hij weet de vinger op de zere plek te leggen is alert en heeft het zelden mis als ie iemand ergens op aanspreekt, zelf kan hij ook prima kritiek ontvangen mits het terecht is, maar de meeste die hem
Ergens op willen pakken die lult ie meteen weer op hun plek
Heb hier gelezen dat ie met Jessie gaat delen, maar ja het is utopia hequote:Op vrijdag 26 april 2019 15:15 schreef yaello het volgende:
Ben ik de enige die het voorgevoel heeft dat die dwaas van een Gerrit de prijs met Shelley wilt gaan delen? Of heeft hij al wat laten vallen over de gelukkige?
Typisch weer Christel...quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Is het iets waar wij ook stiekem van mee kunnen snoepen vraagt Chris, is het dan een prijs vraagt Hiske, ga jij er om 4 uur bij zitten vraagt Hiske Chris vraagt jij? Ik vraag het aan jou zegt Hiske. Chris gaat zo negerzoenen eten
dat zou wel een bazen actie zijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:15 schreef yaello het volgende:
Ben ik de enige die het voorgevoel heeft dat die dwaas van een Gerrit de prijs met Shelley wilt gaan delen? Of heeft hij al wat laten vallen over de gelukkige?
Nee vooral een hele slappe actie weer. Shel bespeelt Greet en wordt en dan nog voor beloond ook. Aan de andere kant mag Greet er dan wss wel weer op.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou wel een bazen actie zijnzo'n zure sjellie de prijs gunnen
Ik denk dat het zo zal gaan, levert leukere tv op dan dat ie mquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:15 schreef yaello het volgende:
'leuke'quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zal gaan, levert leukere tv op dan dat ie m
Met Jessie zou delen
Shelley en leuke tv maken?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zal gaan, levert leukere tv op dan dat ie m
Met Jessie zou delen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
In mijne ook, hij weet de vinger op de zere plek te leggen is alert en heeft het zelden mis als ie iemand ergens op aanspreekt, zelf kan hij ook prima kritiek ontvangen mits het terecht is, maar de meeste die hem
Nee, voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:15 schreef yaello het volgende:
Nee, nog niet bekend, alleen dat het daar binnenkomt en een heel weekend blijftquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:20 schreef Crabapple het volgende:
Weinig gemist de laatste dagen lees ik al. Prijs al bekend, las dat Adriaan het al wist?
Kap dan ook eens met dat SS gezeik.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nogmaals hou het bij de streams en niet tegen mij
Negeer me maar is beter
His is te slap om daar consequenties aan te verbinden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet niet
Maar ik hoorde His net praten en het schijnt dat Jens bewust meegedaan heeft om Ger te laten winnen
Hij komt helemaal tot zijn recht in deze groep, in een slimnere groep had hij zijn zelfverworven positie niet kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 26 april 2019 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niet bekend, alleen dat het daar binnenkomt en een heel weekend blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |