Ik vind het leuk voor hemquote:
Gaat over een masterplan van Gerrit, geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:13 schreef puzziepie het volgende:
His over Ger dat het hem verdomde goed uitkwam dat Jens meedeed
Samengewerkt met Jens dus? Dan deelt hij niet met Jessie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:14 schreef Zeyina het volgende:
Volgens Hiske heeft Gerrit een dealtje gemaakt met Jens. Dat hij heeft geholpen met punten wegkapen voor Gerrit.
Hiske denkt ook dat hij Jens gaat uitnodigen voor de prijs
Dan hadden ze het stil moeten houden. A3 heeft alleen gezegd wat de prijs is.Kan His niet hebben en is woest.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:14 schreef snetje het volgende:
Hiske is kwaad op Adriaan omdat hij heeft gezegd dat hij wist wat de prijs is...
dat zullen we horen...Lijkt me prachtigquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Samengewerkt met Jens dus? Dan deelt hij niet met Jessie.
Jessie denkt dat Gerrit met hém gaat delen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:14 schreef magnaal het volgende:
Het masterplan van Gerrit en geslaagd volgens Hiske, dus zou Ger Jens uitnodigen...Ik wil sommige smoelen weleens zien dan..
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan hadden ze het stil moeten houden. A3 heeft alleen niet gezegd wat de prijs is.Kan His niet hebben en is woest.
Was dat niet tegen Jessie ipv jensquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Zeyina het volgende:
Shelley kwaad: Echt Jens als ik je een stomp kon geven had ik het gedaan
Nou als alles gaat, zoals Hiske denkt, dan kan ze nog erger uit haar velletje springenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Zeyina het volgende:
Shelley kwaad: Echt Jens als ik je een stomp kon geven had ik het gedaan
Vindt jij dat niet cool dan???quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Inca het volgende:
Waarom loopt die snotsnuiver steeds met een rugzak rond?
Nee joh.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
De prijs is dus chocolade en een bos bloemen
Nee.quote:
Waarom?quote:
Omdat het een sukkeltje isquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef Inca het volgende:
Waarom loopt die snotsnuiver steeds met een rugzak rond?
Ik dacht dat het ging omdat jessie haar nat spatte met water diverse malenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee.
Ze stond op de balk waarop Jens steeds stond te 'springen', maar ze had er geen last van tot dat ze naar voren moest lopen.
Verdriet.quote:
ze zijn echt gek daarquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:20 schreef Zeyina het volgende:
Prijs zou best een luxe camper kunnen zijn . Inclusief game computer etc
Mylene was heel erg boos op Jens, omdat hij Ger liet winnen.quote:
Nee was echt over Jens. Even erna ook dat Dylan er ook op stond en gewoon kon blijven staanquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:20 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging omdat jessie haar nat spatte met water diverse malen
en een bad...gevuld met champagne???, want wakker worden met een kater??quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:20 schreef Zeyina het volgende:
Prijs zou best een luxe camper kunnen zijn . Inclusief game computer etc
Ze is verdrietig en voelt zich allesbehalve prettig in Utopia.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Is mylene aan het janken vanwege de aankomende stemmingen. Hoor haar steeds over stemmen praten de afgelopen dagen en hele plannen bedenken omdat ze bang is dat ze op de bank komt.
Ik had nog aangevuld met deze zinquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
en een bad...gevuld met champagne???, want wakker worden met een kater??
Oei dat zou Gerrit gaaf vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |