quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je ooit meegedaan aan een talentenjacht?
Werd niet gevraagd toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik schrijf ook boeken ja . misschien moest ik dat erbij zeggen
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Werd niet gevraagd toch?
Kom je vaak op televisie?
Oh, ik heb alleen gelezen wat op deze pagina staatquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die is zwart
[..]
Die komen niet uit Amerika
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:26 schreef Postbus100 het volgende:
Dr. Phil?
(die zou ik overigens wel gewoon dik noemen)
Vind het bij hem niet zo opvallend zichtbaar eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:26 schreef Postbus100 het volgende:
Dr. Phil?
(die zou ik overigens wel gewoon dik noemen)
Met z'n plofkopquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind het bij hem niet zo opvallend zichtbaar eigenlijk.
Ben je wereldwijd bekend?quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Met z'n plofkop![]()
![]()
Ik heb er weer één
Je mag niet vragen naar: afkomst/locatie en geslacht.
Ben je ouder dan 30?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ehm, twijfelgeval. Ben wel behoorlijk beroemd.
[..]
Nee
Ben je blank ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ehm, twijfelgeval. Ben wel behoorlijk beroemd.
[..]
Nee
Ben je langer dan 1.80m?quote:
Yepquote:
Neequote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef PicoMMP het volgende:
Loopt de serie waarin je speelt langer dan zes jaar?
Oei, twijfelgeval, deze vraag.quote:
Maar het gaat niet om de afkomst van de persoon zelf, dus vooruit:nee,geen NL'se serie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je mag niet vragen naar: afkomst/locatie en geslacht.
Pfff, eh, hoe bedoel je? Geef eens voorbeelden?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Eerin het volgende:
Zijn de afleveringen van de serie losstaand of vormen ze een duidelijke reeks die je niet los van elkaar kunt zien?
Van Modern Family of South Park kun je losse afleveringen kijken, bij GTST kan dat niet ivm verhaallijn die elke aflevering door loopt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Pfff, eh, hoe bedoel je? Geef eens voorbeelden?
Neequote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef Eerin het volgende:
En ben je van nog iets anders bekend dan van deze serie? (Ik blijf hangen onder serie..)
Oh zo, nee, er zit wel een verhaallijn in. Het is gek om in een andere volgorde te kijken (maar het kan natuurlijk wel, alleen dan heb je, net als bij GTST dat iemand ineens met iemand anders een relatie hebt. Tja...)quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Eerin het volgende:
[..]
Van Modern Family of South Park kun je losse afleveringen kijken, bij GTST kan dat niet ivm verhaallijn die elke aflevering door loopt.
Yepquote:Op zondag 28 april 2019 00:06 schreef PicoMMP het volgende:
Speelt de acteur van jouw personage in veel andere series of films?
Haha, jaquote:Op zondag 28 april 2019 00:23 schreef PicoMMP het volgende:
Komt de serie volgende week op de Nederlandse tv?
Jaquote:Op zondag 28 april 2019 23:29 schreef Eerin het volgende:
Ik word er echt gek van dat ik dit niet weet.
Is het een dramaserie of soap?
Oef, dat weet ik niet. Ik ken de acteur/actrice er wel door, maar volgens mij was deze ook al eerder goed beroemd.quote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef Eerin het volgende:
Is de acteur achter het personage doorgebroken met deze rol?
Je kan toch gewoon de gids erbij pakken? Komt volgende week weer op tv, zei ik al.quote:Op zondag 28 april 2019 23:29 schreef Eerin het volgende:
Ik word er echt gek van dat ik dit niet weet.
Is het een dramaserie of soap?
Weet je hoe veel programma's er op tv komen?quote:Op zondag 28 april 2019 23:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de gids erbij pakken? Komt volgende week weer op tv, zei ik al.
Kom je op RTL4?quote:Op zondag 28 april 2019 23:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de gids erbij pakken? Komt volgende week weer op tv, zei ik al.
Ben je een man?quote:
Ben je Nederlands?quote:
Ben je een voetballer?quote:
Hans van Breukelen bedoel je denk ik. Hans Breukhoven was van de Free Record Shop.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ben je hans breukhoven? (of hoe die ook alweer heet)
ja die, de keeper van psvquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hans van Breukelen bedoel je denk ik. Hans Breukhoven was van de Free Record Shop.
Neequote:
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ben je hans breukhoven? (of hoe die ook alweer heet)
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hans van Breukelen bedoel je denk ik. Hans Breukhoven was van de Free Record Shop.
Inderdaad de keeper van PSV maar ik ben hem niet nee.quote:
Heb je bij ajax gespeeld?quote:
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 20:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Heb je voor het Nederlands elftal gespeeld?
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 20:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was je vooral bekend geworden met voetballen?
Jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aha...
Wel bekend geworden met sport?
Neequote:
Was je voetbaltrainer ?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee
(ik moet terugkomen op jouw vraag van voetballen. Het heeft wel met voetbal te maken maar niet het voetballen zelf).
Louis van Gaal?quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:25 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ninja edit gvd![]()
poste hem voordat ik je post zag
Yeeeyquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen probleem.
@:eNGine10 doe je een nieuwe ronde?
Dan start ik wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Yeeey![]()
![]()
![]()
Nu niet. Ben zo weg dus als iemand anders een nieuwe wil doen mag dat
Anders doe ik het morgen wel.
Bekend van TV, maar geen presentatrice of actricequote:
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:35 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Of bedoel je: ze is vaak op TV, maar dankt haar bekendheid niet als een aan TV-persoonlijkheid?
Ja, de afgelopen twee weken dagelijks, daarnaast eens in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kom je nog hedendaags op televisie? Dus dagelijks of wekelijks
Kom je op de publieke zenders ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen twee weken dagelijks, daarnaast eens in de zoveel tijd.
Ja is goed, kom maar!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:53 schreef eNGine10 het volgende:
Kick!![]()
@:stokj Spelen we weer verder?
Deze persoon is nog steeds heel oud, zet zich in voor een maatschappij, komt af en toe op tv en is wereldwijd bekent.quote:Op zondag 22 september 2019 20:42 schreef stokj het volgende:
Volgende tip: deze persoon is al heel oud.
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze persoon is nog steeds heel oud, zet zich in voor een maatschappij, komt af en toe op tv en is wereldwijd bekent.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Totaal vergeten. Ga zo even teruglezen en opnieuw gokken
Samenvatting: vrouw, Europees, algemeen bekend, oudquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Samenvatting: vrouw, Europees, algemeen bekend, oud
Queen Elizabeth?
Wie ben jij?quote:
enginequote:
Mag eigenlijk alleen met ja of nee antwoorden tochquote:
Ben je een politicus?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Mag eigenlijk alleen met ja of nee antwoorden toch
Man
Neequote:
Ben je Nederlands?quote:
Jaquote:
Ik heb er eentje goedquote:
Oh, even de regeltjes weer scherp krijgen dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Mag eigenlijk alleen met ja of nee antwoorden toch
Man
Hahaquote:Op zondag 16 februari 2020 22:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb er eentje goed![]()
![]()
Ben je een artiest?
Jaquote:Op zondag 16 februari 2020 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, even de regeltjes weer scherp krijgen dan.
Ben je beroemd van sport?
Ben je blond?quote:
Neequote:
Neequote:
Ook nietquote:
Neequote:Op zondag 16 februari 2020 23:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Is jouw bekendheid van het wielrennen?
Bekend van het schaken?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
Maar niet iedereen is het eens of dit een sport is. Ik vind van wel
Goede vraag welquote:
Bekend van het klaverjassen?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Goede vraag welMaar nee, ook geen schaken.
quote:
Neequote:
Ja/neequote:Op maandag 17 februari 2020 00:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Lastig, het is wel en niet een sport (volgens sommigen).
Je moet er wel ff eentje kiezen hequote:
Barneveldquote:Op maandag 17 februari 2020 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Je moet er wel ff eentje kiezen he
Neequote:
We have a winner!!!quote:
Top stokjquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:59 schreef stokj het volgende:
Is goed, ik heb er een in gedachte. Begin maar
quote:
Uhhh was ja. Daaaaaaagquote:Op zondag 12 april 2020 01:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uuuh volgens mij was ik aan de beurt
Duurde best lang voordat je kwam.quote:Op zondag 12 april 2020 01:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uuuh volgens mij was ik aan de beurt
Neequote:Op maandag 13 april 2020 21:47 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, wie zullen we eens doen![]()
Jan Terlouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 21:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee
Ik vreesde al zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat je bij de (voorloper van de) PvdA, D66 of CDA?Somebody that I used to know
Ik mag alleen ja of nee antwoorden hé....maar goed:quote:Op maandag 13 april 2020 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vreesde al zoiets.
Zat je bij de (voorloper van de) PvdA, D66 of CDA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik mag alleen ja of nee antwoorden hé....maar goed:Het was ook een All-inclusive vraag: zat je bij één van die drie partijen? Als je dan Nee antwoordt, dan kan ik er weer drie uitsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met 'Ja' weet ik dat ik h et binnen één van die drie partijen moet zoeken. Maar goed, je specificeert het zelf al.
Somebody that I used to know
Bij 'ja' zou er daar weer vervolgvragen op komenquote:Op maandag 13 april 2020 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het was ook een All-inclusive vraag: zat je bij één van die drie partijen? Als je dan Nee antwoordt, dan kan ik er weer drie uitsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |