Uhhh was ja. Daaaaaaagquote:Op zondag 12 april 2020 01:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uuuh volgens mij was ik aan de beurt
Duurde best lang voordat je kwam.quote:Op zondag 12 april 2020 01:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Uuuh volgens mij was ik aan de beurt
Neequote:Op maandag 13 april 2020 21:47 schreef Postbus100 het volgende:
Nou, wie zullen we eens doen![]()
Jan Terlouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 21:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee
Ik vreesde al zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat je bij de (voorloper van de) PvdA, D66 of CDA?Somebody that I used to know
Ik mag alleen ja of nee antwoorden hé....maar goed:quote:Op maandag 13 april 2020 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vreesde al zoiets.
Zat je bij de (voorloper van de) PvdA, D66 of CDA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik mag alleen ja of nee antwoorden hé....maar goed:Het was ook een All-inclusive vraag: zat je bij één van die drie partijen? Als je dan Nee antwoordt, dan kan ik er weer drie uitsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met 'Ja' weet ik dat ik h et binnen één van die drie partijen moet zoeken. Maar goed, je specificeert het zelf al.
Somebody that I used to know
Bij 'ja' zou er daar weer vervolgvragen op komenquote:Op maandag 13 april 2020 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het was ook een All-inclusive vraag: zat je bij één van die drie partijen? Als je dan Nee antwoordt, dan kan ik er weer drie uitsluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |