Jaquote:Op zondag 28 april 2019 23:29 schreef Eerin het volgende:
Ik word er echt gek van dat ik dit niet weet.
Is het een dramaserie of soap?
Oef, dat weet ik niet. Ik ken de acteur/actrice er wel door, maar volgens mij was deze ook al eerder goed beroemd.quote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef Eerin het volgende:
Is de acteur achter het personage doorgebroken met deze rol?
Je kan toch gewoon de gids erbij pakken? Komt volgende week weer op tv, zei ik al.quote:Op zondag 28 april 2019 23:29 schreef Eerin het volgende:
Ik word er echt gek van dat ik dit niet weet.
Is het een dramaserie of soap?
Weet je hoe veel programma's er op tv komen?quote:Op zondag 28 april 2019 23:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de gids erbij pakken? Komt volgende week weer op tv, zei ik al.
Kom je op RTL4?quote:Op zondag 28 april 2019 23:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de gids erbij pakken? Komt volgende week weer op tv, zei ik al.
Ben je een man?quote:
Ben je Nederlands?quote:
Ben je een voetballer?quote:
Hans van Breukelen bedoel je denk ik. Hans Breukhoven was van de Free Record Shop.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ben je hans breukhoven? (of hoe die ook alweer heet)
ja die, de keeper van psvquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hans van Breukelen bedoel je denk ik. Hans Breukhoven was van de Free Record Shop.
Neequote:
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ben je hans breukhoven? (of hoe die ook alweer heet)
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hans van Breukelen bedoel je denk ik. Hans Breukhoven was van de Free Record Shop.
Inderdaad de keeper van PSV maar ik ben hem niet nee.quote:
Heb je bij ajax gespeeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |