Ja hey kappen nouquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:53 schreef I. het volgende:
[..]
Amsterdam? Rembrandttoren?
Groningen? Martinitoren?
Rotterdam? Maastoren?
Van boven dus.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooiste stad vind ik wel Amsterdam zonder de toeristen en inwoners of Leiden
Je moest eens weten hoeveel docenten in deze stad die grap maken, om daarna in schaterlachen uit te barstenquote:
Kunnen ze lekker aan mekaars uiers trekkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Utrechtse underground uier community
Een stadse boerenvereniging
Een wijntje of iets denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:49 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Gaan jullie pilsje doen met Willy komende nacht en/of morgen?
Hehehe koningsdag is ook een event waarvan je waarschijnlijk altijd denkt dat het niet erg is als je het mist en uiteindelijk welquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Tot dinsdagDus het hele koningsdaggebeuren mis ik dit jaar
daar zeg ik dan vijf maanden terug ja op en dan vervolgens baal je als een stekker de dag van te voren. Maar goed
[..]
030 jongeh
Waarom?quote:
Ouwelullenhumorquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel docenten in deze stad die grap maken, om daarna in schaterlachen uit te barsten
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom?
Mooie gebouwen mooie geschiedenis en je woont er leuk bij in Katwijk of Wassenaar of zo.
Ik ga ook maar eens die richting opquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker aan mekaars uiers trekken
[..]
Een wijntje of iets denk ik
[..]
Hehehe koningsdag is ook een event waarvan je waarschijnlijk altijd denkt dat het niet erg is als je het mist en uiteindelijk wel
True truequote:Op vrijdag 26 april 2019 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Mja qua gebouwen zijn veel steden gewoon ruk wel in Nederland.
Absoluutquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:52 schreef dud0r het volgende:
030 wel mooiste stad van Nederland.
Of niet dan @:madam-april
Als WA geen wijn drinkt ben ik echt echt teleurgesteld in het koningshuis en hun opvoedkundequote:Op vrijdag 26 april 2019 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Willy drinkt toch geen wijn. Máxima vast wel.
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens die richting op
Ja maar niet echt hoorquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als WA geen wijn drinkt ben ik echt echt teleurgesteld in het koningshuis en hun opvoedkunde
[..]
Veel plezier
Zitten. Ogen dicht. Klaarquote:
Niet te druk om maken, wat kan jou het nou schelen dat die jongen liever een Amsteltje heeft?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als WA geen wijn drinkt ben ik echt echt teleurgesteld in het koningshuis en hun opvoedkunde
koning pils blijft koning pilsquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier
Ze noemden hem niet voor niks Prins Pils.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu heb je me hopeloos verwardquote:
Beetje onderuit en ergens tegenaan leunenquote:
Amstelquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet te druk om maken, wat kan jou het nou schelen dat die jongen liever een Amsteltje heeft?
Mooi zoquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu heb je me hopeloos verward
[..]
Beetje onderuit en ergens tegenaan leunen
[..]
Amstel
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:00 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
koning pils blijft koning pils
Maar nu is ie koning.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ze noemden hem niet voor niks Prins Pils.
Ik Maastricht zonder sjengen en toeristenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooiste stad vind ik wel Amsterdam zonder de toeristen en inwoners of Leiden
Stook niet tussen JC en mijquote:
Wat zijn sjengen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik Maastricht zonder sjengen en toeristen
Koningen hebben een baard, prinsjes zijn glad geschorenquote:
Oh ja dat geloof ik wel ik vind aardig wat Vlaamse steden ook erg mooi.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik Maastricht zonder sjengen en toeristen
Ik doe niks. Ik laat hem alleen even weten dat jij zijn geliefde Amstel eigenlijk maar smerig vindt.quote:
Sjeng is 'ne jóngesnaom dee veural in Nederlands Limbörg veurkump. De naom is aofgeleid van Johannes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik wel ik vind aardig wat Vlaamse steden ook erg mooi.
Maar wat zijn sjengen? Negers?![]()
![]()
denk dat ik hem doortrek (wilde misschien kleine powernap doen tot half 8)quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:01 schreef Flippiee het volgende:
Beetje onderuit en ergens tegenaan leunen
Mensen die in Maastricht zelf geboren en getogen zijnquote:
klopt, wel een tegenvaller ditquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik doe niks. Ik laat hem alleen even weten dat jij zijn geliefde Amstel eigenlijk maar smerig vindt.
Hele drukke dag gehad op het werk. We hebben een grote achterstand ingehaaldquote:
Hey JC hoe gaat het?quote:
Jij weet zo te lezen wel meerquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koningen hebben een baard, prinsjes zijn glad geschoren![]()
Oh oepsquote:
Niet gelezenquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Sjeng is 'ne jóngesnaom dee veural in Nederlands Limbörg veurkump. De naom is aofgeleid van Johannes.
'ne (manneleke) Mestreechteneer weurt ouch wèl Sjeng geneump, zoewel door ziechzelvers es door Limburgers vaan boete Mestreech. Soms weurt ouch 't Mestreechs dialek Sjengs geneump. Sjeng weurt boete Mestreech ouch gebruuk es e sjeldwoord veur 'ne Mestreechteneer. 't Antoniem is boer, wat Mestreechtenere dèks gebruke es sjelnaom veur alle Limbörgers vaan boete Mestreech.
De vörm Sjeng is via 't Frans Jean in 't Limbörgs gekoume. Jean weurt in Limbörgse moond Sjang; 't verkleinwoord vaan Sjang is Sjengske. Es Sjengske groet weurt nump me häöm soms neet Sjang mèr Sjeng.
Vreuger numde ze boete Mestreech 'ne Mestreechteneer 'ne Pier. In en roond Kèrkraoj gebruuk me dit woord nog ummertouw. Allewijl is 't nog gebruuk in voetballeedsjes vaan Roda JC boe me in zingk tot Roda noets maag goon fusere mèt MVV: Nooit FC Limburg. Fortuna onderaan, nooit met die Pieren samen gaan.
Doe even normaal.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Sjeng is 'ne jóngesnaom dee veural in Nederlands Limbörg veurkump. De naom is aofgeleid van Johannes.
'ne (manneleke) Mestreechteneer weurt ouch wèl Sjeng geneump, zoewel door ziechzelvers es door Limburgers vaan boete Mestreech. Soms weurt ouch 't Mestreechs dialek Sjengs geneump. Sjeng weurt boete Mestreech ouch gebruuk es e sjeldwoord veur 'ne Mestreechteneer. 't Antoniem is boer, wat Mestreechtenere dèks gebruke es sjelnaom veur alle Limbörgers vaan boete Mestreech.
De vörm Sjeng is via 't Frans Jean in 't Limbörgs gekoume. Jean weurt in Limbörgse moond Sjang; 't verkleinwoord vaan Sjang is Sjengske. Es Sjengske groet weurt nump me häöm soms neet Sjang mèr Sjeng.
Vreuger numde ze boete Mestreech 'ne Mestreechteneer 'ne Pier. In en roond Kèrkraoj gebruuk me dit woord nog ummertouw. Allewijl is 't nog gebruuk in voetballeedsjes vaan Roda JC boe me in zingk tot Roda noets maag goon fusere mèt MVV: Nooit FC Limburg. Fortuna onderaan, nooit met die Pieren samen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |