Wat doe jij nou???quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een rilling loopt een rondje op mn rug, als je zegt dat je niet langer van mij houdt...
Ik ben ook in je zusje geweestquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:36 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Lijkt me wel gaaf, ben je daar geweest
Ik wil dat echt al jaren doen. En toen iemand in mijn team in leiden op huwelijksreis naar Thailand was gegaan was ik helemaal verkocht. Mooie foto's van hun trips in het binnenlandquote:
Binnenland is ook prachtig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil dat echt al jaren doen. En toen iemand in mijn team in leiden op huwelijksreis naar Thailand was gegaan was ik helemaal verkocht. Mooie foto's van hun trips in het binnenland
Ik heb ook zoveel foto's gezien die mij hebben overtuigd om ooit naar bepaalde landen te gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil dat echt al jaren doen. En toen iemand in mijn team in leiden op huwelijksreis naar Thailand was gegaan was ik helemaal verkocht. Mooie foto's van hun trips in het binnenland
Jij begint ook al oud te worden, pas maar op, straks heb je een echte baan enzoquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb ook zoveel foto's gezien die mij hebben overtuigd om ooit naar bepaalde landen te gaan.Nu nog waarmaken.
Laat ik mijn assistent even doenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:42 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Schrijf je nog een positieve klantervaring?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij begint ook al oud te worden, pas maar op, straks heb je een echte baan enzo
Neequote:Op vrijdag 26 april 2019 02:44 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Jessica is de geilste
Ben jij net zo geil
quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:44 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
dat is veel en weinig te gelijk, lekker mysterieus
En als puntje bij paaltje komt hard wegrennenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan...
Oh kloptquote:
Maar je maakt me kapot.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan...
Lijkt me ook ontzettend nice.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:46 schreef devzero het volgende:
mooie foto's. Wat me eraan herinnert dat ik ooit wilde gaan duiken als hobby
Na alles maakt hij nu ook jou kapotquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh klopt
[..]
Maar je maakt me kapot.![]()
Ik ook. Staat ook nog op mijn lijst maar ja moet je ook onderhoudenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:46 schreef devzero het volgende:
mooie foto's. Wat me eraan herinnert dat ik ooit wilde gaan duiken als hobby
Met haar op de ballenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:48 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Flippiee lijkt me zo'n stripster in een foute politiepakje van de carnavalswinkel
Jij staat ook op mijn lijstquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook. Staat ook nog op mijn lijst maar ja moet je ook onderhouden
Jij hebt ook een schroef losquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je username niet screwloose is, heb ik geen interesse
Koekoekquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je username niet screwloose is, heb ik geen interesse
Fantastischquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:50 schreef I. het volgende:
Over 10 minuutjes maar even een poging tot slapen doen.
Ik voel het ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:52 schreef Gehaktballoloog het volgende:
Volgens mij begint men van mij te houden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |