Ik wil toch al jaren eens op vakantie ergens in Azia (maleisie of thailand of zo), maar zorgen dat ik daar moet overstappenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:31 schreef I. het volgende:
https://www.jewelchangiairport.com/ @:devzero
Mooie locatie voor de volgende DTS meetquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja beetje zelfde idee als met die tuin die ze daar hebben naast Marina Bay
Lekker de ladybois bangenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil toch al jaren eens op vakantie ergens in Azia (maleisie of thailand of zo), maar zorgen dat ik daar moet overstappen
Ohjaquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooie locatie voor de volgende DTS meet
Wil ik ook al jaren ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil toch al jaren eens op vakantie ergens in Azia (maleisie of thailand of zo), maar zorgen dat ik daar moet overstappen
Met Maleisië nog wel kans vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
whahahahahahah met of zonder pruik en zware stem + baardstoppels?quote:
Leukquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze zomer gaat het niet worden, maar voor volgend jaar eens kijken met devoentjuh
Lijkt me wel gaaf, ben je daar geweestquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt als een prima tripje.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze zomer gaat het niet worden, maar voor volgend jaar eens kijken met devoentjuh
Jazekerquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:36 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Lijkt me wel gaaf, ben je daar geweest
Een rilling loopt een rondje op mn rug, als je zegt dat je niet langer van mij houdt...quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je woorden maken wolkjes in de lucht
Zolang ze maar een kut hebben de rest is bijzaakquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:35 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
whahahahahahah met of zonder pruik en zware stem + baardstoppels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |