Zo. Was best wat te fixen in die post, maar het ziet er nu iig weer redelijk kloppend uit.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Man man man, ik dacht dat ik autistisch was, mensen willen gewoon liever binnen dan buiten chillen, terwijl logisch, want het zonnetje de zon schijnt.
Dank je Roger! Nu is er weer een touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo. Was best wat te fixen in die post, maar het ziet er nu iig weer redelijk kloppend uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Dan komen ze er bij het verlengen achter dat hij eigenlijk nog maar 14 is en de hele tijd met een fake ID rondliepquote:
Op een zolderkamer wordt het anders wel lekker warmquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Man man man, ik dacht dat ik autistisch was, mensen willen gewoon liever binnen dan buiten chillen, terwijl het zonnetje schijnt.
Klinkt een stukkie beter dan hun Duitse inzending dit jaarquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is dit de nieuwste Rammstein:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:48 schreef Dave het volgende:
Over binnen Netflix en chillen gesproken, ik lees net dat een stadsgenoot Mister International Netherlands 2019 kan worden.
Oeh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon online bestellen, heb je ook geen gestress.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ze hadden dat Songfestival tijdschrift ook al niet bij de andere AHShitzooi
Ja maar, ja maar, dan heb ik hem dinsdag pasquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gewoon online bestellen, heb je ook geen gestress.
Ik heb er ook naar gekeken bij de Jumbo, maar daar hadden ze hem ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ze hadden dat Songfestival tijdschrift ook al niet bij de andere AHShitzooi
Dat klopt maar van winkel naar winkel lopen? pffff En ach een beetje spanning opbouwen is ook wel leukquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dan heb ik hem dinsdag pas
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:48 schreef Dave het volgende:
Over binnen Netflix en chillen gesproken, ik lees net dat een stadsgenoot Mister International Netherlands 2019 kan worden.
Hmm, bij 'werkgebied' staat onder andere 'lingerie'. Dat associeer ik eigenlijk alleen met damesondergoed..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, je maakt een grapje, maar er zit hier wel een kern van waarheid in. Qua relaties zit ik op de leeftijd zoals ik eruit zie
quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt hoor. Bij mij is het ook niet al te interessant geweest tot nu toe, en geen uitzicht op verandering.
Nee ik ga ook nu niet meer bij andere winkels kijken hoor. Die twee AH's waren überhaupt de enige opties in de nabije omgeving.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat klopt maar van winkel naar winkel lopen? pffff En ach een beetje spanning opbouwen is ook wel leuk
Heb het ook in het Duncan topic gepost, maar hier dan ook maar even:quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:03 schreef Dave het volgende:
Zelfs online bestellen lijkt een behoorlijke opgave te zijn. Niets van te vinden.
Het is allemaal de schuld van @naatje_1quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg NAATJE, ik was net in dat zogenaamde en de hemel in geprezen buiten van je, en er vielen allemaal waterdruppels vanuit de lucht op m'n harses
Arme Naatje.....quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van @:naatje_1
Blame the foetus fourteen-year-old
Hij kan het laten regenen, dat kunnen niet veel mensen. Het is juist een complimentquote:
Oh nou vooruit danquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij kan het laten regenen, dat kunnen niet veel mensen. Het is juist een compliment
Ik ga Naatje toch niet afkraken joh; waar zie je me voor aan?quote:
en jullie gaan trouwenquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga Naatje toch niet afkraken joh; waar zie je me voor aan?Straks geeft die gozer me nog een note
quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
kon het ff niet laten......
Daar is Netflix voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He jammer, er is vanavond niks op tv dat ik echt graag wil zien
Dat heb ik wel vaker de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He jammer, er is vanavond niks op tv dat ik echt graag wil zien
Heb ik nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar is Netflix voor uitgevonden.
Ik heb vaak dat ik geen tv kijk omdat ik niet weet wanneer er iets leuks op is, en ik weet niet wanneer er wat leuks op is omdat ik nauwelijks tv kijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker de afgelopen jarenReguliere tv wordt echt steeds kutter.
Zie, nergens goed voor dat 'naar buiten gaan'.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg NAATJE, ik was net in dat zogenaamde en de hemel in geprezen buiten van je, en er vielen allemaal waterdruppels vanuit de lucht op m'n harses
Ik heb niet eens tv. Als er iets boeiends is kijk ik het wel op de NPO-app.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker de afgelopen jarenReguliere tv wordt echt steeds kutter.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie, nergens goed voor dat 'naar buiten gaan'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik geen tv kijk omdat ik niet weet wanneer er iets leuks op is, en ik weet niet wanneer er wat leuks op is omdat ik nauwelijks tv kijk
Nog een Naatjequote:Op vrijdag 26 april 2019 20:36 schreef Nathvi het volgende:
Ik begreep de topictitel eerst niet. Ik dacht WTF
[Ik heet Nathanaël en mensen noemen mij ook weleens Naatje dus ik dacht WHUT :p]
Sorry effe tussendoor xD
'quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:36 schreef Nathvi het volgende:
[Ik heet Nathanaël en mensen noemen mij ook weleens Naatje dus ik dacht WHUT :p]
Sorry effe tussendoor xD
Hebben jullie een dubbelaccountquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:36 schreef Nathvi het volgende:
Sorry effe tussendoor xD
Omgekeerde Roger_Epialesquote:
En ook ouder dan 14?quote:
Misschien zijn er in Tel Aviv mensen die de staging van Sergey hebben gezien en nu als een gek zitten te gokken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:39 schreef summer52 het volgende:
Rusland gaat nu wel heel erg snel bij de Bookmakers, NL nog steeds op 27% maar Rusland nu op 14% met allemaal groene bolletjes. Wat is er gebeurd? Sergey heeft recent toch geen live optredens gehad en de staging is toch ook nog niet bekend? Hoe kan dit?
Dan nog; creepy ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat gok ik ook ja. Niet alle stand-in rehearsals zullen uitlekken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zijn er in Tel Aviv mensen die de staging van Sergey hebben gezien en nu als een gek zitten te gokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |