VERTELquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik allang uitgespeeld.
Dit heb ik jou ook vertel.
Hoe was de game maatje?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, welke dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Provincialenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef JanCees het volgende:
KUT WILLEM 2
KUT AJAX
GVD
WEG TITEL
TYFUSZOOI
VERTELquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
vertelquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erik, Pannenkoek!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef JanCees het volgende:
KUT WILLEM 2
KUT AJAX
GVD
WEG TITEL
TYFUSZOOI
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/quote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
Robben traint weer mee.
JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
Robben traint weer mee.
http://www.isajaxalkampioen.com/quote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
18 jaar vliegen zo omquote:Op donderdag 25 april 2019 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vond die van Feyenoord leuker
jammer dat die meme dood is
Matige mod ook.quote:
Eens. Ik wil GGMM ook bedanken voor zijn diensten.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Matige mod ook.
Maar heel eerlijk, ik zou het niet beter doen en de meesten hier ook niet, en in tegenstelling tot GGMM hebben de meesten er ook geen zin in. Dus bedankt man!
Ik ook, maar ook zijn moeder.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Ik wil GGMM ook bedanken voor zijn diensten.
GGMM heeft een aardige moeder, maar verder ken ik haar niet.quote:
Ja dat was zo een succes voor Scrummie.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
Tijd voor Willem III, dit is ook niet wat.
Nee hoor. Ik plan mijn vakanties om de thuiswedstrijden heen. Al is dat nog lastig met al die wijzigingen door de KNVB.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat jij op vakantie was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Coco. het volgende:
[..]FVD is wel hot heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, bij die herhaling zag dat been er niet goed uitquote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
En zometeen weer een sprint van 50 meter.
Zag het. Die voetbalt voorlopig niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, bij die herhaling zag dat been er niet goed uit
Kijk eens naar de ranglijst, ja precies oke doeiquote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Viesmad dat je dit seizoen zonder prijs staat
Hij is de tweede seizoenshelft wel regelmatig de slechtste PSV-er op het veld ja, maar dit gun je niemand.quote:
Dat dachten we een tijd geleden bij Bergwijn ookquote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
En zometeen weer een sprint van 50 meter.
[..]
Zag het. Die voetbalt voorlopig niet.
Herkenbaar. #%%@$KNVBquote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik plan mijn vakanties om de thuiswedstrijden heen. Al is dat nog lastig met al die wijzigingen door de KNVB.
Akkoordquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is de tweede seizoenshelft wel regelmatig de slechte PSV-er op het veld ja, maar dit gun je niemand.
Woest.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
Gadverdamme wat is Tilburg en iedereen die er woont toch ook tering smerig. Iedere Brabander schaamt zich voor die lelijke smerige stad
Madquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
Gadverdamme wat is Tilburg en iedereen die er woont toch ook tering smerig. Iedere Brabander schaamt zich voor die lelijke smerige stad
Welnee, Ajax speelt gewoon met sterkste elftal danquote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Veel gemotiveerder dan Ajax, dat ook met een half A-elftal gaat spelen.
Heerlijk! Hopelijk zien we die niet meer terug.quote:
ziedendquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
Lol, madquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
Beetje kalm doen over het Berlijn van Nederland.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
Nee man, alles op Tottenham. En terecht.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welnee, Ajax speelt gewoon met sterkste elftal dan
Wat een tsjap ben je ook, ga je dom doen tegen mij en dan hier janken om Tilburg lolquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
Die hebben we uit dan al 0-5 verslagen. (lol)quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee man, alles op Tottenham. En terecht.
Gunstig dat Ajax eerst uit speelt.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
oh god, niet nog 6 minuten langer deze aids...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Het Willem II publiek snapt straks niet dat er 6 minuten bijkomen.
4 dagen rust na heenwedstrijdquote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een overwinning in Londen zou wel puur genot zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben we uit dan al 0-5 verslagen. (lol)
madquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Van die mensen die bij elk commentaar dat ze krijgen 'mad' roepen🤣 verzin eens iets nieuws joh.
Van die mensen die bij elk commentaar dat ze krijgen 'mad' roepen🤣 verzin eens iets nieuws joh.
Vies Madquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
maatquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Ziedend zeg.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
geagiteerdquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Tja, mentaal aspect.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4 dagen rust na heenwedstrijdwaar hebben we het over
Tilburg is wel erg lelijk iddquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
Maar die zitten ook met hun hoofd in de CL.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je juist met sterkste elftal blijven spelen.
Flikker op manquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar wel de gezelligste stad van Brabant
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jij moet toch echt de meest kinderachtige moderator van fok zijn. Hoe oud ben je? 12?
Huidige kampioen?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven, Helemaal niets in Eindhoven,![]()
![]()
Je moeder bekt wel lekkerquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
Helemaal niets in eindhoveeee
het bekt ook gewoon niet lekker.
Afgelopen weken hebben ze laten zien dat ze mentaal prima in elkaar steken. Er zitten vanaf nu tot wedstrijd van graafschap genoeg rustdagen tussen om elke wedstrijd met sterkste elftal te spelen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar die zitten ook met hun hoofd in de CL.
Ziedender.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jij moet toch echt de meest kinderachtige moderator van fok zijn. Hoe oud ben je? 12?
Kan je stoppen met die debiele emojiquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
De volgorde is andersom volgens mij.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Tilburg -> Eindhoven -> Den Bosch -> Breda
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je stoppen met die debiele emoji
Rustaaaaaaghquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Woest.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI, idioot
Welke emoji?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha schijtlollig iddquote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Saekerhett het volgende:
Hahahahaha paal. Zul je net zien dat PSV op 1 goal na geen kampioen wordt.
eensquote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De volgorde is andersom volgens mij.
Eerst riepen jullie nog dat psv nooit ging winnen in Tilburg dus stop maar met je act🤣quote:Op donderdag 25 april 2019 22:33 schreef PicoMMP het volgende:
PSV loopt één doelpunt in op doelsaldo. Netjes @:psv
Met een druk programma, een zwaar seizoen en Graafschap uit heb ik liever het zekere voor het onzekere.quote:
helaas, moet vroeg opquote:Op donderdag 25 april 2019 22:34 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:dj_day-v en ik hopen dat @:coco. nog een potje host.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:34 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:dj_day-v en ik hopen dat @:coco. nog een potje host.
Grappigquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja dat zeiden Coco en ik al.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig
Ik zou het echt precies andersom doen
Davy en ik ook alquote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig
Ik zou het echt precies andersom doen
Ik heb helemaal niets gezegd over deze wedstrijd dus ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:34 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Eerst riepen jullie nog dat psv nooit ging winnen in Tilburg dus stop maar met je act🤣
Nou neequote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef GGMM het volgende:
HABALL NA DE WEDSTRIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.haxball.com/play?c=TZmqT7Ly4SM
ftfyquote:Op donderdag 25 april 2019 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Lozano is niet trending op Twitter. PSV boeit niemand.
Krijg je er van als je het hele seizoen gaat liggen janken en rollebollen om niks. Karma.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou wel eens kruisbandje kunnen zijn bij Lozano. Zuur
Zoiets zeggen over een zware blessure is echt heel erg sneu.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Krijg je er van als je het hele seizoen gaat liggen janken en rollebollen om niks. Karma.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoiets zeggen over een zware blessure is echt heel erg sneu.
90% van dat Lozano op de grond valt, is het gewoon 100% een overtreding. Lijken veel mensen blind voor.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Krijg je er van als je het hele seizoen gaat liggen janken en rollebollen om niks. Karma.
Ja en dan kan je opstaan en die vrije trap namen ipv theatraal janken en klagen tegen de scheids en doen alsof de wereld vergaat.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:46 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
90% van dat Lozano op de grond valt, is het gewoon 100% een overtreding. Lijken veel mensen blind voor.
Dit dusquote:Op donderdag 25 april 2019 22:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja en dan kan je opstaan en die vrije trap namen ipv theatraal janken en klagen tegen de scheids en doen alsof de wereld vergaat.
Supporters zijn klanten.quote:Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Finales op dinsdagavond, want supporters zijn niet belangrijk.
knvbgodquote:Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Finales op dinsdagavond, want supporters zijn niet belangrijk.
Foxsports.nlquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand een plek in Rotterdam waar ik AZ - PSV kan kijken? En alle andere potjes, ook goed, schakelprogramma ofzo.
Nouja, gaat hier alleen om hoevaak een club nadeel of voordeel heeft gehad. De discussie zou meer moeten zijn of het terecht was dat de VAR ingreep.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:31 schreef yats het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ijk-al-kampioen.html
Voor alle zeikerds hier die beweerden dat ik hem onrechte klaagde over de VAR...
Panenka.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand een plek in Rotterdam waar ik AZ - PSV kan kijken? En alle andere potjes, ook goed, schakelprogramma ofzo.
Het artikel noemt terecht PSV thuis en AZ thuis. Bij beide werd een penalty ten onrechte ingetrokken en PSV kreeg zelf twee dubieuze penalties wel. Sterker nog, een week na Vitesse-AZ kreeg PSV voor een exact dezelfde situatie (shirt trekken beginnend buiten de 16 en eindigend in de 16) wel een penalty en repte de scheidsrechtersbaas nog dat de regel was dat waar het shirt losgelaten werd de overtreding neergezet zou moeten worden door scheidsrechters. Maar een week eerder was dat niet zo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, gaat hier alleen om hoevaak een club nadeel of voordeel heeft gehad. De discussie zou meer moeten zijn of het terecht was dat de VAR ingreep.
En waar had juist de VAR moeten ingrijpen waar ze dat niet had gedaan?
Kan me van Vitesse trouwens wel herinneren dat ze genaaid zijn tegen PSV.
Ingreep VAR =/= benadeeld wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:51 schreef yats het volgende:
[..]
Het artikel noemt terecht PSV thuis en AZ thuis. Bij beide werd een penalty ten onrechte ingetrokken en PSV kreeg zelf twee dubieuze penalties wel. Sterker nog, een week na Vitesse-AZ kreeg PSV voor een exact dezelfde situatie (shirt trekken beginnend buiten de 16 en eindigend in de 16) wel een penalty en repte de scheidsrechtersbaas nog dat de regel was dat waar het shirt losgelaten werd de overtreding neergezet zou moeten worden door scheidsrechters. Maar een week eerder was dat niet zo?
Ik vind het verder wel mooi dat zelfs een onafhankelijk medium als de NOS concludeert dat wij het meest ten onrechte benadeeld zijn door de VAR. Dan is het dus blijkbaar niet zo subjectief als sommige steeds over mij zeggen...
Ik heb vertrouwen in een 0-0tjequote:Op zondag 12 mei 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Paul. Stop met deze act. We weten allebei dat Utrecht geen pepernoot klaar maakt tegen Ajax.
Is het niet een beetje vroeg voor drugs?quote:Op zondag 12 mei 2019 10:02 schreef Paul het volgende:
90 MINUTEN LANG VOOR ONZE CLUB UIT UTRECHT! GEKKENHUIS OP DE TRIBUNEEEE WANT AJAX IS ZO SLEEEEECHT OOOOOOOOOOOHOHOHOOOOOOOO
oooooooooooohohohooooooooooooooo ohooooooooooohohoooooooooooooooquote:Op zondag 12 mei 2019 10:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vroeg voor drugs?
Jeetje wat een mooie uitslag!quote:Op zondag 12 mei 2019 10:05 schreef Paul het volgende:
[..]
oooooooooooohohohooooooooooooooo ohooooooooooohohooooooooooooooo
[ afbeelding ]
PSV daggikquote:Op zondag 12 mei 2019 10:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jeetje wat een mooie uitslag!
Wie werd er eigenlijk kampioen dat seizoen?
Doe eens normaalquote:Op zondag 12 mei 2019 10:02 schreef Paul het volgende:
90 MINUTEN LANG VOOR ONZE CLUB UIT UTRECHT! GEKKENHUIS OP DE TRIBUNEEEE WANT AJAX IS ZO SLEEEEECHT OOOOOOOOOOOHOHOHOOOOOOOO
Nope. En ook Twente nietquote:
Waarom moesten we ook alweer zolang wachten?quote:
Waarom zouden FC Twente fans naar het NAC topic gaan?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:41 schreef Zipportal het volgende:
Ik zet hem alvast weer klaar:
[ afbeelding ]
Omdat die veldtocht zich toevallig bij Twente voordeed.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden FC Twente fans naar het NAC topic gaan?
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:51 schreef Bolasie het volgende:
Dat schakelkanaal is zeker niet op het open kanaal?
quote:
quote:
Alvast bedankt voor de jinx idioot.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:02 schreef Paul het volgende:
Weet je wat leuk is? Twente moet door die actie een wedstrijd zonder supporters uit bepaalde vakken spelen, maar toen Willem II-supporters het veld bestormden na het behalen van een plek in de bekerfinale was er volgens de KNVB ineens niks aan de handquote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat die veldtocht zich toevallig bij Twente voordeed.
Is het al zeker dat hij niet speelt tegen Fortuna?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:35 schreef fetX het volgende:
Ajax gaat vandaag afstand nemen van PSV. Ondertussen nemen we in Rotterdam afscheid van een groot voetballer
Dat doet toch niet ter zake? Laatste wedstrijd in 't Kuipie.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is het al zeker dat hij niet speelt tegen Fortuna?
Hij speelt niet tegen Fortuna inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is het al zeker dat hij niet speelt tegen Fortuna?
Benieuwd of ze er volgend seizoen ook nog zit.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Aletha doe eens zenuwachtig?
Ja, ho maar.
C’mon PSVquote:Op zondag 12 mei 2019 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd een komma ipv een apostrof? #dtv
quote:
Genot jaquote:Op zondag 12 mei 2019 14:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Mooi toch, even voor 50.000 man zingen als klein jochie
Zijn naam voorspelt al niet veel goeds.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:26 schreef O_o_ het volgende:
Ik hoop dat Ajax het kampioenschap verspeeld, nu ik dit jongetje hoor zingen.
quote:Op zondag 12 mei 2019 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn naam voorspelt al niet veel goeds.
Chokegenot.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:26 schreef O_o_ het volgende:
verspeeldquote:Op zondag 12 mei 2019 14:26 schreef O_o_ het volgende:
Ik kijk Feyenoord.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Wie kijken er nu allemaal naar welke wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |