SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat is geheim. Als ze dat tegen je zegt, moet ze een paardenhoofd in je bed leggen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]Fijne ferkansie!
Waar gaat de reis naar toe?
Daar ga je voorlopig niet naartoe. Dus daar kun je nog wel even op wachten.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Even wachten tot Gup klaar is met deze opvulling...
Ga nou niet dansen in de trein.... straks ben je je plaats kwijt.quote:
Ik zit in de stilte coupé ...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga nou niet dansen in de trein.... straks ben je je plaats kwijt.
Daar mag je gerust dansen. Als je het maar in stilte doet.quote:
Silent disco...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar mag je gerust dansen. Als je het maar in stilte doet.
* Melting ziet just me al door de trein swingen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar mag je gerust dansen. Als je het maar in stilte doet.
* Melting ziet just me al door de trein swingen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Heaven On Earth - Anita Meijer, Diana Marshall (hoe heette die ook al weer samen?)
Ik wist het niet helemaal...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien van just me met haar Anitakapsel van vroeger
I did...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien van just me met haar Anitakapsel van vroeger
Ik schakel net in, maar dit is wel wat er in me opkwam.quote:
Niet bekend met deze plaat?quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iets afgrijselijks, Vout zal wel achter de knoppen zitten
Je houdt van kwaliteit. En dus niet van ditquote:Op donderdag 25 april 2019 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet vies van dance muziek, maar voor dit soort bagger van NL makelij schaam ik me diep...
Adios!quote:Op donderdag 25 april 2019 19:41 schreef just me het volgende:
Bedankt tot zover, ik ga afsluiten en overstappen
Stap ze over.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:41 schreef just me het volgende:
Bedankt tot zover, ik ga afsluiten en overstappen
Ain't What You Do, It's The Way That You Do It....quote:Op donderdag 25 april 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Fun boy three komt me bekend voor, maar dit nummer niet. Hebben zij een bekend(er) nummer gemaakt?
Ah ja! Daar ken ik ze vanquote:Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ain't What You Do, It's The Way That You Do It....
Ah.... dat wist ik ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
En het is dus de helft van de genoemde Specials...
All together now... want hier ook koffietijdquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
All together now... want hier ook koffietijd
Doen wij de thee samen? Als afsplitsingquote:Op donderdag 25 april 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik niet. Dus niet allemaal samen.
Bijna waren we Fun boy three, maar jij moet weer roet in het eten gooien. Jammer hoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik niet. Dus niet allemaal samen.
Doen we.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doen wij de thee samen? Als afsplitsing
Weinig fun aan koffie drinken.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bijna waren we Fun boy three, maar jij moet weer roet in het eten gooien. Jammer hoor.
Tea Party...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doen wij de thee samen? Als afsplitsing
Dat is goed.quote:
Die liggen weer op de bank te slapen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dit komt dus inderdaad uit Hair.
Waar is Diaan als je haar nodig hebt?
En waar is Peaceman?
Persoonlijk voornaamwoord of zelfstandig naamwoord?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dit komt dus inderdaad uit Hair.
Waar is Diaan als je haar nodig hebt?
En waar is Peaceman?
Bij Diaan is dat beide...quote:Op donderdag 25 april 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Persoonlijk voornaamwoord of zelfstandig naamwoord?
Geen idee. livelink, DDM, Symph, brother.... allemaal van de aardbodem verdwenen.quote:
Livelink heb ik hier nog niet gezien, maar ik was er pas na een paar platen...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. livelink, DDM, Symph, brother.... allemaal van de aardbodem verdwenen.
Zagen mij binnenkomen en zijn gevluchtquote:Op donderdag 25 april 2019 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. livelink, DDM, Symph, brother.... allemaal van de aardbodem verdwenen.
Nee hoor, die is weer spelletjes aan het spelen. En ik doe een poging om 4 ladingen schone was weg te werkenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, waar is die gebleven?
Ik schrik toch niemand af met mijn raadpogingen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, die is weer spelletjes aan het spelen. En ik doe een poging om 4 ladingen schone was weg te werken
just me was aan de wandel.... ToT is ook verdwenen inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, die is weer spelletjes aan het spelen.
Dat klopt in ieder geval.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Ow, moeilijk...
The Trampps in ieder geval...
Daarom ook moeilijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Het klinkt als when the lights went out in New York City, maar die is het niet
Dat dacht ik ook even idd.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Het klinkt als when the lights went out in New York City, maar die is het niet
En toch zijn zij het.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als Mcguinnes Flint, en daar ken ik maar 1 nummer van. En dat is dus niet deze.
Zal wel aan de eenheidsworstliedjes van ze liggen, dat ik de stijl herkenquote:
Ik ken ze niet eens...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal wel aan de eenheidsworstliedjes van ze liggen, dat ik de stijl herken
When I'm dead and gonequote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Oei, met Winamp de stream afspelen verknalt het raden...
Nee...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar houdt ie de tags niet tegen?
Cheater-alert!quote:Op donderdag 25 april 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Oei, met Winamp de stream afspelen verknalt het raden...
Nee, dank je.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Net even een draadloze bel met lichtalarm in mijn kamer gezet.
Dan kan mw. MM me kenbaar maken dat ik naar eneden moet komen.
De bel met alleen geluid werkte niet als ik mijn koptelefoon op had...
Iemand nog een draadloze bel zonder lichtalarm nodig?
DJ Blabla, Bobo of Dodo inderdaad....quote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als elk generiek jaren-90 doorsnee danceliedje
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Net even een draadloze bel met lichtalarm in mijn kamer gezet.
Dan kan mw. MM me kenbaar maken dat ik naar eneden moet komen.
De bel met alleen geluid werkte niet als ik mijn koptelefoon op had...
Iemand nog een draadloze bel zonder lichtalarm nodig?
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Maar wel een goede oplossing.
Dan ben ik er ook niet bij het eten...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ze kan toch ook gewoon de stekker uit de modem trekken? Dan kom je vanzelf briesend naar beneden
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik kreeg onverwacht bezoek, dus heb even een uur van de uitzending gemist.
Dat bezoek kan best na 21:00 terugkomen.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik kreeg onverwacht bezoek, dus heb even een uur van de uitzending gemist.
Wel een songfestivalliedje.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Songfestival liedje: L'Amour cest twaaaa!
Titels op z'n Frans...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een songfestivalliedje.
Maar niet L'amour.....
Dat zeker...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Je le connais, mais je ne sais le titre ou l'artiste.
Ik denk dat dat goed is.
Sorry, Melting is aan het draaien en ik moet raaien.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat bezoek kan best na 21:00 terugkomen.
Precies. Of "ga je even stil in de hoek vermaken tot 21:00. Daarna kom ik bij je".quote:Op donderdag 25 april 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, Melting is aan het draaien en ik moet raaien.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Of "ga je even stil in de hoek vermaken tot 21:00. Daarna kom ik bij je".
Brexiteers kwijlen nu.quote:
Grappig dat je al die nummers ook gewoon kent. Ik vraag me nu echt af hoe dat komt.quote:
Pc mee naar de bank genomen?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister, maar mobiel fokken is kak, dus even naar de PC, nu weer op de bank
Tot Halloween zit je sowieso goed. Welk jaar laat ik dan nog even in het ongewisse.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn neef wilde graag met mij een paar dagen naar Londen, maar we hebben het maar even uitgesteld tot we zeker weten dat we ook nog weer terug mogen.
Ik kijk al honderd jaar veel BBC, maar of het alleen daarvan komt weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig dat je al die nummers ook gewoon kent. Ik vraag me nu echt af hoe dat komt.
En dan noem je je partner oudquote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk al honderd jaar veel BBC, maar of het alleen daarvan komt weet ik eigenlijk niet
Ik kijk niet veel BBC, dus dat zal het niet zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk al honderd jaar veel BBC, maar of het alleen daarvan komt weet ik eigenlijk niet
Die linker is Hans Sibbel.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Romantic Lovesongs part three
Can’t we try
Melting is stiekem heel romantischquote:Op donderdag 25 april 2019 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Romantic Lovesongs part three
Can’t we try
Als kind speelde ik al die liedjes op het orgel ookquote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig dat je al die nummers ook gewoon kent. Ik vraag me nu echt af hoe dat komt.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting is stiekem heel romantisch
Oh ja, nu zegt het me weer iets. Ally McBeal; dat was een serie die ik wel keek. Uit de tijd dat ik nog series keek.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Met Vonda, die ook wel een plaatsje op de cover verdient. Vonda, die bij een groot publiek bekend werd door Ally McBeal
quote:
Erg leuke serie, die nog geweldiger werd toen Robert Downey jr er in kwamquote:Op donderdag 25 april 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, nu zegt het me weer iets. Ally McBeal; dat was een serie die ik wel keek. Uit de tijd dat ik nog series keek.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
He's back!
Wil je volgende keer een ander moment bij livelink op bezoek, en niet als ik draai. Dank je.
[ afbeelding ]
Met de dancing baby ‘unkachaka, unkachaka’. Echt, zo anders dan andere series, heerlijk absurdquote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ally McBeal heb ik dan weer nooit gezien.
Ja, dat was in de periode dat Robert Downey jr. uit de gratie was wegens drugsgebruik en gevangenisstraf en via Ally McBeal weer een beetje terugkwam.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Erg leuke serie, die nog geweldiger werd toen Robert Downey jr er in kwam
Toen moest knuffelrock nog uitgevonden wordenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
We werken de hele Knuffelrockserie af.
Ik kan er ook niets aan doen, dat ik gewoon heel romantisch ben.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
We werken de hele Knuffelrockserie af.
Verder zijn het mormonen die polygamie verheerlijken...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo veel beter dan de zeikerige cover door Boyzone. En sowieso tien bonuspunten voor de hoeden
Boeiuhquote:Op donderdag 25 april 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verder zijn het mormonen die polygamie verheerlijken...
Dan zou ik wel durven zeggen dat hij mee moest raden en mij voorzeggen natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
He's back!
Wil je volgende keer een ander moment bij livelink op bezoek gaan, en niet als ik draai. Dank je.
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon een volgende show de titel Knuffelrock geven. En zeker weten dat Diaan dan de meeste punten haaltquote:Op donderdag 25 april 2019 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, dat ik gewoon heel romantisch ben.
Ik denk het ook, ik hou dat geen 15 minuten vol...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een volgende show de titel Knuffelrock geven. En zeker weten dat Diaan dan de meeste punten haalt
Oh, dat doet me weer denken aan de keer dat ik heel naief op de website van Bondage klikte. Allemaal meisjes in touwen gewikkeldquote:
Probeer er eerst eens eentje...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Doe mij maar een aantal bloedmooie vrouwen die polygaam zijn
Eén bloedmooie monogame vrouw voldoet niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Doe mij maar een aantal bloedmooie vrouwen die polygaam zijn
Ja, die ken ik ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dat doet me weer denken aan de keer dat ik heel naief op de website van Bondage klikte. Allemaal meisjes in touwen gewikkeld
Bij een moet ze ook superlief, intelligent en zo zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén bloedmooie monogame vrouw voldoet niet?
Bij meeerdere dame stegelijk hoeft dat niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij een moet ze ook superlief, intelligent en zo zijn
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Donald Fagen is een Amerikaanse zanger/toetsenist. Hij startte samen met Walter Becker de studioformatie Steely Dan. Wikipediaquote:
Bloedmooi, monogaam, superlief en intelligent. Succes met zoeken.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet ik veel, denk niet dat ik dat zou kunnen met meerdere hoor. Moet wel echte liefde zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij meeerdere dame stegelijk hoeft dat niet?
Geen tijd om een goed gesprek met ze te hebben dan?
Van wie?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriendin van mij is onlangs naar een optreden geweest
Die linker zou wat meer oogschaduw moeten hebben en wat zwartere kleren, dan zou hij een goede goth zijn.quote:
Van Alides en consorten. Geen idee wat de bezetting nu is eigenlijk, daar heb ik me niet in verdieptquote:
Maakt niet uit wie de instrumenten bespelen, dat is kopiëren...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Van Alides en consorten. Geen idee wat de bezetting nu is eigenlijk, daar heb ik me niet in verdiept
Ik wist dat er sowieso iemand sneller zou zijn dan ik.quote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat er sowieso iemand sneller zou zijn dan ik.
Maar wel een lekker nummer![]()
Ja, mijn dochter heet het net helemaal gefilmd. Was helemaal enthousiast.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow, mooie rode lucht met ondergaande zon
Zangtalent was niet één van de functie-eisen.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat voor je, Rafeiro?
Ze geeft tegenwoordig zangles...
Zo af en toe een hoge C is wel fijn, hoor...quote:Op donderdag 25 april 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zangtalent was niet één van de functie-eisen.
Mag wel als bijkomend talent toch?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zangtalent was niet één van de functie-eisen.
Ik vind het prima, maar het is aan Raf.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag wel als bijkomend talent toch?
Dan had je beter morgen een halve dag kunnen doorwerken.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Nu pas onderweg naar huis... Maar wel weekend!![]()
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar het is aan Raf.
Beetje kleurloos type.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Indertijd was ik best fan van Sheryl Crow.
En ik vind het nu ook wel weer leuk.
Ze heeft wel wat leuke deuntjes, ja. Maar ik zou het niet elke dag moeten horen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Indertijd was ik best fan van Sheryl Crow.
En ik vind het nu ook wel weer leuk.
Met wat ik had kon dat niet een nu hoef ik niet naar Almelo. Kan lekker thuis blijven.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had je beter morgen een halve dag kunnen doorwerken.
+1quote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje kleurloos type.
Is bij mij nooit echt blijven hangen qua muziek...
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Nu pas onderweg naar huis... Maar wel weekend!![]()
Dit nummer is het laatste.quote:
Geen eindslot hebben is ook wel prettig.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer is het laatste.
Had ze nou eenmaal al klaar staan.
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen eindslot hebben is ook wel prettig.
Alleen zal Peaceman nu helemaal nooit meer stoppen met draaien als 'ie het wachtwoord in handen krijgt...
[..]
Alleen zal Peaceman nu helemaal nooit meer stoppen met draaien als 'ie het wachtwoord in handen krijgt...
Ik had eerst Don't Leave Me This Way getypt...quote:Op donderdag 25 april 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Jeetje, ik waarschijnlijk 1 milliseconde langzamer.
Nee..... het is ook geen vaarwel, maar een tot horens.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan draait ie dit als laatste nummer..![]()
[..]
OK, dan krijg jij toch de credits.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had eerst Don't Leave Me This Way getypt...
livelink had eerst nog koffie gezet, een vakantie geboekt, de krant gelezen en is toen pas gaan typen!quote:Op donderdag 25 april 2019 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had eerst Don't Leave Me This Way getypt...
Shit, dat had ik natuurlijk moeten bedenken als antwoordquote:Op donderdag 25 april 2019 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
livelink had eerst nog koffie gezet, een vakantie geboekt, de krant gelezen en is toen pas gaan typen!
Asjequote:Op donderdag 25 april 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Shit, dat had ik natuurlijk moeten bedenken als antwoord
En bezoek in de hoek gezetquote:Op donderdag 25 april 2019 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
livelink had eerst nog koffie gezet, een vakantie geboekt, de krant gelezen en is toen pas gaan typen!
Dan schenk ik ze bij deze allemaal aan jou...quote:Op donderdag 25 april 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
OK, dan krijg jij toch de credits.
Zaterdag wordt twijfelachtig.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga plat.
Fijne avond nog allemaal, en wellicht tot zaterdag.
Daarom..... tot zaterdag.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag wordt twijfelachtig.
Koningsdag en de volgende dag heel vroeg naar Duitsland...
Dank je wel Melting. Hopelijk vannacht een rustige nacht.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:07 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga plat.
Fijne avond nog allemaal, en wellicht tot zaterdag.
*begint te zingen*quote:Op donderdag 25 april 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan niet wennen aan de stilte erna
Beter dan weer iets van Wolter Kroes of zo er achteraan...quote:Op donderdag 25 april 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, dan mis je Gup toch wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het soms zo zielig voor Gup. Die wordt nu volledig genegeerd. Ik heb haar laatst maar even gevoerd voordat ze sterft door gebrek aan voedsel en aandacht.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Knappe koppen werken aan een oplossing. Nog even volhouden.
Voer haar en maak er een show van, net als OK pas deedquote:Op donderdag 25 april 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het soms zo zielig voor Gup. Die wordt nu volledig genegeerd. Ik heb haar laatst maar even gevoerd voordat ze sterft door gebrek aan voedsel en aandacht.
Ja, dat doe ik dan weer liever niet. Ik voer haar liever in de anonimiteit.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voer haar en maak er een show van, net als OK pas deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |